Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Emännän kanssa seilataan kesäkuussa Tallinkilla Rostockkiin, siten että ollaan illalla perillä. Ajateltiin yöpyä jossain Rostockin lähialueella (max n 1 tunnin ajo satamasta). Onko hyviä kokemuksia lähistön majoituksista? Ei tarttis olla Radisson SASsi, muttei mielellään ETAPpikaan ja prätkälle talli tai vast olisi bonusta *
    Olin miten oli, mutta näin on!

BMW K1200GT -07
    Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    Mihin päin olette menossa Rostockista, tunnissa ajaa hyvän matkaa jos ajamaan lähtee.. ..jos on oikeassa suunnassa, menkää vaikka Schwerinin kaupunkiin. On useita hotelleja, edullisempia kuin Rostockissa, ja katsastakaa samalla kaupungin laidalla (keskustan kupeessa) oleva Schwerinin linna, on aika komea.

Ajaahan tunnissa jo lähelle Berliiniäkin joten valinnanvaraa on yllin kyllin, mihin on menossa ratkaisee eniten. Jos ei ole kiire, ja pohjois-Saksassa haluatte pyöriä, ajakaa rannikkoa Rostockista länteen ja Wismariin. Matkaa Rostockista on noin 50 kilsaa. Nätti pieni rantakaupunki, rantakyliä on paljon siinä lähellä. Tai Rostockista itään päin vaikka Stralsundiin. On myös kaunis rantakaupunki..
    Tossa yhtenä syksynä oltiin Kuhs:ssa, Landhotel Kuhs. Helppo löytää(Rostock-Berlin motarilta A19 liittymä 11) , paljon huoneita (illalla saapuessamme Superfastilta vapaita oli enää muutama), hyvää ruokaa.

http://www.linksundrechts.com

http://www.linksundrechts.com/lang-en....hs.html

http://www.landhotel-kuhs.m-vp.de
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Tarkoitus on lähteä valumaan länteen ja etelään. Tullessa aateltiinkin piipahtaa pohjois-Saksassa. Kiitoksia pontentiaalisista vinkeistä.

BMW K1200GT -07
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    2 kesää yövytty Die Kleine Sonnessa ja just pistin varauskyselyn ensi kesää varten.

Tässä linkki.

Siisti ja edullinen hotelli keskellä kaupunkia ja parkkitilaa löytyy suoraan hotellin edestä tai hotellin pihalta.
    Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
    Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
    Die Kleine Sonneen minäkin varasin. Valittevasti laiva tulikin pari tuntia myöhemmin ja hotelli olikin täynnä. Nooh hehän olivat varanneet meille sitten majoituksen samaan hintaan itse Sonneen (1.5 tähteä enempi) Tää olikin sitten hiukan fiinimpi paikka. Harmi vain kun ei keretty olla pitempään.

BMW K1200GT -07
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    Etsin jonkinlaista edullista majoitusta yhdeksi yöksi (hotelli/gasthaus) Rostockin läheltä ensi kesänä. Aikataulun mukaan laiva saapuu satamaan vasta klo 23 eli melko pian pitäisi päästä katon alle. Onko kenelläkään ehdotuksia.
    Yksi mahdollisuus voisi olla Etap-hotelli Brodersdorfissa.
    Hinta kahden hengen huone 57 ja yhden hengen huone 41 euroa. Matkaa satamasta n. 14 kilometriä. Ajo-ohjeet
    Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
    Käy ottamassa mun puolesta yksi rostockeri Warnemyndessä. *
    Se on oikein kiva pikkukaupunki siinä Rostockin vieressä. Siellä tuli aikoinaan muutama kuukausi vietettyä ja hauskaa oli. Sieltä satamasta pääsee pariksi tunniksi risteilemään pilkkahintaan, jos nyt haluaa ottaa merellä pari huurteista... *
    Supermoto
    Miten käytännössä onnistuu sisäänpääsy Etap-hotelliin niin myöhään. Olen kuullut/lukenut, että Visa-kortilla pääsee klo 22 jälkeen sisään, mutta onko näin?
    Tuolla oltiin muutama vuosi sitten:

http://www.hostelbookers.com/booking....details

ajettiin pari kertaa ensin ohi perät paukkuen ja sitten kolmannella kerralla oltiin jo huiskuttamassa, että tännepäin. Oltiin varattu ennalta. Hyvä tunnelma ja ennenku edellytettiin mitään järkevää vastausta mihinkään, vieraille tuotiin jääkylmä olut. Löytämistä helpottaa navi.

edit: sieltä ajettiin seuraavana päivänä Karlovy-Varyyn.

Lainaa (Finnviller @ Helmi. 08 2009,16:47) kirjoitti
    Miten käytännössä onnistuu sisäänpääsy Etap-hotelliin niin myöhään. *Olen kuullut/lukenut, että Visa-kortilla pääsee klo 22 jälkeen sisään, mutta onko näin?
    Juu näin on, tosin viime käynnistä on muutama vuosi. Ja olen kokeillut vain etukäteisvarauksella ja siis tietysti samalla kortilla kuin millä varaus on tehty.
    Noissa hotelleissahan ei ole perinteisiä avaimia ollenkaan, vaan numerolukot. Ulko-ovea ja huoneen ovea varten saa koodin.
    Jos respa ei ole auki, niin koodin saa syöttämällä kortin automaattiin.

13.  
    Mää olin tuolla viime kesänä:

Citymaxx

Hassun näköinen, mutta siisti ja halpa paikka. Laivalta ajaa sinne muutamassa minuutissa ja siitä kävelee näppärästi iltaoluelle Rostockin keskustaan.
    Ducati Hyperstrada -14