No vaikka se Er6 ei kiihdy suorilla niin ei se siitä nopeata ratapyörää tee!(parjan_fin @ Heinä. 15 2008,10:52) kirjoitti
![]()
Kyllä mä lähtisin ennen Busalla kun ER5:lla kokeileen. Tosin en välttämättä ihan vakio Busalla.
Onkos Parru kokeillut Busaa radalla?
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Joo, ei teekään. Ja ihan vaan huomautukseksi, puhuin ER6:sta, eroa "erkkivitoseen" on aikalailla.(Sepe @ Heinä. 16 2008,09:55) kirjoitti
Ja mä kyllä olen olettanut koko ajan että puhutaan vakioista, niitähän ne tuossa alkuperäisessä testissäkin ovat olleet?
Kyllä sellaisella on tullut kokeiltua, mutta ei Kemoralla ja omakohtainen kokemukseni ei jäänyt kovin kummoiseksi.
Ei sillä. En moiti Busan hankkijoita, enkä pyörää. Se ei vaan ole tuohon tarkoitukseen tehty, sehän nyt on selvä. Mutta ei se mun mielestä paras pyörä ole mitä maa päällään kantaa. Kaikella kunnioituksella ja rakkaudella.![]()
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Aika hauskaa vääntöä täällä. Mitäpä, jos räppään, että yksikään noista testin pyöristä ei pärjää tollasena mun broidin 125cc 2t monttukoneelle Kavilassa?
Samaan hengenvetoon tunnustan, että oma S3 vois kulkea kovempaakin, ja en varmaan pärjää radalla yhdellekään näistä testin vehkeistä, mutta silti sillä on pirun hauska pöristellä tuolla kadulla, jossa 90% kaikesta ajosta tapahtuu. Eli, sana "voittaja" riippuu melko paljon siitä missä kilpaillaan, kun ite ainakin pidän omaa pyörää parempana kadulle kuin yhtäkään kyykkyä ... kysykää vaikka yleisöltä. *
Tää on vähän sitä, että pitää olla oikeat työvälineet joka hommaan ja ainakin itse ottaisin tuollaisen turbotetun busan tuonne motarille. Muut siellä on vähän leluja. Ja kilokyykky taas, kun pitää enempi kanttailla ja tehon tarve on ilmeinen. Harmi, ettei oo varaa pitää kaikkia noita tallissa.
- Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.
- Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen, onko kellää tietoa kuinka nopeesti MotoGp repäisis ton 0-290kmh??
![]()
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*