Ostin CBR 1000 RR:n ja olen jonkun verran saanut kuulla "miks ostit sen paskan, ku Kawa kulkee kovemmin" kommentteja. Tuntuu silti siltä, että ne kommentit tulevat sellaisten ihmisten suusta, joilla ei ole pyörää lainkaan. Busan ja Zetorin vertaaminen kilokyykkyyn ei ole mielestäni hedelmällistä.(Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
Omaan valintaani vaikutti järjestyksessä:
1. Ulkonäkö
2. Merkkiuskollisuus
3. Ajotuntuma
Ottaisin noista pyöristä minkä vaan, mutta rahat riittää vain yhteen. Ajotaidoilla ei myöskään kolkutella yhdenkään pyörän rajoja. Mielenkiintoisia lukuja, kunhan niitä ei pidä raamattuna.
"Sun vai mun ajamana...?"(Pectusfortuna @ Touko. 23 2008,17:47) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
kas kun ei linuxille ole laitettu. noh, linuxia voi winettää ja coodekittää sopivaksi, ellei satu suoraan sopimaan ja soimaan. yleensä kokeilemalla se selviää.(Koris @ Touko. 23 2008,16:23) kirjoitti
niin että kawasaki zzr1400 oli sitten testin paras GT-pyörä. no se on helppo uskoa, suuri turismi, vapaiden herrojen vapaata ajelua vapaasti minne huvittaa vapailla nopeuksilla, mukana luottokortti ja vähän kässiä. la dolce vita la vie.
pöriö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Luen useaa eri bikeforumia ja Suomi on kylla oma lukunsa. Ei muualla mene miehelta munat vaikka se ostaisi 250cc:n. Ihme huipputeho ja nopeuspalvonta ikaan kuin kaikki ajaisivat Cannoball racen ja huippunopeus kisan seka 1/4 mailin kolme kertaa/viikko.(Pectusfortuna @ Touko. 23 2008,17:47) kirjoitti
Kai siella sitten on paljon super bikers kun pystyy ajamaan 1000cc sportilla kaikki tehot kaytossa melkein koko ajan. Itse viimeeksi siella vietin kesan 2000 ja ei tullut erektiossa ongelmia vaikka ajoin vuokraamon 500cc ja pikkuserkun 650. Hyvin ehti kayda Nordkappin ja Hangon.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.(Koris @ Touko. 23 2008,16:17) kirjoitti
Ei se mitään ilman lupaa käynnisty jos asetuksista sen niin määräät.
Niitä numeroita voi myös jakaa kavereille eli frendit saavat mahdollisuuden käydä lataamassa lehden myös omalle koneelle... Kahdelle laitoin ja vielä näyttäisi olevan lisää "jakoja" jäljellä...
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Oisko sulla jotain faktaa (esim. jonkun lehden mittaamaa kiihtyvyyttä) esittää tuon väitteesi perustaksi?(scuuba @ Touko. 23 2008,17:46) kirjoitti
Ihan mielenkiinnosta kysyn, tähän asti olen kuvitellut kovimpien kusiaisten pääsevän johonkin 3,1 sekkaan...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Ool raight. Tätä(kään) en tiennyt.(TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
Vielä pari vuotta sitten vannoin, ettei mikään voita paperilehteä...
Raha näköjään muuttaa tämmöisen seteliselkärankaisen asenteita...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Eiku se osoite on ZINIO.COM...(Koris @ Touko. 23 2008,18:52) kirjoitti
Eihän tuo kyllä maksa oikeastaan mitään!
Kaveritkin ovat fiiliksissä, kun lehteä pukkaa ilmaiseksi...
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Noh, tosiaan mikään vakiopyörä ei nyt ole mitenkään järkyttävän raju.(Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
Laitetaan vähän moottorimuutoksia ja vaikka kaasua päälle niin sitten alkaa jotain tapahtumaan, mutta nekin ovat vielä kohtuu mietoja pelejä. Muutamalla ekalla vaihteella menee niin, että pitää olla tarkkana, mutta sen jälkeen ei tarvitse muuta kuin istua kyydissä ja vaihtaa isompaa.
Tehoa pitää olla sitten kunnolla, että esim. vielä 200m kiihdytyksen jälkeen vielä vetää niin että hirvittää. Ja sehän on hauskan pyörän merkki, että edes varttimailin jaksaisi vetää raivolla loppuun asti
Perusteluina voisin sanoa, että 220hp renkaalla tonnikyykyssä ei ole riittävän paljon siihen, että hauskaa piisaisi edes yli sen 200m.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Morjes!(Koris @ Touko. 22 2008,20:01) kirjoitti
Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!
PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
Blade -06
XX -98
Äläkä aja. Vaihtuu vielä.(mustabirdi @ Touko. 23 2008,22:30) kirjoitti
![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Kyllä tämän nykyisen kanssa on sen verran vahva liitto, että kestää ainaki pari kautta. Moottorilohkon vaihto vois olla seuraava "vaihto" ja siihen samalla kaikki tarvittava! Tämä siis sillä, että konetehot saadaan lukemiin mitä ei mikään vakiopyörä pysty tarjoamaan!![]()
Blade -06
XX -98
näin muuten unta, että olin ajelemassa tylyttäjän kanssa ja annoin sen testata prätkääni. ei oikein ollut tyytyväinen. on se kumma heppu, sekin. hehiö.
kaikenlaisia unia sitä näkeekin ihminen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Eikä nää oo ollenkaan kivoja kun on vissiin 100% kaasunavauksella. Haluisin ainakin vielä 33 ja 66% kaasunvajauksella mittaukset niin olisikin tosi jännää vertailla niitä päissämme, kuten nyt *![]()
tää oli se tieto mikä on valvottanu mua yöt(Koris @ Touko. 22 2008,21:14) kirjoitti
![]()
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
jep näinhän se menee,mopoon täytyy saada koko putket,tre modit penkitystulokset ja vaikka mitä vittua muutakin ja sitten polleena esitellään jotain testituloksia?saatana vääntäkää sitä kahvaa sitte niin että näkyy.mulla on toi 55hv auto ja silläkin niittais suuren osan noista vetomiehistä.(jaket @ Touko. 23 2008,08:21) kirjoitti
siunaa varjele
+1 täydellistä.(viltsu81 @ Touko. 23 2008,10:03) kirjoitti
siunaa varjele
Totta kai jos osuu... Mut ei sentäs, ei uno vaimikäliekotelo kerkeä osua.(kuusysi @ Touko. 25 2008,01:54) kirjoitti
Kännissä saa ja pitääkin uhota, mutta silloin täytyy olla rahkeita ottaa sanasta mittaa, oli kyse sitten snäkärin kulmasta tai liikennevaloista... Joten viiva vieressä on vapaana, mutta kuokkaan otat, jos 55 hirmuheppaa marssitat viereeen, reaaliteeti puhuvat sitä vastaan.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
ei snäkärin kulma eikä liikenne valot tolla kotilolla mutta mikroautorata kyllä käy tervetuloa vain.(Heksa @ Touko. 25 2008,02:07) kirjoitti
siunaa varjele
Tässä topicissa puhutaan ...Suoraan ajamisesta noin normijärjellä ymmärrettynä.(kuusysi @ Touko. 25 2008,02:12) kirjoitti
Testikenttänä 3 mailin kiitorata...
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Johan se taas alkoi.... eihän noi pärjää huiippunopudellaan edes junille.Ja suoraan ajamiseen on taas olemassa oikeasti nopeat laitteet.Ainakin luulisin niin...
vanha väittely mp vs auto vs rahasumma joka tarvitaan ja mikä on täysin vakio - alkaa, jeeesiö.
tätä mä oon aina oottanu.
1000€ niin mp voittaa vakiona aina.
5000€ niin mp voittaa vakiona aina.
10 000€ niin mp voittaa vakiona aina.
20 000€ niin mp voittaa vakiona aina.
30 000€ niin mp...
40 000€ niin mp...
100 000€ niin mp...
200 000€ niin mp on hyvä, mutta tuolla summalla löytyy jo kovia vakioautojakin.
500 000€ niin kallista mp:tä ei vakiona löydy ja ne muutamat autot jotka löytyvät ovat hieman nopeampia vakioina kuin 20 000€ maksava vakio mp.
tämähän on tärkeä aihe, koskettaa niin monia. ai ai.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
(kawabata @ Touko. 24 2008,19:14) kirjoitti
Ei pidä lukea orgia ennen nukkumaan menoa
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Ei auta..(suiza @ Touko. 22 2008,23:14) kirjoitti
nopein tai ei niin ei vakuuttanut koeajossa motarilla, sen enempää kuin mutkapätkälläkään.
ja kaikenlisäksi nopeimman lisäksi se voittaa rumimman tittelin![]()
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Toi on muakin ottanut ns. kuuppaan.(kawabata @ Touko. 23 2008,17:58) kirjoitti
Ja winukkanyypiöille voin paljastaa, ettei kannata nyt jatkaa...
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Busa on vain nopein 0-60, 0-100 mph ja *1/4 mile, mutta siinä se sitten olikin... 0-150, 0-180, 100-150, 100-180 ja huippunopeus menivät sitten muille. Testi on tosiaan 3 osainen ja loppupisteissä juhlivat muut.(suiza @ Touko. 22 2008,23:14) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?(TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.
*![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Itse olen lukenut duunissa lehteä suoraan ziniosta. Eli suoraan aukeaa selaimen uuteen ikkunaan. Eiköhän se toimi Linuxillakin. Flash Playerin se vaatii! Ei ne oikeudet mihinkään ole valuneet... Ainut mitä on tuolla rajoitetaan on lehden lataamista koneelle, jonka voi tehdä muutamia kertoja.(Koris @ Touko. 30 2008,23:39) kirjoitti
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Satkuahan se menee... Se on vissi. Mutta meneekö R6 ykkösellä 135. Aika hyvin kusiaiselle (varsinkin kun muuten jää kawasakille mennentullen(Muki^ @ Touko. 23 2008,15:43) kirjoitti
) Itsellä oma ninja menee vissiin sen vajaan 120 ykkösellä, mutta eturenkaan allekin mahtuu ikävästi ilmaa
![]()
Jarru on vauhdin surma...
ZX-10R -09
Mun mopo menee 0-300 14.4 sekuntiin ja alle 800 metriin. Aika vaisuja tosiaan nuo vakiot.