Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 125:sta
  1. #31


    Varsinkaan verrattuna turbo-Volvoon. *

    Tuon(kin) testin perusteella MV Agusta kiinnostaa aina vaan entistä enemmän.

    Edit: siis naureskelin Tylyttäjän kommentille nopeuksista.



    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  2. #32
    Tässä listat "paremmuusjärjestyksessä"..

    Kiihtyvyys 0 - 60 mph *(0 - 96,54 km/h)

    Suzuki Hayabusa * * * * * * * * * * 2,58
    Kawasaki ZX-14 * * * * * * * * * * * 2,62
    Ducati 1098R * * * * * * * * * * * * * 2,76
    Suzuki GSX-R1000 * * * * * * * * * 2,78
    Kawasaki ZX-10R * * * * * * * * * * 2,84
    MV Agusta F4 312 RR 1078 * * *2,84
    Yamaha YZF-R1 * * * * * * * * * * * 2,86
    Ducati 1098 * * * * * * * * * * * * * * 2,89
    Honda CBR1000RR * * * * * * * * *2,89 * * * * * * * * *



    Varttimaili

    Suzuki Hayabusa * * * * * * * * * * *9,90@238,0
    Kawasaki ZX-14 * * * * * * * * * * * 9,97@235,2
    Suzuki GSX-R1000 * * * * * * * * * 9,98@240,5
    Kawasaki ZX-10R * * * * * * * * * 10,01@241,4
    Ducati 1098R * * * * * * * * * * * * 10,03@238,0
    Honda CBR1000RR * * * * * * * *10,06@239,0
    MV Agusta F4 312 RR 1078 * *10,08@238,2
    Yamaha YZF-R1 * * * * * * * * * * *10,09@236,6
    Ducati 1098 * * * * * * * * * * * * * 10,31@229,4



    Huippunopeus

    Kawasaki ZX-14 * * * * * * * * * * * 301,3
    MV Agusta F4 312 RR 1078 * * *300,9
    Suzuki Hayabusa * * * * * * * * * * *298,8
    Suzuki GSX-R1000 * * * * * * * * * *298,1
    Ducati 1098R * * * * * * * * * * * * * 297,2
    Kawasaki ZX-10R * * * * * * * * * * 296,9
    Yamaha YZF-R1 * * * * * * * * * * * *294,9
    Honda CBR1000RR * * * * * * * * *289,7
    Ducati 1098 262,9


    Kiihtyvyys 0 - 180 mph

    Kawasaki ZX-10R * * * * * * * * * *17,21
    MV Agusta F4 312 RR 1078 * * *17,98
    Suzuki Hayabusa * * * * * * * * * * *18,25
    Suzuki GSX-R1000 * * * * * * * * * *18,51
    Kawasaki ZX-14 * * * * * * * * * * * 19,77
    Ducati 1098R * * * * * * * * * * * * *21,01
    Honda CBR1000RR * * * * * * * * 21,03
    Yamaha YZF-R1 * * * * * * * * * * * *21,07
    Ducati 1098 * * * * * * * * * * * * * *Ei pysty

    Edit: Mukavasti tuntuu kiihtyvän nuo matkapyörät! *



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  3. #33
    [QUOTE= (Koris @ Touko. 22 2008,22:45)]
    Lainaa (jbusa @ Touko. 22 2008,22:35) kirjoitti
    Lainaa Koris,Touko. 22 2008,20:01 kirjoitti
    Esim Busan kuiva 220 kg, kilokiksu 172 kg jne
    Höpö höpö, ja tervetuloa todellisuuteen.

    Nämä ovat aikuisten oikeasti mitattuja kuivapainoja. Noihin painoihin kun lisäät bensan, niin voit lähteä ajamaan prätkällä. Silleen oikeasti.
    No kiitos kiitos, hauskaahan tämä täällä todellisuudessa olo nyt sitten on

    Joo, sattuneesta syystä tietty nuo valmistajien ilmoittamat (kuiva)painot on optimistisia, mutta kyllä noissa testin painoissa on sisällä muutakin kun kuivaa... niin kuin itsekin totesit että "lisäät bensan"; oishan sellaset kuivat jäähdyttäjännesteet ja öljyt kyllä käteviä kuljetella matkoillakin mukana...
  4. #34
    [QUOTE= (jbusa @ Touko. 23 2008,09:03)]
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,22:45) kirjoitti
    Lainaa (jbusa @ Touko. 22 2008,22:35) kirjoitti
    Lainaa Koris,Touko. 22 2008,20:01 kirjoitti
    Esim Busan kuiva 220 kg, kilokiksu 172 kg jne
    Höpö höpö, ja tervetuloa todellisuuteen.

    Nämä ovat aikuisten oikeasti mitattuja kuivapainoja. Noihin painoihin kun lisäät bensan, niin voit lähteä ajamaan prätkällä. Silleen oikeasti.
    No kiitos kiitos, hauskaahan tämä täällä todellisuudessa olo nyt sitten on *

    Joo, sattuneesta syystä tietty nuo valmistajien ilmoittamat (kuiva)painot on optimistisia, mutta kyllä noissa testin painoissa on sisällä muutakin kun kuivaa... niin kuin itsekin totesit että "lisäät bensan"; oishan sellaset kuivat jäähdyttäjännesteet ja öljyt kyllä käteviä kuljetella matkoillakin mukana... *
    Mä en oo tälläisenä nyybänä oikein ikinä edes tajunnut miksi noita kuivapainoja ilmoitetaan... Mitä järkeä on ilmoittaa pyörän paino ei-ajokunnossa? Monella sivustolla vielä näkee teho-painosuhteen laskettuna juuri kuivapainosta. Luvut on ihan älyttömiä kun pyörässä ei ole moottoriöljyä, iskariöljyä, jarrunestettä, jäähdytysnestettä ja polttoainetta; mutta ei sillä luvulla ole mitään tekemistä sen kanssa mikä pyörän teho on kun se on ajokunnossa. Kuivapainoltaan kevyempi pyörä saattaa imeä enemmän nesteitä kuin kuivapainoltaan raskaampi, jolloin t-p suhde on ajossa sama... kai?

    Litranen sisävessa
  5. #35
    [QUOTE= (viltsu81 @ Touko. 23 2008,09:16)][QUOTE= (jbusa @ Touko. 23 2008,09:03)][quote=Koris,Touko. 22 2008,22:45]
    Lainaa jbusa,Touko. 22 2008,22:35 kirjoitti
    Lainaa Koris,Touko. 22 2008,20:01 kirjoitti
    Mä en oo tälläisenä nyybänä oikein ikinä edes tajunnut miksi noita kuivapainoja ilmoitetaan... Mitä järkeä on ilmoittaa pyörän paino ei-ajokunnossa? Monella sivustolla vielä näkee teho-painosuhteen laskettuna juuri kuivapainosta. Luvut on ihan älyttömiä kun pyörässä ei ole moottoriöljyä, iskariöljyä, jarrunestettä, jäähdytysnestettä ja polttoainetta; mutta ei sillä luvulla ole mitään tekemistä sen kanssa mikä pyörän teho on kun se on ajokunnossa. Kuivapainoltaan kevyempi pyörä saattaa imeä enemmän nesteitä kuin kuivapainoltaan raskaampi, jolloin t-p suhde on ajossa sama... kai?

    Joo, samaa mieltä noista kuivapainoista, ei niillä mitään virkaa. Se on vaan toi markkinointi kun vaatii että pitää myydä "kevyitä" pyöriä... Ainoahan mikä ratkaisee on paino ajokunnossa ja onko silläkään meille monille oikeesti merkitystä? Itselle ei ainakaan ja taitais olla helpointa ottaa kuskista kiloja pois...
  6. #36
    Lainaa (jbusa @ Touko. 23 2008,09:33) kirjoitti
    ...taitais olla helpointa ottaa kuskista kiloja pois...
    Juurikin näin. Pohdintaa:

    Olettakaamme että;

    Pyörän teho on 150bhp
    Kuski painaa 85kg ajovarusteet päällä
    Pyörä painaa kaikilla nesteillä 199kg



    Satsaat uuden ilmafilsun, kokoputkiston ja komentajan säädettynä: lopputuloksena dynossa antaa enemmän potkua alakierroksilla ja huipputehoa on tullut +9bhp
    Projektissa köyhdyt arviolta 1500e

    Eli wanhalla kymppitonnilla olet saanut parannettua pyörä-kuski yhdistelmän teho-painosuhdetta 0,528:sta huimaan 0,559:än! Järkyttävät 5,87% lisää tehoa!! *

    TAI. Lopetat sen kuran syömisen ja vähennät saunakaljat mäyriksestä sixpackiin, käyt välillä kiskalla kävellenkin ja annat vaimonkin olla vaihteeksi siellä alla... Lopputuloksena ens kevääseen paino pudonnut 9kg. Ostat uuden kypärän joka painaa kilon vähemmän kuin vanha, nakkaat satulan alta työkalut talliin (-2kg), ja jätät repun kotiin kun olet lähdössä ajelulle (-2kg). Lopputuloksena sen vanhan, 150-kaakkisen, mopottimen tehopainosuhde onkin noussut 0,555:n. Eli päätäpuistattavat 5,11%!!!!
    Litranen sisävessa
  7. #37
    ^ Miksi ihmeessä TAI ??
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  8. #38
    Lainaa (viltsu81 @ Touko. 23 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (jbusa @ Touko. 23 2008,09:33) kirjoitti
    ...taitais olla helpointa ottaa kuskista kiloja pois...
    Juurikin näin. Pohdintaa:

    Olettakaamme että;

    Pyörän teho on 150bhp
    Kuski painaa 85kg ajovarusteet päällä
    Pyörä painaa kaikilla nesteillä 199kg



    Satsaat uuden ilmafilsun, kokoputkiston ja komentajan säädettynä: lopputuloksena dynossa antaa enemmän potkua alakierroksilla ja huipputehoa on tullut +9bhp
    Projektissa köyhdyt arviolta 1500e

    Eli wanhalla kymppitonnilla olet saanut parannettua pyörä-kuski yhdistelmän teho-painosuhdetta 0,528:sta huimaan 0,559:än! Järkyttävät 5,87% lisää tehoa!!

    TAI. Lopetat sen kuran syömisen ja vähennät saunakaljat mäyriksestä sixpackiin, käyt välillä kiskalla kävellenkin ja annat vaimonkin olla vaihteeksi siellä alla... Lopputuloksena ens kevääseen paino pudonnut 9kg. Ostat uuden kypärän joka painaa kilon vähemmän kuin vanha, nakkaat satulan alta työkalut talliin (-2kg), ja jätät repun kotiin kun olet lähdössä ajelulle (-2kg). Lopputuloksena sen vanhan, 150-kaakkisen, mopottimen tehopainosuhde onkin noussut 0,555:n. Eli päätäpuistattavat 5,11%!!!!
    Itse hommasin putken vain ja ainoastaan saundien parantamiseksi. Säädöllä tietenkin varmistettiin pyörän virheetön toiminta.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  9. #39
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,00:14) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,20:01) kirjoitti
    Referointi on (netissä ja muuallakin) täysin laillista puuhaa. Laitan kuitenkin myös mainosviestin tästä Cycle World-lehdestä, on nettilehtenä käsittämättömän edullinen.
    Eli omasta mielestäni Cycle World-lehti ei ole kovinkaan hyvä lehti, mutta kun ottaa huomioon, mitä tämä nettilehtenä maksaa, niin Cycle Worldin hinta-laatusuhde on aivan käsittämättömän kivikova.

    Tällä hetkellä saa 24 numeroa eli 2 vuotta hintaan $14. Tuo tarkoittaa euroina 39 eurosenttiä per numero (eli 0,39 euroa per numero).

    LINKKI_Cycle_World_digital_subsribtion

    Edit: hinta
    Tilattu. Parhaillaan on lehti tulossa koneelle.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  10. #40
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,10:30) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,00:14) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,20:01) kirjoitti
    Referointi on (netissä ja muuallakin) täysin laillista puuhaa. Laitan kuitenkin myös mainosviestin tästä Cycle World-lehdestä, on nettilehtenä käsittämättömän edullinen.
    Eli omasta mielestäni Cycle World-lehti ei ole kovinkaan hyvä lehti, mutta kun ottaa huomioon, mitä tämä nettilehtenä maksaa, niin Cycle Worldin hinta-laatusuhde on aivan käsittämättömän kivikova.

    Tällä hetkellä saa 24 numeroa eli 2 vuotta hintaan $14. Tuo tarkoittaa euroina 39 eurosenttiä per numero (eli 0,39 euroa per numero).

    LINKKI_Cycle_World_digital_subsribtion

    Edit: hinta
    Tilattu. Parhaillaan on lehti tulossa koneelle.
    siel ne faksaa sulle sivuja ;)
  11. #41
    Hyviä aihioita tehtaat duunannu... Bussukka edelleen oma suosikki hintalaatusuhteessa.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  12. #42
    Lainaa (kiivi3 @ Touko. 23 2008,10:43) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,10:30) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,00:14) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,20:01) kirjoitti
    Referointi on (netissä ja muuallakin) täysin laillista puuhaa. Laitan kuitenkin myös mainosviestin tästä Cycle World-lehdestä, on nettilehtenä käsittämättömän edullinen.
    Eli omasta mielestäni Cycle World-lehti ei ole kovinkaan hyvä lehti, mutta kun ottaa huomioon, mitä tämä nettilehtenä maksaa, niin Cycle Worldin hinta-laatusuhde on aivan käsittämättömän kivikova.

    Tällä hetkellä saa 24 numeroa eli 2 vuotta hintaan $14. Tuo tarkoittaa euroina 39 eurosenttiä per numero (eli 0,39 euroa per numero).

    LINKKI_Cycle_World_digital_subsribtion

    Edit: hinta
    Tilattu. Parhaillaan on lehti tulossa koneelle.
    siel ne faksaa sulle sivuja ;)
    Joo tuli ihan mustavalkoisena. Oikeasti on ihan näppärä homma tuo digilehti. Voi ladata koneelle tai lukea netissä. Voi laittaa kaverille ilmaisen "kopion" myös sähköpostilla. Kivahan tuota on lueskella ja ei maksa oikeastaan mitään.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  13. #43
    Viltsu81:

    Kokoputkisto vähentää myös pyörän painoa merkittävästi, nyt kun pilkkua alettiin nussimaan. Varsinkin kun nykyään vakioissa on nuo katalysaattorit!
    GSX-R600 K6
  14. #44
    Lainaa (Muki^ @ Touko. 23 2008,10:55) kirjoitti
    Viltsu81:

    Kokoputkisto vähentää myös pyörän painoa merkittävästi, nyt kun pilkkua alettiin nussimaan. Varsinkin kun nykyään vakioissa on nuo katalysaattorit!
    No joo... Toi esimerkki oli nyt vähän kieli poskella naputeltu... Pointti oli vaan siinä että se mitä isohkolla rahasummalla saavutetaan ei paljoa eroa tuollaisista "kotikonsteista"... Mut ehkä pitäisi palata takaisin ketjun aiheeseen...
    Litranen sisävessa
  15. #45
    Lainaa (kiivi3 @ Touko. 22 2008,23:33) kirjoitti
    Nii ja tärkein kysymys tietty, mikä noista voitti? (luin nopsaa, enkä näny selkeetä "XXXXXX oli paras ja voitti testin" -lausetta.
    Koko testin (osa-alueet olivat siis 4,8 km suora, rata-ajo ja katuajo, katuajo ei tosin ehkä ihan "Manskun neljän ruuhka"-tyylistä cruisailua) voitti - yllätys yllätys - Suzuki GSX-R1000.


    Tiedätkös mitä GT oikeasti on tarkoittanut?

    Se oli aikoinaan Gran Tourismo (tjsp.) eli herrasmiesten mukavaa ja leppoisaa (ja nopeusrajoituksista vapaata) ajelua lounaalle 600 kilsan päähän, sieltä iltapäiväkahville 400 kilometrin jälkeen, ja iltasherrylle vielä 500 kilsaa. Tämmöiseen GT-ajeluun valittiin parhaaksi 1400 Kawa.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  16. #46
    Lainaa (Sara @ Touko. 23 2008,10:43) kirjoitti
    Hyviä aihioita tehtaat duunannu... Bussukka edelleen oma suosikki hintalaatusuhteessa. *
    kilohinta on ainakin halvin...
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  17. #47
    Tossa kun joku mainitsi noista kuussatkuista, niin mitenhän niillä oikeasti tuo 0-100 poikkeaa noista listalla olevista, kun lähinnä kiinnostaa se kuinka paljon jollain kusiaisella häviää aikaa vaihteiden vaihdossa.

    Kun nuo listalla olevat taitaa kaikki olla sellasia jotka vetäsee helposti sen satasen ykkösellä jo ja näin ollen ei tule hukka-aikaa yhtään 0-100 kiihdytyksessä.
    Honda CBR1100XX
  18. #48
    Lainaa (CebariTonni @ Touko. 23 2008,14:56) kirjoitti
    Tossa kun joku mainitsi noista kuussatkuista, niin mitenhän niillä oikeasti tuo 0-100 poikkeaa noista listalla olevista, kun *lähinnä kiinnostaa se kuinka paljon jollain kusiaisella häviää aikaa vaihteiden vaihdossa.

    Kun nuo listalla olevat taitaa kaikki olla sellasia jotka vetäsee helposti sen satasen ykkösellä jo ja näin ollen ei tule hukka-aikaa yhtään 0-100 kiihdytyksessä.
    Pikaisella googlauksella, jos video pitää paikkansa niin kyllä kusiaisellakin mennään ykkösellä sataan...
    Litranen sisävessa
  19. #49
    Lainaa (CebariTonni @ Touko. 23 2008,14:56) kirjoitti
    Tossa kun joku mainitsi noista kuussatkuista, niin mitenhän niillä oikeasti tuo 0-100 poikkeaa noista listalla olevista, kun lähinnä kiinnostaa se kuinka paljon jollain kusiaisella häviää aikaa vaihteiden vaihdossa.

    Kun nuo listalla olevat taitaa kaikki olla sellasia jotka vetäsee helposti sen satasen ykkösellä jo ja näin ollen ei tule hukka-aikaa yhtään 0-100 kiihdytyksessä.
    Täydellisenä arvauksena sanoisin että kuussatkuilla päästään 0-100 kolmen ja neljän sekunnin väliin. Uskoisin että nykyiset kusiaisetkin menevät ykkösellä satasta, tosin on kierrokset jo melko tukevasti punaisella. Oma CBR600F (2006) otti mittariin satasen ykkösellä, ja vielä oli kierroksissakin hieman varaa. Joten luulen että sillä olisi voinut päästä todellista satasta ykkösellä. Tai ainakin sen 60mp/h.
    KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
    Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  20. #50
    Lainaa (viltsu81 @ Touko. 23 2008,10:03) kirjoitti
    Satsaat uuden ilmafilsun, kokoputkiston ja komentajan säädettynä: lopputuloksena dynossa antaa enemmän potkua alakierroksilla ja huipputehoa on tullut +9bhp
    Projektissa köyhdyt arviolta 1500e

    Eli wanhalla kymppitonnilla olet saanut parannettua pyörä-kuski yhdistelmän teho-painosuhdetta 0,528:sta huimaan 0,559:än! Järkyttävät 5,87% lisää tehoa!!
    Pari vuotta sitten laskeskelin puolitosissani ns. mukatieteellistä kaavaa, jonka tulos oli, että lisähevosvoima saa maksaa korkeintaan 100 euroa, muuten vaihtaminen tehokkaampaan prätkään on halvempaa.

    Näin dementikkona muistelisin...



    Eli siis jos nimeämättömällä kuskilla on 40 kg ylipainoa, niin...
    *--->

    ---> * * ---> *
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  21. #51
    Totta hemmetissä kuussatku kulkee ykkösellä satasta Oma K6 gixeri kelaa 135km/h ennen punarajan sulosointua. Ei sillä, en koe hyvänä asiana että on noin pitkälle välitetty kun kikkailu hankaloituu kun esim täyskaasukiihdytyksessä etutassu pysyy jämptisti maassa
    GSX-R600 K6
  22. #52
    Lainaa (B12 @ Touko. 22 2008,23:02) kirjoitti
    Mitä opimme tästä? No sen, että kymppikawa on hyvä ja muut paskoja eivätkä mene mihinkään.
    Näin on. Pistetään tähän nyt se pakollinen hymiö että tiukkapipoisemmat ymmärtävät tämän viestin huumoriväritteiseksi.

    Kas näin.

    ZX-10R
  23. #53
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,00:14) kirjoitti
    Tällä hetkellä saa 24 numeroa eli 2 vuotta hintaan $14. Tuo tarkoittaa euroina 39 eurosenttiä per numero (eli 0,39 euroa per numero).
    FAQ:ssa sanotaan, että lehteä lukeakseen täytyy rekisteröityä Zinioon, jotta saa ilmaisen "Zinio reader"in. Lehti tulee siis jossakin omassa formaatissaan? Lisäksi FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään. Onkos kellään kokemuksia, toimiiko? Ettei tule turhaan tilattua...

    PPK
  24. #54
    Lainaa (ppk @ Touko. 23 2008,15:58) kirjoitti
    FAQ:ssa sanotaan, että lehteä lukeakseen täytyy rekisteröityä Zinioon, jotta saa ilmaisen "Zinio reader"in. Lehti tulee siis jossakin omassa formaatissaan?
    Joo, eli digitaalinen lehti vaatii "Zinio Reader"-ohjelman.

    [Edit: TPM tuolla muutama viesti alempana kertoo, että tämän lehden voi käydä myös lukemassa netissä - ilman mitään lukuohjelmaa]

    En tiedä miten se toimii Visvassa, mutta XP:ssä se toimii ihan normiohjelman tavoin (eli käynnistyy ilman lupaa, ottaa aina käynnistyessään nettiyhteyden, yrittää muutenkin jumittaa konetta jne.). No, oikeasti ei siitä mitään haittaa ole ollut.

    Itse olen asentanut tuon Zinion vain (aika vanhaan) läppäriini. Ilmoitukset uusista numeroista tulee toki sähköpostiini, eli kun olen saanut meilin uudesta numerosta, käynnistän läppärini ja lataan lehden siihen.

    Noita latauskertoja on ymmärtääkseni kolme per numero, eli jos esim. lahjoittaa yhden latauskerran kaverilleen, niin itselle jää vielä kaksi latauskertaa. Netissä tuota ei käsittääkseni pysty lukemaan, ainoastaan tuolla Zinio lukuohjelmalla.

    Itse digitaalilehden lukeminen on samanlaista kuin perinteisen lehden. Sivu kerrallaan jne. Kokoruututilassa mun (ööö?) 15" läppärissä
    [mittasin tuon horisontaalitasossa ihan oikean kuva-alan reunasta reunaan, ja oli tasan 30 cm, mitä toi nyt sitten on lontooksi?]
    yksi sivu on kahdessa osassa (zoomattuna), jolloin näin vanhan silmät saavat siitä ihan hyvin selvää. Eli yksi aukeama on kokosivutilassa neljä lukuruutua. Ja tekstissä olevat linkit ovat aktiivisia, esim. jonkun tuotteen valmistajan kotisivuille pääsee klikkaamalla tekstissä olevaa www osoitetta.

    Pitänee lukea uudelleen sun kysymys...




    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  25. #55
    Lainaa (ppk @ Touko. 23 2008,15:58) kirjoitti
    FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään.
    Veikkaan, että tuota sivua ei ole päivitetty. Zinion omilla sivuilla luvataan Visvan toimivan:
    LINKKI_Zinio_vaatimukset



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  26. #56
    Todella mielenkintoista luettavaa
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  27. #57
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 23 2008,07:26) kirjoitti
    Eihän mikään noista nyt vakiona ole kovinkaan nopea..
    Tässä ketjussa on ollut ihmeen vähän paskanjauhantaa, joten kai tänne muutama tuollainen ylimielinen heitto vielä mahtuu. Mutta silti: kun nuo laitteet ovat ymmärtääkseni nopeimpia mitä kaupasta saa ja millä voi maantiellä ajaa, niin voisitko Tylyttäjä jotenkin perustella kommenttiasi, etkä vain rinta rottingilla väittää että sulla on vielä nopeampi ja isompi?

    Sitten asiaa: näin perjantai-iltapäivällä, kesäloman kynnyksellä ihmetyttää, että kuinka paljon tälläiset hiuksia halkovat numeroerot vaikuttavat suuren yleisön pyörähankintoihin, edes hiukan? Ymmärrän vallan mainiosti, että heille jotka harrastuksenaan yrittävät päästä lentokentän päästä toiseen asialla on merkitystä, mutta kun AFAIK, he ovat vain häviävän pieni joukko juuri näitä moottoripyöriä ostavasta laumasta.

    Lehdistölle on tietysti helpompaa heittää tällaista numerofaktaa, kuin kirjoittaa näkemyksellistä proosaa, ja mikäpä siinä, mykke kiva näitä numeroja ja mittauksia on lueskella, vaikkapa vaan yleissivistysmielessä. Se tuppaa kuitenkin itkettämään, kun "mediassa" on tyyli, näkemykset ja persoonalliset mielipiteet melkein kokonaan kadonneet tän "moottoripyöräily on matematiikkaa" teeman alle.
    Life's pretty straight without motorcycling
  28. #58
    Lainaa (Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
    Tässä ketjussa on ollut ihmeen vähän paskanjauhantaa...
    Se kuule johtuu ihan vain aktiivisista moderaattoreista...


    Kiitos heille!




    Ja tuohon puheenvuoroosi: täyttä asiaa kirjoitat, mutta...
    ... itse en viitsi (tai siis en halua) jotain testiä referoidessani lainata arvosteluita, vaan ainoastaan numeroita. Tyhmää tai ei, mutta logiikkani kulkee suurinpiirtein rataa: "jos haluat lukea arvostelut, osta lehti. Pelkät numerot voit lukea tästä."

    Ymmärrän toki toisenlaisia näkökantoja, mutta näin olen itse toistaiseksi menetellyt.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  29. #59
    ..heh, kaikilla näyttää ehtivän. Omalla kohalla täytyy sitten vain tehä se testi, että kun ajelee +-1300km päivässä, niin ehken muutampi noista vaihtoehoista jää pois (omalta kohalta siis)...ehkä Busan lisäksi voisi harkita vaikkapa...vaikkapa...hmmm...kun on mukavhan väänthön tottunu ja matkustamhan pitkiä päiväsiivuja niin sata kuutiota lissää lie ainua vaihtoehto.

    Eikä sekhän, kun hintaa kattelee.

    edit: ...son kyllä kiva huomata, että matkapyörä pärjää ohjusten kans *



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  30.  
  31. #60
    Lainaa (greatLeo @ Touko. 23 2008,15:35) kirjoitti
    Lainaa (CebariTonni @ Touko. 23 2008,14:56) kirjoitti
    Tossa kun joku mainitsi noista kuussatkuista, niin mitenhän niillä oikeasti tuo 0-100 poikkeaa noista listalla olevista, kun *lähinnä kiinnostaa se kuinka paljon jollain kusiaisella häviää aikaa vaihteiden vaihdossa.

    Kun nuo listalla olevat taitaa kaikki olla sellasia jotka vetäsee helposti sen satasen ykkösellä jo ja näin ollen ei tule hukka-aikaa yhtään 0-100 kiihdytyksessä.
    Täydellisenä arvauksena sanoisin että kuussatkuilla päästään 0-100 kolmen ja neljän sekunnin väliin. Uskoisin että nykyiset kusiaisetkin menevät ykkösellä satasta, tosin on kierrokset jo melko tukevasti punaisella. Oma CBR600F (2006) otti mittariin satasen ykkösellä, ja vielä oli kierroksissakin hieman varaa. Joten luulen että sillä olisi voinut päästä todellista satasta ykkösellä. Tai ainakin sen 60mp/h.
    Nykyisillä (ärrä)kusiaisten tehoilla päästään ihan samaan kiihtyvyyteen 0-100kmh kuin tonnisillakin, eli alle kolmeen sekunttiin. Rajoittava tekijä on pito.

    Esim -05 ZX-R6 ykkösellä 100km/h@13500rpm, huipputehot 14000rpm, rajotin [jotain]rpm.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen