Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ajattelin vaihtaa Yamahaan tangon, niiden alkuperäisten sarvien tilalle. Tavoitteena olisi saada vähän pystympi ajoasento ja leveämpi ote tangosta. Onko joku tehnyt vastaavan projektin ja voisi antaa vinkkiä mitä tuohon jammuun kannattaisi ruuvata kiinni sarvien tilalle.
    Itse hankin korotuspalat vanhaan stongaan tänä talvena, 20 mm nostoa, mielestäni ajoasento parani rutkasti. Kesä näytää totuuden.
    -ikuinen testaaja-
    Lainaa (diisseli @ Maalis. 06 2008,20:44) kirjoitti
    Itse hankin korotuspalat vanhaan stongaan tänä talvena, 20 mm nostoa, mielestäni ajoasento parani rutkasti. Kesä näytää totuuden.
    Noin just. Onhan tok niitä muutossarjoja putkitangolle mutta nuo korokkeet ovat kätevät ja paljon edullisemmat, jos sillä on jotakin merkitystä.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Noniin taas olin hätäinen ja hankin ne kalliit muutossarjat putkitangolle. Mistä korotuspaloista muuten puhutte. Jos vaikka saisin vielä tilauksen peruttua ja hankkisin ne korotuspalat
    Kerrotko sit kokemuksia kuin esim vaikutti peileistä näkyvyyteen esimerkiksi. Ainakin orkkispeilien kans ja orkkisstongan kans joutuu vilkuileen "pöllömäisesti" (180 astetta) taakseppäin tossa xj:ssä *
    Eli alkuperäisellä kysyjällä ilmeisesti vanhempi xj900, eli ei Diversion. Itse en ainakaan ole kyseisessä mallissa löytänyt muuta vaihtoehtoa ohjaustangon modaukselle, kuin sovitelevy joko ostettuna tai itsetehtynä putkitankoa varten. (En tosin ole kyllä aktiivisesti etsinytkään muita tapoja.) Joten halvat/helpot korokepalaratkaisut käyvät paremmin pyöriin, joissa jo valmiina putkitanko.
    Tuohon tulokseen minäkin olen tullut. Lsl:n osat tulossa ja putkitanko niihin kiinni
    No niin, nyt tuli painittua uusi ohjaustanko paikoilleen. Kuvia en ilkiä laittaa ennen kuin olen paikannut raappeet pois uudesta putkesta. Tuli taas mentyä perse edellä puuhun ja raavittua uusi tanko komeille naarmuille Olisi kannattanut suosiolla reitittää johdot ja vaierit ensin uusiksi ja vasta sitten änkeä kahvoja putkeen No maalilla sen saa taas vallan mainioksi Ajoasento on, näin lyhyen koeajon jälkeen sanottuna, bueno. Pystympi ajoasento ja leveämpi ote, eli juuri sitä mihin pyrin tällä vaihdolla.
  9.  
    Paitovei. Jos joku sattuu tarvitsemaan ysisatasen sarvia ja niiden välistä suojusta merkkeineen, niin minulta saa ne nyt halvalla

Täytyy sanoa, että ajaminen on nyt huomattavasti mukavampaa. Peileistä , varsinkaan oikean puoleisesta, ei näe kyllä sen paremmin kuin ennenkään.

Edit. Piti kirjoittamani, että vasemmasta peilistä