Jammun uusi yzf-r6 on saanut meitsin sen verran koukkuun, että semmonen pitäisi ostaa, mutta ongelmana onkin että kortti on vasta hankittu ja pitäisi tehottomammalla vehkeellä ajella se parivuotta.
Niin onko järkeä / paljos tulis kustantamaan jos kuristelis tehoja kyseisestä pyöräst, jotta meitsin kortillakin pääsisi ajelemaan.
Ja vaikuttaisko kuristaminen huomattastikkin?
Ei ne tehot sieltä mihinkään hyökkää, kun vain kaasulla sitä säätelet oikein(zjam @ Touko. 23 2008,23:56) kirjoitti
Maltti on valttia.
Ymmärsit pikkasen väärin kysymyksen.
Meitsi jättäis mieluusti tehot, mutta laki on esteenä
Oli muuten tosi näppärä ja asiallinen vastaus(tpower82 @ Touko. 24 2008,20:15) kirjoitti
Ja sitten asiaan. Kannattaa soittaa suoraan maahantuojalle paljonko kuristussarja maksaa. Ymmärtääkseni asennuksen suorittaneesta liikkeestä täytyy saada todistus kuristuksesta, jonka jälkeen katsastus asemalla saa pyörän 25kw papereihin.
juup vihdoin joku sentää tajus vastaa asiallisesti ja asiaan liittyvästi, mut et satu tietämään paljon noin vois kustantaa se leikko ja veisko kaikken fiiliksen pyörästä?
En tuota hinta arvioo viitsi alkaa heittämään kun se ois kuitenkin täyttä mutua. Mutta kyllähän se kuristaminen poistaa kaiken ilon tuommoisesta "kierros koneesta". Aika monilla toi 25kw on pelkästään papereissa, mikä saattaa olla ongelma esim. vakuutusyhtiöiden korvauksissa. Itsekin olin muutama vuosi sitten ostamassa 25kw prätkää, mutta päätin kuitenkin odottaa sen kaksi vuotta, jonka aikana rahaa säästyi ja sain kerralla hommattua sen unelmien pelin![]()
Kyllä se vaikuttaa siis noihin huomattavasti, mutta on sillä ilo ajella kyllä kuristimillakin. Jos otat pois kurit niin sitten ei kannata paljon mälläillä tai ajaa kolaria.. Voi vakuutus vetäytyä siitä sen jälkeen.(zjam @ Touko. 23 2008,23:56) kirjoitti
Hehe, semmosta se o, nooh jos nyt aluks kuristelis ja kattelis miten pyörä wörkkii ja sit pojs jos tarve
nerokas vastaus miten keksitkin,ehkä nähdään tampereella.(tpower82 @ Touko. 24 2008,20:15) kirjoitti
siunaa varjele