Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Morjesta vaan kullekin taholle. Taas yksi uusi motoristi liittyy joukkoon hilpeään.

Tossa maaliskuussa kävin pitkän himoitsemisen jälkeen hakemassa ylivuotisen pikku-ninjan omaan talliin turvaan. Tässä kesän aikana kilsoja kertyny tollanen bout 4000. No eihän se paljon ole mutta eipä ole lomaakaan vielä paljoa vietetty.

Radalle meneminen kiinnostaisi enemmän kuin paljon mutta taitaapi jäädä menemättä vakuutusyhtiön takia. Tuo ihana 'korotettu omavastuu', joka on puolet arviosta eli lunaritapauksessa ~5000 €. No eihän sinne tietenkään kaatumaan olla menossa mutta ei se vara venettä kaada. Kait. *
    Ilman kummempia löpinöitä hyvää kesänjatkoa. Ja koitetaan pysyä poissa tilastoista.
    Over&Out
    zx-6r -07
    Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
  2.  
    Moikka vaan ja tervetuloa foorumille omasta puolestani!

Minä hommasin "ison" pyörän vihdoin ja viimein viime vuoden keväällä ja onhan tämä hauskaa puuhaa.

Senverta haluan sanoa, että älä mieti tuota ratahommaa noin. Mua jänskätti alkuunsa viime kesänä, kun ratareissulle lähdin motoparkkiin, mutta siellä hitaassa ryhmässä saa tosiaan ajella just omanpään mukaan. Mulle se tieto siitä, etten ollut edes kysellyt vakuutusyhtiöltä ja olettamus kaatojen omaan pussiin menemisestä, vain motivoi siihen hommaan ja tosi hyvää/hauskaa treeniähän se vain on, joten ei muuta kuin ajamaan vain!

Matti. Vihdistä.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.