Olen, ja olen myös jäänyt kiinni
En ole
Olen mutta en ole jäänyt kiinni
Toivottavasti tähän ei tule vastauksia "autolla kyllä .. mopolla ei ajeta kännissä!"
Autolla kun helpommin teloo muita liikenteessä. Se ei hirveästi henkilökohtaisesti kiinnosta jos joku ajaa kännissä ja tappaa/teloo itsensä.
Kännissä en ole itse ajanut. Krapula-aamuna on saattanut joskus olla lähellä 0.5 promillen rajaa..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
No juu... kevari aikaan tuli kohellettua useampiakin kertoja jäämättä kiinni mutta nyt isommalla pyörällä ei kertaakaan
somewhere out there
teininä kerran mopolla, sittemmin on pysynyt järki päässä
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
En ainakaan tietääkseni. Kovissa tärinöissä onkin tullut useamman kerran ajettua
Edit: Niin ja yhden kyllä voi aina ottaa
Suzuki GSX-R 1000 K7
Ei tulis mieliinikään!
Man-saarelle(KapteeniValpas @ Touko. 24 2008,22:49) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
onhan sitä jokusen kerran autolla... varsinkin krapulassa jolloin on varmasti ollut promillea... myöhemmin on kyl miettinnyt että miksi![]()
Autolla kyllä, mopolla oon pitäny tipattoman linjan.(teude @ Touko. 25 2008,21:32) kirjoitti
Eikä varmaan o mopollakaan kukaan ajellu kaljapäissään.
Kawasaki VN1500 Classic
"Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
"Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
Autolla kerran. Täysin tietoisesti, juhannuksen jälkeen. Koko matkan pelkäsin puhallusta, Heinolasta helsinkiin viime vuonna n. 8 aikaan aamulla. Pelästyin jälkeenpäin mitä olin tehny...
Litranen sisävessa
Pari kertaa kun vielä vanhempien luona asuin niin en kehdannut jättää autoa kavereiden pihaan vaan kurvailin kotiin illan päätteeksi. Sillon on saattanut mennä 0,5 yli.
Prätkällä en lähde liikkeelle edes 0,2 promilleilla.
Suzuki M1800R -10, Yamaha XV535 -96
Ex: Aprilia Pegaso 650 -00, CBR900RR -00
1/4 mile: 10.796s, 212.10km/h, 60ft 1.888s
Aika hyvä, että uskalletaan puhua tästäkin aiheesta. Se vaan, että on se kyllä aika pähkähullua ottaa kii stongasta jos on piiruakaan alkoholia veressä. Potkurilla pysyy hyvinkin pystyssä vielä muutaman kaljan jälkeen, mutta koetapas polkupyörää! Auto on todellaikin, kuten joku jo edellä mainitsi, kuollettava väline kännisen käsissä. Hyväkin elämä saatta aika nopeesti vaihtua "ei niin kivaan", kun on tappanut yhden tai useamman ihmisen. Tämä kantseis aina muistaa. Silloinkin, kun alkoholi jo vaikuttaa ja löyhdytää omaa asennetta. Eiköhän me motoristit kuitenkin olla niitä teiden ihan viimosia herrasmiehiä ja pidetä siksi reksiteri puhtaana tältä osin?
Hemmetin huono yhdistelmä mopo+viina... Muutenkin saa olla tarkkana, eikä viina ainakaan aisteja paranna. Hirveessä kankkusessa olen ajanut, ja sekin oli yhtä ***vettiä, vastaantulijat pelotti ja vauhti oli just ja just 60-70km/h, ja melkein tien reunassa...![]()
"Never play cowboy in a room full of Indians."
ainut motorisoitu minkäkanssa olut sopii on vene. Sen verran täytyy vetää takas et onhan sitä päissään veneellä ajanut![]()
600rr
Jos oon pyörällä liikenteessä... en ota edes sitä kuuluisaa "yhtä"...
Kerran oon kyllä "hyötynyt" kännikuskista... Ostin kaverilta halvalla vähän vaurioituneen rossipyörän, kun kaveri ei pystynyt enään ajamaan halvantumisen vuoksi. (ajoi kännissä peräkärryä päin)
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
Kotiloa on tullut joskus varovasti siirrettyä pienessä sievässäja mopoa olen kerran ajanut dynossa hieman isommissa pieruissa
. Mutta eipä kyllä koskaan ole kännissä tullut isompia houkutuksia lähteä liikenteen sekaan huristelemaan.
-Suzuki SV1000S & TL1000R D.R. projekti.
-Yamaha FZR1000@1040 (ex)
http://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport
Hurskastelijat![]()
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
Eipä oo tullu turassa ajeltua mopolla eikä autollakaan.
<br /><br type="_moz" />
Miksi ihmeessä?(Pectusfortuna @ Touko. 25 2008,22:54) kirjoitti
Edit: Ei siis miksi ihmeessä tipaton linjavaan että miksi autolla voi, mutta ei mopolla.
Suzuki GSX-R 1000 K7
Tankilla on kiva vetaa pienessa akvaviitissa.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
En varmasti ota kun tiiän että aion ajaa!
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
Mä luin väärin tuon otsikon. "Oletko pannut kännissä?"![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Nuo vastausvaihtoehdot ovat siihenkin loistavat(ttuttu @ Touko. 26 2008,15:09) kirjoitti
"Olen pannut kännissä, mutta en jäänyt kiinni"
Suzuki GSX-R 1000 K7
Nolla toleranssi!!!! Olis mun mielestä hyvä lainsäädäntökin. jos ei osaa olla ottamatta ja ajamatta, niin sit pitäis olla sellaiset sanktiot ettei hevin unohdu.
Oikeastaan ainoa asia josta olen tiukemmalla linjalla kuin valtio.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Ehdoton ei! Enkä krapulassakaan, mutta todella väsyneenä ( melkeen 3 vrk nukkumatta) oon kotilolla ajanut ja eiks se vastaa jonkin asteista humalaa? Se oli aivan hirveetä! **
..hyi mua..
*
![]()
Kerran taisin tulla mopoikäisenä mopolla kotibileistä kotiin. Mutta sen jälkeen on ollutkin aivan täysi nollatoleranssi. Jos ollaan pyörällä liikenteessä ni sit mennään limulinjalla.
premier
emeritus
Juu kerran teini-iässä tuli Tunturi Sportilla ajeltua pienissä ja siihen on jäänyt, en saanut mitään kicsejä kyseisestä kokemuksesta...
Muutenkin puoli-absolutistina elellään nykyisin.
C-luokan meininkiä vuodesta 84
Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
Suzuki GS 450S -87
Kawasaki GPX 500R -88
Ducati Monster 696 -11 -RIP-
Suzuki RF 600R -96