Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Mikä rengas tonnifasuun? Kertokaahan kokemuksia ajo-ominaisuuksista ja kestosta. Nykyään mulla on 13000km ajettu MEZ6 ja nyt alkaa oleen loppu. Renkaaseen olen ollut tyytyväinen muuten, paitsi saisihan se kestää kauemmankin.

-
    Mulla kestäny parhaiten Michelinin Pilot Road. En tiedä millanen tuo uusi Pilot Road II mahtaa olla, mut sen edeltäjä kesti parhaimmillaan melkeen 20 000km. Tietysti tuo on kaasukädestä PALJON kiinni...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Kyllä 13000km on paljon mp-renkaalle. Itsellä ei ole mikään merkki kestänyt yli 8000km
    Prkl, kauankohan Z4 kestää sen jälkeen vielä, kun kuvio on hävinnyt? Pitäisi heittää viikonloppuretki tolla, vieläköhän uskaltaisi lähteä.
    Sileänä on n. kämmenen kokoinen läntti, muussa osassa on jotain 1mm pintaa. Tuokin kumma, et on epätasaisesti kulunut (tai sitten valuvika tjms.). Kestänyt muutenki vähän yli 3tkm
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Lainaa (tidnab @ Touko. 30 2008,13:45) kirjoitti
    Prkl, kauankohan Z4 kestää sen jälkeen vielä, kun kuvio on hävinnyt? Pitäisi heittää viikonloppuretki tolla, vieläköhän uskaltaisi lähteä.
    Sileänä on n. kämmenen kokoinen läntti, muussa osassa on jotain 1mm pintaa. Tuokin kumma, et on epätasaisesti kulunut (tai sitten valuvika tjms.). Kestänyt muutenki vähän yli 3tkm *
    Ootkos suditellut tai radalla ajellut kun noin nopeasti kulunut?
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
  6.  
    En ole pahemmin suditellut, mitä nyt mutkista ulostullessa, varsinaista burnausta 0 metriä/renkaan kierrosta.
    Joku voisi pikaisesti vastata, että kauankohan tuo voisi kestää ennen kankaitten näkymistä olettaen, että kaasukäsi pysyisi vakaana :| Vaihtoon menee vasta ensi viikolla.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08