Odotan mielenkiinnolla minkälaisen vastaanoton nuo uudet Indian pyörät saa täällä Suomessa. Omaan silmään muotoilu on todella onnistunut. Ei kelläkään ole vielä jakaa kokemuksia pyörästä jo näin ennakkoon?
http://www.mpmaailma.fi/uutinen/indi...istunut-uutuus
Toivottavasti hinnat eivät karkaa pilviin, jotta mielenkiinto säilyy edelleen...saas nährä....
zei-zei
-----------------
KTM 990 smt
ex Bandit 1200 s
ex Kawa ZRX 1100
Hienoa, että vanha merkki tulee taas. Toivottavasti tällä kertaa pysyvästi. Erityismaininnan saa todella upeannäköinen moottori.
Kallis tulee varmaan olemaan, mutta eiköhän noita joitakin osteta Suomessakin.
Ehkä joskus mullekin tuollainen...
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
http://www.indianmotorcycle.com/en-us/motorcycles
Munkin silmää tuo moottori miellyttää, mutta itse mopo... Etupää ihan bueno, mutta tuosta kuskin kieppeiltä taaksepäinMielestäni olisi kannattanut ottaa vähän enemmän vaikutteita vanhasta inkkarista. Tai vaikka kawan pikkudrufteristä.
Kävin BikeWorldissä juttelemassa noista ja meinasivat että yli 30k€ on hintalapussa. Muutama on tulossa Suomeen, eikä lainkaan koeajopyörää... Ite en ostais ilman koeajoa, mutta ehkä joku ostaa, mene ja tiedä...
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Kallis, etenkin jos ei voi koeajaa mutta hei, eipä tule joka kadunkulmassa samanlaista tai samaa merkkiä vastaan (päin vastoin kuin Harrikan kanssa).
Tuolla sivulla tuo Vintage sopi omaan silmään, voisko johtua siitä kun itellä on nyt Heritage?![]()
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
tänään tuli kutsu ost.. öö.. kattomaan
pitää mennä.. ihan mielenkiinnosta, onhan tuo legendaarinen merkki
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
kutsu tuli tännekin. lähimpään myymälään matkaa jotain 500-600km. en taida lähteä turhan takia..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Kauden tulokkaalla Scoutilla on vissiin vähän kohtuullisempi hintalappu...? On varsin hyvännäköinen kuvissakin. Odotan kyllä miltä livenä näyttää. Jossain oli, että sopii lyhyemmillekin kuskeille, joten toivottavasti mittasuhteet ei ole kuitenkaan jotain mallia "pikku-Sportster".
Ko. mallista on tehty aika maukas surmanajoversio
http://www.bikeexif.com/indian-scout
Viimeksi muokannut: marza; 25.01.2015 klo 13:21.
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Tänä keväänä sekosin ja vaihdoin ensipyöräni, käytettynä Saksasta maahantuodun Honda Shadow VT600 japsikustomin Inkkariin. Se oli päivä, jolloin mopoilusta tuli nautinnollista. Tuli ehkä liiankin kauan (10 vuotta) sahattua vanhalla![]()
Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.
Hyvä valinta!
Mulla on Indian Chieftain, rekisteröity 14.5.2014 eli täyttää kohta kolme vuotta.
Pyörästä tein ostosopimuksen Turun BW:n kanssa noin vuotta aiemmin eli heti kun ensimmäiset huhut uudesta
Indianista kuulin. Itse pyörää ei vielä silloin ollut missään olemassakaan. En ole kauppoja katunut!
Indianilla olen nyt ajanut reilut 81 tkm. Kilometrejä olisi toki enemmänkin, mutta Indian on vain kesäkäytössä.
Normaalien huoltojen, jotka olen kaikki tehnyt itse, pyörään olen vaihtanut kerran etujarrupalat ja ajo- sekä toisen lisävalon polttimon.
Pyöriä on mulla ollut ilman taukoja 48 vuotta ja ajokilometrejä noin miljoona. Tällä hetkellä tallissani on 11 pyörää. Sekä poikani Indian Scout. Hieno pyörä sekin!
Mielestäni Indian hakkaa laadullaan ja huolettomuudellaan 6-0 kaikki pyörät joista mulla on kokemusta.
On ne sitten Euroopasta tai Japanista. Tai Neuvostoliitosta...
Vaikka tallissa on pyöriä sportista enduroon niin kyllä Indian on mulle se mieluisin ajettava!
Kohtuu arvokas se Indian on, mutta halvalla ei saa hyvää!
Terv, Jussi
JussiJ
Hienoa kuulla, että olet ollut tyytyväinen, enkä kyllä ihmettele. Tuossa Thunder Stroke moottorissa on kyllä mahtava vääntö ja iskunvaimennus on erinomainen. Pyörä on todella hyvä ajettava kaikin puolin. Mitä enemmän tuolla ajaa, niin sitä paremmalta tuntuu. Hirveästi ei ole muuten noita isoja inkkareita tullut vastaan. Kaiketi niitä on rekisteröity vuositasolla jotain 10-20 kpl?
Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.