Onko kenellakaan kokemusta taikka tietoa kuinka 2007 cbr 1000rr rakennetaan oma kytkin flektille (toisin sanoen voit kytkea flektin pyorimaan risteyksissa yms tilanteissa)? Kiitokset etukateen.
Olen itse aikanaan kytkenyt tuollaisen manuaalisen katkaisijan jäähdyttimen flektiin, mutta kyseessä oli kyllä hieman erilainen vekotin (Honda VF750F -83). Ja tämänkin minä tein vasta sen jälkeen kun termostaatti kerran hajosi, ja kansipahvit meni koneen kiehumisen myötä. (Menivät muuten hyvin nopeasti, ei siinä paljon olisi ehtinyt tehdä.)
Eipä tuosta CBR-RR:n vastaavasta kovinkaan paljon netistä näyttänyt löytyvän, mutta jotain ajatuksia aiheesta sentään oli: Fan switch. Tiedä sitten onko tuosta avuksi, mutta k.o 1000rr.net -foorumilta voisi kysellä lisää.
Vielä näistä lämmöistä; entinen VTR kävi suomalaisessa kaupunkiliikenteessä noin 104-110 asteessa (flekti päälle 104:ssä), ja suurin luku minkä koskaan näin mittarissa oli Cannesin keskustan ruuhkassa helteessä 132 astetta. Hyvin se laite senkin kesti.
/MarcusB
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
Olen jonkin verran katsellut tuolta 1000rr.net sivuilta mutten ole ihan suoraan loytanyt ohjeita kuinka lisakatkaisin rakennetaan. Taytyy yrittaa kysaista sielta. Itse asustelen ulkomailla ja pyora kuumenee varsinkin kaupungissa liikennevaloissa liiaksi joten ko. vekotin olisi hyva rakentaa![]()
Ootko jo ohjetta löytänyt? Ei kyllä ois kyseiseen pyörään yhtään huono juttu. Nousee lämmöt toisinaan kaupungissa melkoisesti.![]()
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
Miten jos vetäisit akulta omat johdot flektille ja siihen vääliin akun lähelle sulake ja kytkin haluamaasi paikkaan.
Jos alat vetämään johtoja kannattaa ostaa johtoa minkä eriste kestää lämpöä ja silti yritä vetää johdot välttäen kuumia pisteitä.