olisko kellään kokemuksia otsikon mukaisesta takista..? Myös sweep force II takki kiinnostais..kokemuksia käytännössä..suojaavuus..jne.
Eiköhän suojat ole vähintään riittävät. Jos et tosimielessä rataa kierrä että yksiosaista kannattaisi harkita. Mulla on MX1-mallin takki, alle kun heittää erillisen selkäsuojan niin olo on ku robocopilla (tälläsen lisänimen kuulin kun tulin eilisaamuna ajovarusteissa töihin, eli varmasti tarjoaa suojaa tarpeeksi, myös tuo rc1 joka ei varmasti paljoa eroa.
Kannattaa käyä sovittamassa.
Alpinestars-hintalisä noissa tietysti on, jonkun vähemmän tunnetun merkin takin saat varmasti halvemmalla joka on yhtä hyvä..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
tietääkö kukaan et missä päin tuommoinen takki olis näytillä, et pääsis kokeileen..? siis tämä rc1
vähän myöhässä ehkä..
Mulla on muutaman päivän ollu ajossa.
Hyvin tyytyväine olen.Hyvä nahka ja työn jälki on mainiota.
suojia on hyvin, huomattavasti paremmin kuin Astarsin GP-plussassa joka lienee yleisemin kaupoissa hyllyssä. on ehkä aavistuksen tiiviimpi leikkaus kuin GP-plussassa mut ero on melkoisen pieni ja johtunee suurimmaksi osaksi leikkauksen asennon erosta, nahkasta ja olkapäiden ulkoisesta suojasta, joka vähän jäykistää.
Laikattu ihan ajoasentoon joten kaupungilla kävelyyn aika kankea, mut pyörän päällä kotonaan. hartioilla ja olkapäissä ilmanotot ja kyttyrän etusivu on reijitetty ja kyttyrä on onkaloita täynnä - tuntuu et ilma liikkuu takin allakin. (ei tosin kuumassa vielä kokemusta.)
Olkapäissä muovi/kumi kuori ulkopuolella, sit hyvien CE-olka/kyynär suojien lisäksi foami pehmusteet olkavarsissa, "etukyljissä" kapeat tuki-pehmusteet jotka näkyy päällepäin, rinnalla ja selässä taskuissa foamit jotka voi vaihtaa ce- suojiin tai voi käyttää irrallista selkäpanssaria, jolle on selässä hyvin tilaa, kuin poistaa foamin.
Jos hakee 2-osaista ratapukua tai sportti pukua kyykyn päälle - tää on mainio yläosa, kaupungilla kahvitteluun ja lepposaan tourinkiin ja ihan pystyyn ajosentoon ehkäpä aika kankea.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät