Kun keväällä otin kerran akun irti niin nollasiko PC3 itensä vai muistaako toi vanhat säädöt?
Kun ei ole oikeen vertailukohtaa nii ei pysty havaitsemaan mahdollisia eroja....
Hyvin toi hörsköttää, eikä tehokuoppia ole havaittavissa!
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Mulla ei Kawasakissa nollannut, vaikka oli koko talven irti. Olin kyllä ottanut kartasta varmuuskopion koneelle.(b_tommi @ Touko. 22 2008,18:15) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mutulla mennään, kun en ole kokeillut. Mutta kait se nyt ainakin puolivuotta voi sähköttä olla. Ainakin näin väitti pc säätelijä.![]()
-
Säilyyhän tiedot pyörän omassakin boxissa ties kuinka kauan ilman akkua.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
ei nollaa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
taisin joskus lukea tuon pc:n pahvilootan kyljestä vai oliko se jostain ohjevihosta, noh enivei minun kielipäälläni lontoota huonosti suomentaen että pc:n voi nollata ainoastaan lataamalla uusi kartta päälle. Akun irrotus ym. ei vaikuta. Varma en ole ymmärsinkö lukemaani![]()
Pitkää päätyyn ja perään...
Kiitos tästä!
Kyllä tossa sellanen pärstuntuma on ollu, et ihan oikeilla säädöillä mennään!
![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
ei se irroituksesta nollaa, mutta pitkässä, esim talven yli akku irti voi nollata.
Itse huomasin pc2:Sessa ilmiön, että joskus pyörä tuntui olevan vähän käyvän tavallista huonommin, latasin saman kartan läppärillä uudestaan ja taas kävi kuin kello, epäilin, että kartta jotenkin korruptoituu.? ehkä pc:ssä oli vikaa, mutta jos mulla, niin varmaan jollakin muullakin.
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050