Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 125:sta
  1. #61
    Lainaa (Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
    kuinka paljon tälläiset hiuksia halkovat numeroerot vaikuttavat suuren yleisön pyörähankintoihin, edes hiukan?
    Ostin CBR 1000 RR:n ja olen jonkun verran saanut kuulla "miks ostit sen paskan, ku Kawa kulkee kovemmin" kommentteja. Tuntuu silti siltä, että ne kommentit tulevat sellaisten ihmisten suusta, joilla ei ole pyörää lainkaan. Busan ja Zetorin vertaaminen kilokyykkyyn ei ole mielestäni hedelmällistä.

    Omaan valintaani vaikutti järjestyksessä:
    1. Ulkonäkö
    2. Merkkiuskollisuus
    3. Ajotuntuma

    Ottaisin noista pyöristä minkä vaan, mutta rahat riittää vain yhteen. Ajotaidoilla ei myöskään kolkutella yhdenkään pyörän rajoja. Mielenkiintoisia lukuja, kunhan niitä ei pidä raamattuna.
  2. #62
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 23 2008,17:47) kirjoitti
    Lainaa (Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
    kuinka paljon tälläiset hiuksia halkovat numeroerot vaikuttavat suuren yleisön pyörähankintoihin, edes hiukan?
    Ostin CBR 1000 RR:n ja olen jonkun verran saanut kuulla "miks ostit sen paskan, ku Kawa kulkee kovemmin" kommentteja.
    "Sun vai mun ajamana...?"
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #63
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,16:23) kirjoitti
    Lainaa (ppk @ Touko. 23 2008,15:58) kirjoitti
    FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään.
    Veikkaan, että tuota sivua ei ole päivitetty. Zinion omilla sivuilla luvataan Visvan toimivan:
    LINKKI_Zinio_vaatimukset
    kas kun ei linuxille ole laitettu. noh, linuxia voi winettää ja coodekittää sopivaksi, ellei satu suoraan sopimaan ja soimaan. yleensä kokeilemalla se selviää.

    niin että kawasaki zzr1400 oli sitten testin paras GT-pyörä. no se on helppo uskoa, suuri turismi, vapaiden herrojen vapaata ajelua vapaasti minne huvittaa vapailla nopeuksilla, mukana luottokortti ja vähän kässiä. la dolce vita la vie.

    pöriö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #64
    Lainaa (Pectusfortuna @ Touko. 23 2008,17:47) kirjoitti
    Lainaa (Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
    kuinka paljon tälläiset hiuksia halkovat numeroerot vaikuttavat suuren yleisön pyörähankintoihin, edes hiukan?
    Ostin CBR 1000 RR:n ja olen jonkun verran saanut kuulla "miks ostit sen paskan, ku Kawa kulkee kovemmin" kommentteja.
    Luen useaa eri bikeforumia ja Suomi on kylla oma lukunsa. Ei muualla mene miehelta munat vaikka se ostaisi 250cc:n. Ihme huipputeho ja nopeuspalvonta ikaan kuin kaikki ajaisivat Cannoball racen ja huippunopeus kisan seka 1/4 mailin kolme kertaa/viikko.

    Kai siella sitten on paljon super bikers kun pystyy ajamaan 1000cc sportilla kaikki tehot kaytossa melkein koko ajan. Itse viimeeksi siella vietin kesan 2000 ja ei tullut erektiossa ongelmia vaikka ajoin vuokraamon 500cc ja pikkuserkun 650. Hyvin ehti kayda Nordkappin ja Hangon.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  5. #65
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,16:17) kirjoitti
    Lainaa (ppk @ Touko. 23 2008,15:58) kirjoitti
    FAQ:ssa sanotaan, että lehteä lukeakseen täytyy rekisteröityä Zinioon, jotta saa ilmaisen "Zinio reader"in. Lehti tulee siis jossakin omassa formaatissaan?
    Joo, eli digitaalinen lehti vaatii "Zinio Reader"-ohjelman. En tiedä miten se toimii Visvassa, mutta XP:ssä se toimii ihan normiohjelman tavoin (eli käynnistyy ilman lupaa, ottaa aina käynnistyessään nettiyhteyden, yrittää muutenkin jumittaa konetta jne.). No, oikeasti ei siitä mitään haittaa ole ollut.

    Itse olen asentanut tuon Zinion vain (aika vanhaan) läppäriini. Ilmoitukset uusista numeroista tulee toki sähköpostiini, eli kun olen saanut meilin uudesta numerosta, käynnistän läppärini ja lataan lehden siihen.

    Noita latauskertoja on ymmärtääkseni kolme per numero, eli jos esim. lahjoittaa yhden latauskerran kaverilleen, niin itselle jää vielä kaksi latauskertaa. Netissä tuota ei käsittääkseni pysty lukemaan, ainoastaan tuolla Zinio lukuohjelmalla.

    Itse digitaalilehden lukeminen on samanlaista kuin perinteisen lehden. Sivu kerrallaan jne. Kokoruututilassa mun (ööö?) 15" läppärissä
    [mittasin tuon horisontaalitasossa ihan oikean kuva-alan reunasta reunaan, ja oli tasan 30 cm, mitä toi nyt sitten on lontooksi?]
    yksi sivu on kahdessa osassa (zoomattuna), jolloin näin vanhan silmät saavat siitä ihan hyvin selvää. Eli yksi aukeama on kokosivutilassa neljä lukuruutua. Ja tekstissä olevat linkit ovat aktiivisia, esim. jonkun tuotteen valmistajan kotisivuille pääsee klikkaamalla tekstissä olevaa www osoitetta.

    Pitänee lukea uudelleen sun kysymys...
    Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.

    Ei se mitään ilman lupaa käynnisty jos asetuksista sen niin määräät.

    Niitä numeroita voi myös jakaa kavereille eli frendit saavat mahdollisuuden käydä lataamassa lehden myös omalle koneelle... Kahdelle laitoin ja vielä näyttäisi olevan lisää "jakoja" jäljellä...



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  6. #66
    Lainaa (scuuba @ Touko. 23 2008,17:46) kirjoitti
    Nykyisillä (ärrä)kusiaisten tehoilla päästään ihan samaan kiihtyvyyteen 0-100kmh kuin tonnisillakin, eli alle kolmeen sekunttiin.
    Oisko sulla jotain faktaa (esim. jonkun lehden mittaamaa kiihtyvyyttä) esittää tuon väitteesi perustaksi?

    Ihan mielenkiinnosta kysyn, tähän asti olen kuvitellut kovimpien kusiaisten pääsevän johonkin 3,1 sekkaan...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  7. #67
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
    ... jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinion.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
    Ool raight. Tätä(kään) en tiennyt.

    Vielä pari vuotta sitten vannoin, ettei mikään voita paperilehteä...

    Raha näköjään muuttaa tämmöisen seteliselkärankaisen asenteita...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  8. #68
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,18:52) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
    ... jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinion.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
    Ool raight. Tätä(kään) en tiennyt.

    Vielä pari vuotta sitten vannoin, ettei mikään voita paperilehteä...

    Raha näköjään muuttaa tämmöisen seteliselkärankaisen asenteita...
    Eiku se osoite on ZINIO.COM...

    Eihän tuo kyllä maksa oikeastaan mitään!

    Kaveritkin ovat fiiliksissä, kun lehteä pukkaa ilmaiseksi...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  9. #69
    Lainaa (Agentti @ Touko. 23 2008,17:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 23 2008,07:26) kirjoitti
    Eihän mikään noista nyt vakiona ole kovinkaan nopea..
    Tässä ketjussa on ollut ihmeen vähän paskanjauhantaa, joten kai tänne muutama tuollainen ylimielinen heitto vielä mahtuu. Mutta silti: kun nuo laitteet ovat ymmärtääkseni nopeimpia mitä kaupasta saa ja millä voi maantiellä ajaa, niin voisitko Tylyttäjä jotenkin perustella kommenttiasi, etkä vain rinta rottingilla väittää että sulla on vielä nopeampi ja isompi?

    Sitten asiaa: näin perjantai-iltapäivällä, kesäloman kynnyksellä ihmetyttää, että kuinka paljon tälläiset hiuksia halkovat numeroerot vaikuttavat suuren yleisön pyörähankintoihin, edes hiukan? Ymmärrän vallan mainiosti, että heille jotka harrastuksenaan yrittävät päästä lentokentän päästä toiseen asialla on merkitystä, mutta kun AFAIK, he ovat vain häviävän pieni joukko juuri näitä moottoripyöriä ostavasta laumasta.

    Lehdistölle on tietysti helpompaa heittää tällaista numerofaktaa, kuin kirjoittaa näkemyksellistä proosaa, ja mikäpä siinä, mykke kiva näitä numeroja ja mittauksia on lueskella, vaikkapa vaan yleissivistysmielessä. Se tuppaa kuitenkin itkettämään, kun "mediassa" on tyyli, näkemykset ja persoonalliset mielipiteet melkein kokonaan kadonneet tän "moottoripyöräily on matematiikkaa" teeman alle.
    Noh, tosiaan mikään vakiopyörä ei nyt ole mitenkään järkyttävän raju.

    Laitetaan vähän moottorimuutoksia ja vaikka kaasua päälle niin sitten alkaa jotain tapahtumaan, mutta nekin ovat vielä kohtuu mietoja pelejä. Muutamalla ekalla vaihteella menee niin, että pitää olla tarkkana, mutta sen jälkeen ei tarvitse muuta kuin istua kyydissä ja vaihtaa isompaa.

    Tehoa pitää olla sitten kunnolla, että esim. vielä 200m kiihdytyksen jälkeen vielä vetää niin että hirvittää. Ja sehän on hauskan pyörän merkki, että edes varttimailin jaksaisi vetää raivolla loppuun asti

    Perusteluina voisin sanoa, että 220hp renkaalla tonnikyykyssä ei ole riittävän paljon siihen, että hauskaa piisaisi edes yli sen 200m.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #70
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,20:01) kirjoitti
    Varttimaili

    Ducati 1098 10,31@229,4
    Ducati 1098R 10,03@238,0
    Honda CBR1000RR 10,06@239,0
    Kawasaki ZX-10R 10,01@241,4
    Kawasaki ZX-14 9,97@235,2
    MV Agusta F4 312 RR 1078 10,08@238,2
    Suzuki GSX-R1000 9,98@240,5
    Suzuki Hayabusa 9,90@238,0
    Yamaha YZF-R1 10,09@236,6
    Morjes!
    Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
    KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!

    PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)



    Blade -06
    XX -98
  11. #71
    Lainaa (mustabirdi @ Touko. 23 2008,22:30) kirjoitti
    PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
    Äläkä aja. Vaihtuu vielä.

    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  12. #72
    Kyllä tämän nykyisen kanssa on sen verran vahva liitto, että kestää ainaki pari kautta. Moottorilohkon vaihto vois olla seuraava "vaihto" ja siihen samalla kaikki tarvittava! Tämä siis sillä, että konetehot saadaan lukemiin mitä ei mikään vakiopyörä pysty tarjoamaan!
    Blade -06
    XX -98
  13. #73
    näin muuten unta, että olin ajelemassa tylyttäjän kanssa ja annoin sen testata prätkääni. ei oikein ollut tyytyväinen. on se kumma heppu, sekin. hehiö.

    kaikenlaisia unia sitä näkeekin ihminen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #74
    Eikä nää oo ollenkaan kivoja kun on vissiin 100% kaasunavauksella. Haluisin ainakin vielä 33 ja 66% kaasunvajauksella mittaukset niin olisikin tosi jännää vertailla niitä päissämme, kuten nyt *
  15. #75
    Lainaa (Koris @ Touko. 22 2008,21:14) kirjoitti
    - 400 - 590 heppainen turbobusa keuli vielä vitosella yli 400 km/h nopeudessa, mutta jostain syystä hajos...
    tää oli se tieto mikä on valvottanu mua yöt
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  16. #76
    Lainaa (jaket @ Touko. 23 2008,08:21) kirjoitti
    joo, kivahan se kun on dataa millä pullistella snakarilla. kuitenkin esim noita 0-100 aikoja aika harva osaa edes vetää. kusiaisellakin voi päästä vaikka mihin, mutta lähdeppä sillä niin, ettei kone booaa tai kytkintä luistata niin perkeleesti. Hanurista se on, kulki mitä kulki.

    näissä testeissä on myös se, että moni ostaja lukee jotain masterbike testiä pilkku pilkulta ja kun kawa on sekunnin nopeampi, niin muut ei kulje mihinkään. ja sama lukija on valitsemassa ensipyöräänsä ja jokainen viimeisen 20 vuoden aikana tehty pyörä ylittäisi taitovaatimukset kuskilta.
    jep näinhän se menee,mopoon täytyy saada koko putket,tre modit penkitystulokset ja vaikka mitä vittua muutakin ja sitten polleena esitellään jotain testituloksia?saatana vääntäkää sitä kahvaa sitte niin että näkyy.mulla on toi 55hv auto ja silläkin niittais suuren osan noista vetomiehistä.
    siunaa varjele
  17. #77
    Lainaa (viltsu81 @ Touko. 23 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (jbusa @ Touko. 23 2008,09:33) kirjoitti
    ...taitais olla helpointa ottaa kuskista kiloja pois...
    Juurikin näin. Pohdintaa:

    Olettakaamme että;

    Pyörän teho on 150bhp
    Kuski painaa 85kg ajovarusteet päällä
    Pyörä painaa kaikilla nesteillä 199kg



    Satsaat uuden ilmafilsun, kokoputkiston ja komentajan säädettynä: lopputuloksena dynossa antaa enemmän potkua alakierroksilla ja huipputehoa on tullut +9bhp
    Projektissa köyhdyt arviolta 1500e

    Eli wanhalla kymppitonnilla olet saanut parannettua pyörä-kuski yhdistelmän teho-painosuhdetta 0,528:sta huimaan 0,559:än! Järkyttävät 5,87% lisää tehoa!! *

    TAI. Lopetat sen kuran syömisen ja vähennät saunakaljat mäyriksestä sixpackiin, käyt välillä kiskalla kävellenkin ja annat vaimonkin olla vaihteeksi siellä alla... Lopputuloksena ens kevääseen paino pudonnut 9kg. Ostat uuden kypärän joka painaa kilon vähemmän kuin vanha, nakkaat satulan alta työkalut talliin (-2kg), ja jätät repun kotiin kun olet lähdössä ajelulle (-2kg). Lopputuloksena sen vanhan, 150-kaakkisen, mopottimen tehopainosuhde onkin noussut 0,555:n. Eli päätäpuistattavat 5,11%!!!!
    +1 täydellistä.
    siunaa varjele
  18. #78
    Lainaa (kuusysi @ Touko. 25 2008,01:54) kirjoitti
    mulla on toi 55hv auto ja silläkin niittais suuren osan noista vetomiehistä.
    Totta kai jos osuu... Mut ei sentäs, ei uno vaimikäliekotelo kerkeä osua.

    Kännissä saa ja pitääkin uhota, mutta silloin täytyy olla rahkeita ottaa sanasta mittaa, oli kyse sitten snäkärin kulmasta tai liikennevaloista... Joten viiva vieressä on vapaana, mutta kuokkaan otat, jos 55 hirmuheppaa marssitat viereeen, reaaliteeti puhuvat sitä vastaan.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  19. #79
    Lainaa (Heksa @ Touko. 25 2008,02:07) kirjoitti
    Lainaa (kuusysi @ Touko. 25 2008,01:54) kirjoitti
    mulla on toi 55hv auto ja silläkin niittais suuren osan noista vetomiehistä.
    Totta kai jos osuu... Mut ei sentäs, ei uno vaimikäliekotelo kerkeä osua.

    Kännissä saa ja pitääkin uhota, mutta silloin täytyy olla rahkeita ottaa sanasta mittaa, oli kyse sitten snäkärin kulmasta tai liikennevaloista... Joten viiva vieressä on vapaana, mutta kuokkaan otat, jos 55 hirmuheppaa marssitat viereeen, reaaliteeti puhuvat sitä vastaan.
    ei snäkärin kulma eikä liikenne valot tolla kotilolla mutta mikroautorata kyllä käy tervetuloa vain.
    siunaa varjele
  20. #80
    Lainaa (kuusysi @ Touko. 25 2008,02:12) kirjoitti
    Lainaa (Heksa @ Touko. 25 2008,02:07) kirjoitti
    Lainaa (kuusysi @ Touko. 25 2008,01:54) kirjoitti
    mulla on toi 55hv auto ja silläkin niittais suuren osan noista vetomiehistä.
    Totta kai jos osuu... Mut ei sentäs, ei uno vaimikäliekotelo kerkeä osua.

    Kännissä saa ja pitääkin uhota, mutta silloin täytyy olla rahkeita ottaa sanasta mittaa, oli kyse sitten snäkärin kulmasta tai liikennevaloista... Joten viiva vieressä on vapaana, mutta kuokkaan otat, jos 55 hirmuheppaa marssitat viereeen, reaaliteeti puhuvat sitä vastaan.
    ei snäkärin kulma eikä liikenne valot tolla kotilolla mutta mikroautorata kyllä käy tervetuloa vain.
    Tässä topicissa puhutaan ...Suoraan ajamisesta noin normijärjellä ymmärrettynä.
    Testikenttänä 3 mailin kiitorata...
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  21. #81
    Johan se taas alkoi.... eihän noi pärjää huiippunopudellaan edes junille.Ja suoraan ajamiseen on taas olemassa oikeasti nopeat laitteet.Ainakin luulisin niin...
  22. #82
    vanha väittely mp vs auto vs rahasumma joka tarvitaan ja mikä on täysin vakio - alkaa, jeeesiö.

    tätä mä oon aina oottanu.

    1000€ niin mp voittaa vakiona aina.

    5000€ niin mp voittaa vakiona aina.

    10 000€ niin mp voittaa vakiona aina.

    20 000€ niin mp voittaa vakiona aina.

    30 000€ niin mp...

    40 000€ niin mp...

    100 000€ niin mp...

    200 000€ niin mp on hyvä, mutta tuolla summalla löytyy jo kovia vakioautojakin.

    500 000€ niin kallista mp:tä ei vakiona löydy ja ne muutamat autot jotka löytyvät ovat hieman nopeampia vakioina kuin 20 000€ maksava vakio mp.

    tämähän on tärkeä aihe, koskettaa niin monia. ai ai.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #83
    Lainaa (kawabata @ Touko. 24 2008,19:14) kirjoitti
    näin muuten unta, että olin ajelemassa tylyttäjän kanssa ja annoin sen testata prätkääni. ei oikein ollut tyytyväinen. on se kumma heppu, sekin. hehiö.

    kaikenlaisia unia sitä näkeekin ihminen.
    Ei pidä lukea orgia ennen nukkumaan menoa
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  24. #84
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Lainaa (suiza @ Touko. 22 2008,23:14) kirjoitti
    Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS
    Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu
    Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa
    Ei auta..

    nopein tai ei niin ei vakuuttanut koeajossa motarilla, sen enempää kuin mutkapätkälläkään.

    ja kaikenlisäksi nopeimman lisäksi se voittaa rumimman tittelin
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
  25. #85
    Lainaa (kawabata @ Touko. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Touko. 23 2008,16:23) kirjoitti
    Lainaa (ppk @ Touko. 23 2008,15:58) kirjoitti
    FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään.
    Veikkaan, että tuota sivua ei ole päivitetty. Zinion omilla sivuilla luvataan Visvan toimivan:
    LINKKI_Zinio_vaatimukset
    kas kun ei linuxille ole laitettu.
    Toi on muakin ottanut ns. kuuppaan.

    Ja winukkanyypiöille voin paljastaa, ettei kannata nyt jatkaa...



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  26. #86
    Lainaa (suiza @ Touko. 22 2008,23:14) kirjoitti
    Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS
    Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu
    Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa
    Busa on vain nopein 0-60, 0-100 mph ja *1/4 mile, mutta siinä se sitten olikin... 0-150, 0-180, 100-150, 100-180 ja huippunopeus menivät sitten muille. Testi on tosiaan 3 osainen ja loppupisteissä juhlivat muut.



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  27. #87
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
    Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
    Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?


    Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.
    *
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  28. #88
    Lainaa (Koris @ Touko. 30 2008,23:39) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,18:43) kirjoitti
    Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
    Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?


    Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.
    Itse olen lukenut duunissa lehteä suoraan ziniosta. Eli suoraan aukeaa selaimen uuteen ikkunaan. Eiköhän se toimi Linuxillakin. Flash Playerin se vaatii! Ei ne oikeudet mihinkään ole valuneet... Ainut mitä on tuolla rajoitetaan on lehden lataamista koneelle, jonka voi tehdä muutamia kertoja.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  29. #89
    Lainaa (Muki^ @ Touko. 23 2008,15:43) kirjoitti
    Totta hemmetissä kuussatku kulkee ykkösellä satasta Oma K6 gixeri kelaa 135km/h ennen punarajan sulosointua. Ei sillä, en koe hyvänä asiana että on noin pitkälle välitetty kun kikkailu hankaloituu kun esim täyskaasukiihdytyksessä etutassu pysyy jämptisti maassa
    Satkuahan se menee... Se on vissi. Mutta meneekö R6 ykkösellä 135. Aika hyvin kusiaiselle (varsinkin kun muuten jää kawasakille mennentullen ) Itsellä oma ninja menee vissiin sen vajaan 120 ykkösellä, mutta eturenkaan allekin mahtuu ikävästi ilmaa
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  30.  
  31. #90
    Mun mopo menee 0-300 14.4 sekuntiin ja alle 800 metriin. Aika vaisuja tosiaan nuo vakiot.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen