Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Pyörä kuume nousi aivan liian korkeelle, bemari ja 600:n cebari lähti kerrasta vaihtoon ja tilalle saapui 05 ylivuotinen 10 ja halvempi bemukka sit syksymmällä kans,mopolla ajettu 12tkm, varusteita mm. Speed Commander, akran slipari ja öhlimssin ohjausiskari. Töiden takia en ole ehtinyt ajaa kuin vajaan tonnin vasta, mutta kyllä on tippa munassa koko ajan, pyörä on aivan loistava, kateellisten jonokin on kasvanut jo melko pitkäksi. Luulen valintani olleen hyvä kun siirryin kawa kerhoon josta aina haaveillu, noh, aika näyttää.
    Jokatapauksessa on luvassa paljon tyhmiä kysymyksiä sekä vääntämistä rautalangasta, joten koittakaa kestää, opettelen vasta. Mistä olette hommaillu tuplakuplia ja minkä hintaisia ovat? Olikohan se Micky 1000 kun ihmetteli vaihdevivun jäykkyyttä, itse olen kiinnittänyt samaan asiaan ihmetystä, onko se jotenkin yleistä noissa? Ei sitä taida saada löysättyä kuitenkaan? Nonni, nyt se kysely sit alkoikin.. ;)

Heti väärään paikkaan zx-10r foorumille piti mennä tämä aihe. Sorry.

TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  2.  
    tarkoitit kai speed commanderilla power commanderia ellet speedo healeria sitten. joo jatkakaa vaikka zx10r foorumissa, siellä on paremmin kympistä omakohtaisesti tietäviä kuin meikäläinen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )