Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 125:een 125:sta
  1. #121
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 15 2008,10:52) kirjoitti
    No vaikka Busa tai joku muu matkamopo kiihtyy hyvin suoralla tiellä niin ei se siitä nopeaa ratapyörää tee.
    No vaikka se Er6 ei kiihdy suorilla niin ei se siitä nopeata ratapyörää tee!
    Kyllä mä lähtisin ennen Busalla kun ER5:lla kokeileen. Tosin en välttämättä ihan vakio Busalla.
    Onkos Parru kokeillut Busaa radalla?
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  2. #122
    Lainaa (Sepe @ Heinä. 16 2008,09:55) kirjoitti
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 15 2008,10:52) kirjoitti
    No vaikka Busa tai joku muu matkamopo kiihtyy hyvin suoralla tiellä niin ei se siitä nopeaa ratapyörää tee.
    No vaikka se Er6 ei kiihdy suorilla niin ei se siitä nopeata ratapyörää tee! *
    Kyllä mä lähtisin ennen Busalla kun ER5:lla kokeileen. Tosin en välttämättä ihan vakio Busalla. *
    Onkos Parru kokeillut Busaa radalla?
    Joo, ei teekään. Ja ihan vaan huomautukseksi, puhuin ER6:sta, eroa "erkkivitoseen" on aikalailla. Ja mä kyllä olen olettanut koko ajan että puhutaan vakioista, niitähän ne tuossa alkuperäisessä testissäkin ovat olleet?

    Kyllä sellaisella on tullut kokeiltua, mutta ei Kemoralla ja omakohtainen kokemukseni ei jäänyt kovin kummoiseksi.

    Ei sillä. En moiti Busan hankkijoita, enkä pyörää. Se ei vaan ole tuohon tarkoitukseen tehty, sehän nyt on selvä. Mutta ei se mun mielestä paras pyörä ole mitä maa päällään kantaa. Kaikella kunnioituksella ja rakkaudella.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  3. #123
    Aika hauskaa vääntöä täällä. Mitäpä, jos räppään, että yksikään noista testin pyöristä ei pärjää tollasena mun broidin 125cc 2t monttukoneelle Kavilassa?

    Samaan hengenvetoon tunnustan, että oma S3 vois kulkea kovempaakin, ja en varmaan pärjää radalla yhdellekään näistä testin vehkeistä, mutta silti sillä on pirun hauska pöristellä tuolla kadulla, jossa 90% kaikesta ajosta tapahtuu. Eli, sana "voittaja" riippuu melko paljon siitä missä kilpaillaan, kun ite ainakin pidän omaa pyörää parempana kadulle kuin yhtäkään kyykkyä ... kysykää vaikka yleisöltä. *

    Tää on vähän sitä, että pitää olla oikeat työvälineet joka hommaan ja ainakin itse ottaisin tuollaisen turbotetun busan tuonne motarille. Muut siellä on vähän leluja. Ja kilokyykky taas, kun pitää enempi kanttailla ja tehon tarve on ilmeinen. Harmi, ettei oo varaa pitää kaikkia noita tallissa.
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  4. #124
    Alkuperäiseen aiheeseen liittyen, onko kellää tietoa kuinka nopeesti MotoGp repäisis ton 0-290kmh??
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  5.  
  6. #125
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 15 2008,10:52) kirjoitti
    No vaikka Busa tai joku muu matkamopo kiihtyy hyvin suoralla tiellä niin ei se siitä nopeaa ratapyörää tee.

    Ja uskaltaisin itsekin sanoa että tuollainen hajabusa on mutkissa hiukan hankala talutettavaksi ja suurimmilta osin myös tukkona, varsinkin tuollaisissa ajotapahtumissa. Nuo ketterämmät pyörät menee reippaammin mutkissa, samoin kuin keveytensä puolesta ja pienemmän huippunopeutensa takia jarrutuksen pystyy jättämään myöhempään ja kontrolloimaan sen tarkemmin sopivaksi kyseiseen mutkaan. Painavalla sekä nopeammalla pyörällä tuo tehtävä hankaloituu moninkertaisesti.

    Ihan vaan siksi että painoa tuolla laitoksella on todella paljon, maavarat kallistuksessa olemattomat ja jousitus on tehty mukavaan ajoon, ei radalle. Eri tarkoitukseen tehty kuin radalle.

    Melkein uskaltaisin väittää että vaikkapa Kawan ER6:lla ajaisi Kemoran nopeampaan aikaan kuin mitä Hajabusalla, ihan vaan sen ketteryyden takia.

    Syy miksi Hajabusasta ei usein ohi tulla on siis se että se laukkaa suoralla niin reippaasti ettei sen perään pienemmillä kunnolla ehdi (alle tonniset siis) ja jarruissa ei ole mitään järkeä ottaa kauheaa riskiä, vaikka väkisin tunkemalla ohi pääsisikin ja mutkassa ei ulkokautta uskalla ohi mennä kun se "lehmä" vatkaa kuin hullun m*lkku mutkassa niin ei tiedä mihinkä sitä lentää siittä.

    Eli ei siitä nopeasta Hajabuskasta nopeaa ratapeliä saa tekemälläkään.
    Vähän lisää vettä myllyyn

    ER-6 vs. Busa

    Onhan tossa toisessa tehua ja wääntöä, mutta mitenköhän taittuis karusellin mutkiin?
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345