Katso äänestykset tulokset: Oletko ajanut kännissä? - ..Moottoripyörällä (yli 0,5 promillea)

Äänestäjät
686. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen, ja olen myös jäänyt kiinni

27 3,94%
  • En ole

516 75,22%
  • Olen mutta en ole jäänyt kiinni

143 20,85%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 141:sta
    Lainaa (GoSpel @ Touko. 26 2008,14:51) kirjoitti
    Tankilla on kiva vetaa pienessa akvaviitissa.
    Heh. On tullut myös - eikä ihan pienessä. Voinee jo mainita julki, tuo rikos vanhenee 30 vuodessa - toivoakseni

-hh-
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (ilkka75 @ Touko. 26 2008,15:58) kirjoitti
    Nolla toleranssi!!!! Olis mun mielestä hyvä lainsäädäntökin. jos ei osaa olla ottamatta ja ajamatta, niin sit pitäis olla sellaiset sanktiot ettei hevin unohdu.

Oikeastaan ainoa asia josta olen tiukemmalla linjalla kuin valtio.
    Kompataas tätäkin . Jokainen ratti tahi tankojuopon aiheuttama uhri ON liigaa, vaikka sitten telois vaan ittensä ?

Eli vaikka äbsölytisti oonkin tätänykyä, ottaa saapi KUN ei aja "oton" jälkeen, eli ihan hyvä raja liikenteessä toi 0,0 ja Tiätenkin myös muut "huumaavat mömmöt", ei kuulu vastuuntuntoiseen liikennekäyttäytymiseen .

Olin muuten joskus ratsiassa Busalla ja kun oli ruuhkaa, niin yks harmaapäinen poke totes, että toi hemmo tuskin on ottannut mitään, kun alla Busa ? Jetsoni hymyili ja iski silmää, tais olla meikäläisiä . Eli ohi jonon ja toivotti hyvää matkaa .

Eli kyllä oikeestikin on aikas Harakiri hommaa lähtee Bikellä baanalle Jurrissa .
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

1200 GSF *Bandit *-02

Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

HD *V - ROD * -06 *( Street )

HD *Electra Glide 1600*-09

HD XL 1200 Low Sportster -10
    Lainaa (teude @ Touko. 26 2008,14:45) kirjoitti
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 25 2008,22:54) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 25 2008,21:32) kirjoitti
    Niin ja yhden kyllä voi aina ottaa
    Autolla kyllä, mopolla oon pitäny tipattoman linjan.
    Miksi ihmeessä?
    Edit: Ei siis miksi ihmeessä tipaton linja vaan että miksi autolla voi, mutta ei mopolla.
    Mopoilu vaatii niin paljon herkemmän kosketuksen, tarkemman tasapainon ja terävämmän huomio- ja arvostelukyvyn, kuin autoilu. Autollakin otan korkeintaan 2 ja sen jälkeen tunti-pari odottelua ennen ajamista. Sekin on poikkeus, eikä sääntö...
    Lainaa (TeeVee @ Touko. 24 2008,23:02) kirjoitti
    Viina ja moottorikäyttöset ajoneuvot ei vaan kuulu yhteen, siis EI, en ole ajanut, enkä aja.
    samoin
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    Vaan fillarilla ja nuorena mopedilla. Tai kerran olen autoa ajanut krapula-aamuna ja velipojan kanssa laskettiin et veressä olis vielä noin 1.2 ... Tämän laskutoimituksen jälkeen tosin luovutin auton avaimet alkoholittomiin käsiin. Prätkällä en lähde edes sen yhden kaljan jälkeen minnekkään!
    Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.
    Lainaa (jarihonda @ Touko. 26 2008,19:09) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Touko. 24 2008,23:02) kirjoitti
    Viina ja moottorikäyttöset ajoneuvot ei vaan kuulu yhteen, siis EI, en ole ajanut, enkä aja.
    samoin
    +1
    Mökillä tuli joskus vähän kohellettua mopolla, pienessä hiprakassa
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
    Lasketaanko pienet burnikset tallin pihalla jos lasketaan on tullut syyllistyttyä
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
    Empä oo voinukkaan kun oon absis... aina ajokunnossa...
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
    Kyydissä olen joskus teininä ollut aika sumeassa mielentilassa, mutta nyt en lähtisi takaritsillekään nauttineena.

Itse en aja enkä myöskään ota mopon kyytiin päihtynyttä.

Autollakin ajaessa on nollalinja, mutta kyytiläiset saavat olla missä kunnossa haluavat, kunhan eivät ole kuskille häiriöksi.
    Kawasaki VN800 Classic -99
    enhs koksaan oleh asth eikuh ajanu kiannishhha. -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    En, enkä aja
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Illan riemut otetaan seuraavana päivänä tiukasti huomioon. Siis nämät mallas/tisle -tyyppiset nautinnot. (Viiniä en juo!)

Laskukaavaa ja omaa oloa tarkastellen ajosuoritteet joko siirretään tai skipataan.

Puolikuntoisena en lähde liikenteeseen.

Niin, linja tarkkaan harkittu on pitänyt jo 30 v.

-jami

P.S. Montas kertaa ootte joutunut puhaltamaan?

Pohjaksi tämä 30 v. ajoa yleisessä liikenteessä,
    vuosisuoritteena arviolta 25 000 km/vuosi,(mopo ja gotilo yhteensä)
    saadaan 750 000 km ja puhalluksia tänä aikana yht. 3. Nollaa joka kerta.
    Eipä ole useasti häiritty...

:tarkennettiin suoritelaitteita

Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
    Pakko häpeäkseni myöntää kerran piikkiaikana oltiin kaverin kaa telttalemassa ja kaljoittelemassa. Saatiin päähänpisto kokeilla piikkiä pienessä sievässä ajoin 200m hiekkatiellä ja totesin että ei kannata pahinta oli se ettei meinannu muistaa kääntyä mutkan tullen. no siihen se jäi ja pantiin pyörä takas parkkiin ja jatkettiin nuotion äärellä kaljan kiskomista. Sen jälkeen on pitänyt nollalinja ajamisen ja alkoholin suhteen. Ei ole mielestäni mitään tyhmempää ku ajaa kännissä. Jos on varaa ryypätä nii kyllä silloin on myös varaa mennä taksilla tai jos ei oo niin kannattaa ostaa vain mäyräkoira ja juoda se kotosalla. Tyhmä oon mut en niin tyhmä että ajisin kännissä ja juoppokin oon mut en rattijuoppo!!!
    Ei hyvää päivää. Jotkut oikein naureskelee känniajeluilleen. Miltäs tuntuis, kännikuskit, jos oma pikkusiskos vammautuis/kuolis sen takia että joku ajaa kännissä päälle?

Mikä teitä idiootteja vaivaa?
    Suzuki SV 650 S -06
    Suzuki GS 500 E -99
    Khyl on tullu ajettua mutta ei onneksi köynyt mitään. Eikä jäänyt merkintöjä. Nämä tosin nuorempana...
    Istun taikka ajelen antaa perä huiman sävelen..
    Tipaton linja.
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Kyllä kai sitä yhden kaljan voi ottaa, mutta mieluiten vaan ajelua raivo-raittiina...
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
    Hesarin mukaan joka 600. vastaantulija on yli 0,5 promillen humalassa. Sen lisäksi vielä lääke- ja huumetokkurassa ajavat.

Linkki
    - Engine MC -
    Oon monta kertaa, tosin polkupyörällä.. Ja kaatunutkin yhtä monta kertaa tai löytänyt itseni jostain pusikosta pyörän kanssa Kyl o mukavaa puuhaa..
    "Kaikki söin hernekeitosta paitsi herneet"
    Kyllä kännissä on välillä kiva olla mut siihen kivaan ei moottorikäyttöiset kulkuneuvot kuulu. Kännissä voi hölmöillä paljonkin mutta ei silti tarvi leikkiä muiden hengellä ihan tarkotuksellisesti.
    En ole enkä lähtisi nyt pyörän selkään...
    Ajossa lainapyörä Yamaha FZS-1000, oman etsiminen käynnissä...
    Kilvettömillä röpelörenkaisilla paljonkin pentuna.
    Kilpipeleillä ei silloin eikä sittemmin.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Kysymys on älytön, niin että en äänestänyt. Jokainen tietää, jonka pitäisi, että 84% autoilijoista ja muista tienkäyttäjistä on ollut enemmän kuin ajokunnossa töihin mennessään. Krapulassa enimmäkseen.
    Jos suomessa tehtäisiin puhallusratsioita, ennen kello seitsemää.....tämä valtio kaatuisi. Siksi pidän turpani kiinni miksi polliisi tekee mitä "tahtoo".......ehkä nekin on ihmisiä. Siis ne, jotka kahdeksaksi menevät töihin...tai olkoon...tapetaan suomi enne kuin venäjän vanhus tai ryssän rekat sen tekee..
    GHOSTWRITER
    Liittyi Sep 2007
    Jatkoa äskeiseen.
    Suomessa on minimaalisen vähän rattareita ja muita..suhteutettuna mihin tahansa.
    Suomessa vaan puhutaan muutamasta kestoaiheesta enemmän..niin kuin tästäkin. Ja kaikki muu tärkeä saa olla salassa tyhmältä kansalta.
    Rukoilkaa toopet ja maailma pelastuu...
    Suomessa puhutaan rattareista promilleissa...kun taas monessa muussa maassa prosenteissa...
    GHOSTWRITER
    Liittyi Sep 2007
    tässä teille vitun jeesustelijoille.
    Elämä on mitä on...jokainen päivä on erilainen tai samanlainen kuin eilinen..siitä ihminen kaiketi oppii ...jotain.
    Alkuperäiseen kysymykseen vastaten..en ole ajanut kännissä kuin pakon ajamana. Etten tappais....
    GHOSTWRITER
    Et mitään Filosofin uraa ole ajatellut..?
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    Voi olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin, mutta en voi hyväksyä kännissä ajamista kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla. Autolla 0,5 on vielä suht turvallista, mutta et vehkeellä, jossa kaks pyörää ja yks hevosvoima kiloa kohti, ni lähtisin tuopin jälkeen kaupungille kaahaamaan. En.
  30.  
    Lainaa (Il_duce @ Kesä. 16 2008,15:47) kirjoitti
    Voi olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin, mutta en voi hyväksyä kännissä ajamista kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla. Autolla 0,5 on vielä suht turvallista, mutta et vehkeellä, jossa kaks pyörää ja yks hevosvoima kiloa kohti, ni lähtisin tuopin jälkeen kaupungille kaahaamaan. En.
    Entäs jos ei lähde kaahaamaan kaupungille, vaan ajelee ihan normaalisti? Kyllä sitä nyt voi prätkälläkin ajaa sen parin ison tuopin jälkeen, ihan lainkin mukaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen