Eiköhän noita Danen hanskoja ole lähes jokaisessa mopoliikkeessä. Itsellä on kahdet Danen hanskat. Toiset on ostettu Bikewordista ja toiset Superbikersista.(rsy @ Touko. 28 2008,09:17) kirjoitti
Nysted GTX soveltuu mielestäni johonkin reilun 5 asteen lämpötiloille. Hanska tuntui hiukan jäykältä uutena, mutta on sittemmin muotoutunut varsin mukavaksi. On ainakin tähän asti pitänyt vettä ja etusormessa on toimiva säämiskä visiirin pyyhkimiseen.
Nordkap GTX mutanttihanska sopii hiukan kylmemmälle kelille. On jo aika paksun oloinen ja kahvoista ei saa kovin hyvää tuntumaa. Omissa hanskoissa visiirin pyyhkimisosa ei ole oikein toimiva. En ole testannut kunnolla vedenpitävyyttä, mutta ko. hanskat pelastivat tilanteen kevään hiukan pidemmällä siirtymällä, kun lämpötila laski nollaan.
Jos suojaavat hanskat haluaa, niin nahkaa ne pitää olla, ei käy mitkään nailoniset kelkkahanskat. Itse kun konttasin, niin sinänsä varsin hyvistä Halvarssonin Dry Level hanskoista ratkesi justiin se jokin keinoaine, jota sormien sivustoihin on laitettu. Ja kuumuutta se aine ei kestä yhtään, eli tuskin senkään vuoksi esim hankausta asfalttiin. Mistäkö tiedän? Kosketin pakoputken päätä lyhytaikaisesti moottorin käydessä, jolloin tuo keinoaine suli täysin.
Eli kokonahkaa ja isku-/hankaussuojat vielä sopiviin kohtiin. Ja oikea gore-kalvo. Näitä ei vaan tahdo löytyä topattuna.
Ei ainakaan T:reen kaupoissa ole tuota mallia sattunut kohdalle, eivätkä halunneet tilatakaan yhdessä nimeltä mainitsemattomassa liikkeessä jossa Danea oli kyllä muuten...(mustax8 @ Touko. 29 2008,01:02) kirjoitti
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Itse ajelen viileämmillä kelillä dane fyn gtx hanskoilla. Pärjäilen niillä +5c ja sitä korkeammilla lämpötiloilla. Nämä ovat yllättävän mukavat hieman lämpöisemmilläkin ilmoilla kiitos hyvä sisävuoren. Se nimittäin imaisee sopivasti hikeä itseensä.
Niin ja siinä on sisävuori ommeltu sormenpäistä kiinni ettei se hanskaa pois ottaessa lähde pois paikaltaan!!! No onneksi se taitaa olla näin lähes kaikissa myynnissä olevissa hanskoissa??!!
Ainakin yhdet hanskat olen löytänyt jossa näin ei ole joten kannattaa välttää näitä.
Suzuki Hayabusa -05
Suzuki Bandit 1200 -97