Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eli olis pari pikku ongelmaa pyörän kanssa joten ajattelin kysyä viisaammilta mistä kannattais ratkaisua ruveta etsimään.

    1. Vasemman puolen vilkut ei toimi kunnolla, vilkun nopeus on suoraan rinnastettavissa kierroksiin, tyhjäkäynnillä vilkuttaa normaalisti 3k jenkassa about tuplasti nopeammin jne. Molemmat vilkun polttimot on kunnossa, oliskohan vika releessä?

    2. Pyörä käy muuten ihan hyvin mutta pysähtyessä jenkat on hetken aikaa jossain ~1,5k kohilla ennenkuin tipahtaa sinne normaalin ~1,1k kohille.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  2. #2
    voihan se olla rele vika.
    palaako ne vilkut kirkkaammin kun on enemmän kierroksia?



    tuohon tyhjäkäynti ongelmaan voisi auttaa kaasareiden synkkaus



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    En oo ainakaan huomannut että palais kirkkaammin, pitää tarkistaa illalla kun on pimeempää.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  4. #4
    Tarkista onko samantehoiset polttimot vasemmalla ja oikealla puolella.
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  5.  
  6. #5
    Kyllä ne pitäis mielestäni olla samanlaiset polttimot kaikissa ja molempien puolien vilkut on toiminu aikasemmin ihan normaalisti, voishan tuon tietty tarkistaa.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.