Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moottorin pura ja kokoa harjoituksissa tuli laitettua tarviketiivistesarja.

    Nyt kolmatta kesää sen jälkeen ajellessa on alkanut etummaisen pytyn remmin puoli sotkeutumaan öljystä. Viime kesänä hiukan kosmeettista vuotoa nyt vuotaa sen verran että öljyä riittää pakokäyrän päällekkin ja se öljyn katku.

    Kesken kauden ei viittis purkaa, mutta jos nenä ei totu, pakkohan se on.

    Onko kellään ollut vastaavia murheita tarvike O-renkaiden kanssa?
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  2. #2
    Viton tiivisteet siinä kannessa pitää olla, en tiedä mitä tarkotat tarvikkeilla.
    Ite hain kaikki tiivistekeskuksesta ja hyvin on pitäny, itse asiassa sieltä taitaa löytää kaikki tiivisteet ilmajäähyyn paitsi sylinterin alle sitä metallitiivistettä, mutta sen voi käyttää useampaan kertaan
  3. #3
    Tarvikkeet ei alkuperäiset. Tiivistesarja hommattu muistaakseni Stormilta, tuotemerkkiäkään en muista.

    Ducatin alkuperäiset oli niitä vihreitä, vai oliko?
    Vihreällä ja vitonilla ei taida olla mitään yhteyttä?

    Alkuperäiset (ducatin) ajattelin hommata hyllyyn, odottamaan inspiraatiota.
    Kun se malli on siellä paikoillaan ja sen kanssa pitäisi asioida tiivistekeskuksessa tai vastaavassa paikassa, sitä vitonia kyselemässä.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  4. #4
    Vitoniset O-rinkulat on myös vihreitä. Toki niitä löytyy mustina, ruskeina ja punaisinakin.

    Normi OR kestää öbaut 100 astetta lämpöä kun taas vitoninen enemmän.

    Löytyy hyvin varustetuista hydrauliikkavara-osia myyvistä liikkeistä.

    Voi löytyä jopa nauhatavarana..
    "Dear Noah,
    We could have sworn you said the ark wasn't leaving till 5.
    Sincerely, Unicorns"

    EX Honda VTR 1000 -01 " Veturi "
    Yamaha Wild Star 1600 -01
  5. #5
    mulla saattaa löytyä töistä O-renkaitten koot 900:seen, josko ne ois samoja
  6. #6
    Jos vain viitsit niin laita koot tähän keskusteluun. Ei kai ducatilla kerran valittua tiiviste kokoa mennä muuttamaan.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  7. #7
    Mulla sottaa kans jos ei oo 10W-60 tai 15W-50 öljyt sisällä. 10W-60sillä voi saada jatkoaikaa tiivisteen vaihdolle.

    10w-40 tihkuu ihan reilusti.



    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  8. #8
    15w-50 sisällä, viime kaudella 10w-40 ja vuoto oli huomattavasti vähäisempää. Että näin päin, no eihän nuo vehkeet talviseisotuksessa parane.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  9. #9
    OR 10,82X1,78 FBM
    OR 4,47X1,78 FBM
    OR 11,91X2,62 FBM
    OR 7,65X1,78 FBM
    OR 7,65X1,78 FBM

    Tuossa pitäis olla kaikki kanteen, taitaa olla myös kytkimen tankoon pienimmät

    Ja vielä kytkimen iso stefa(taitaa olla kallein stefa koko moottorissa)
    75X95X10 FBM pölyhuulella
  10. #10
    Kiitokset mitoista, pitääpä käydä paikallisessa laakerikaupassa ostoksilla.
    Tuota kytkimen isoa stefaa en saanut kuin alkuperäisenä (pari vuotta sitten). Laakerikauppa jossa asioin ei löytänyt täysin vastaavaa, taisi olla just se pölyhuuli ja lämmönkesto jotenkin toisensa poissulkevia ominaisuuksia.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  11.  
  12. #11
    Niin siinä tais olla jotain eroa pölyhuulen ja varsinaisen tiivisteen välisessä mitassa, mutta se meni kapeammaksi joten sillä ei mitään merkitystä ole.
    Itseasiassa toi kytkimen tiivisteen mitta taitaa olla, ei alkuperäinen, mutta toimii 100%