Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 63:sta
    No niin. Ei ehdi teidän bileisiin tänään, joten täytyy varmaan perustaa torstaiksi vielä yksi ryhmä "muutamaan pk-ajeluun osallistuneiden itä-vantaalaisten pk-ajelu" Mitenkäs olisi aikataulun siirtäminen takas sinne 18.00 nurkille lähiaikoina ? Täytyy lähteä ottamaan muutama kuva sieltä petikosta tänään ja yrittää löytää teidän letka akselilta kirkkonummi-turku.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (tilt @ Touko. 20 2008,10:41) kirjoitti
    Yritän tulla mukaan.
    Shmit, ei pääsekään, maybe next time.
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
    Lainaa (JJJ @ Touko. 22 2008,12:16) kirjoitti
    No niin. Ei ehdi *teidän bileisiin tänään, joten täytyy varmaan perustaa torstaiksi vielä yksi ryhmä "muutamaan pk-ajeluun osallistuneiden itä-vantaalaisten pk-ajelu" * Mitenkäs olisi aikataulun siirtäminen takas sinne 18.00 nurkille lähiaikoina ? Täytyy lähteä ottamaan muutama kuva sieltä petikosta tänään ja yrittää löytää teidän letka akselilta kirkkonummi-turku.
    Juu muutellaan kun tuo aurinko pysyy pidempään ylhäällä ei tuo lähtö niin kirkossa kuulutettu ole
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (heippa @ Touko. 22 2008,12:12) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Touko. 19 2008,21:35) kirjoitti
    weksiiiiiii tuuhan paikalleeeee ois yx * tarpeen
    Enpä taija tänään laskee sitä leikkii teijän kanssa *
    Wexi on tossun alla.... ... mut niihän me kaikki

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tr3 @ Touko. 22 2008,13:29) kirjoitti
    weksiiiiiii tuuhan paikalleeeee ois yx * tarpeen
    Enpä taija tänään laskee sitä leikkii teijän kanssa *
    Wexi on tossun alla.... ... mut niihän me kaikki *
    Ei aivan kaikki
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (riisor @ Touko. 22 2008,13:37) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Touko. 22 2008,13:29) kirjoitti
    weksiiiiiii tuuhan paikalleeeee ois yx tarpeen
    Enpä taija tänään laskee sitä leikkii teijän kanssa
    Wexi on tossun alla.... ... mut niihän me kaikki
    Ei aivan kaikki
    Sattui niin sopivasti:
    Tossun alla
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18

...hörpinpä sitten pannullisen kahvetta illalla ...seen,
    kun unohdin aiemmin sopineeni tälle illalle muuta menoa.

Mutta vielä on pari tuntia aikaa, jos vaikka tämä vähempi
    kivempi juttu peruuntuisi...toivossa on hyvä elää...

Kivaa mutkittelua kuiteskin kaikille ihan tasapuleisesti. *
    OrMu 331 kmh (gen2 1340cc)

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    &
    100 m/s CLUB FINLAND (lainamopolla)
    Homma Klaari ja kotona ollaan,

Tänks Petri12r, tr3 ja RIISOR.

Kerrankin matkanteko oli sopivaista

terv,

-Pikkumatti
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Kiitos kiitos, hyvät reitit ja mutkat, ja rento marssivauhti.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Kiitokset vetäjille ja ajoseuralle! Olihan taas pätkää oikein mukavasti..

Eihän se oma ajo vielä mene riittävän rennosti, mutta eiköhän se tästä vetreydy kunhan saa parit orgin ajot alle

Veikkolasta motaria kotiin, sen verran painoi jo reissu.. (harjoituksen puutetta )
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
    kivaa,kiitos kaikille seurasta, Aika äijä ryhmä kun rimmonin porukka kohdattiin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    **LAATUKUVAT**

Joo hianoo upeeta - kivoja mutkia monta - meinasin missata Ultimate fighterssit kun meni niin myöhään - näky vaan loppu huipennukset - onneks ne tuli nauhalle

No ei, kivaa oli hirveesti mulle uusia naamoja mukana - kylmää jäätelöö ja lämmintä kaffia - ja osasin mä sieltä v_tun veikkolasta ihan itte kotiinkin

eipä muuta - kiitos ja anteex
    Yammutar
    Hyvin kuuli et nyt tullaan vähä reippaammin, ku ohititte ryhmä-rookien ollessa tauolla.. kaukaa alko jo kuuluu sellasta ääntä et tais muutamat ajaa pienellä vaihteella... ;)
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kiivi3 @ Touko. 22 2008,23:19) kirjoitti
    Hyvin kuuli et nyt tullaan vähä reippaammin, ku ohititte ryhmä-rookien ollessa tauolla.. kaukaa alko jo kuuluu sellasta ääntä et tais muutamat ajaa pienellä vaihteella... ;)
    Juu kakkosella luukutettiin koko reissu, josko ens viikolla uskaltais tarjota kolmosta
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Jeh kitios vain omastakin puolesta!! järvimaisemat oli upeita...
    Elämä on haitallista terveydelle.
    Kiitoksia vaan taas kaikille osallistujille... löyty taas oikein aisiallisia mutkateitä... muutamat kotilot vaan yritti pilata meidän matkavauhtia. Kadotettu kilpikin löysi onnellisesti omistajansa ja päästiin jatkamaan matkantekoa. Kiitos myös tr3:lle, että pääsin myös "nautiskelemaan" ajosta, ettei menny pelkäksi "tutkaharavan" hommaksi. Anteeksi niille, joiden ohi huitaisin siinä Veikkolan jälkeen motarilla. Piti poistaa karstat.
    ©
    Lainaa (tr3 @ Touko. 22 2008,22:44) kirjoitti
    kivaa,kiitos kaikille seurasta, Aika äijä ryhmä kun rimmonin porukka kohdattiin
    Ei nyt sentään, olihan meillä nättejä tyttöjäkin mukana.
    Kiitoksia kaikille ajeluseurasta.
    Hieno lenkki... Täytyy yritellä uudestaan kun tästä selvis hengissä.
    Suzuki GS 750 -80
    Kawasaki ZXR 750 -91
    Kawasaki ZZR 1100 C -92
    Honda CBR 900 RR -96
    Kawasaki ZZR 1100 D -94
    Kawasaki ZX-12 R -00
    Harmi kun nämä jää nyt hetken välistä, syö miestä.
    Mutta pienokaisen eteen täytyy uhrautua. Jorviin mennessä oli tarkoitus käydä kahvilla, mutta olitte jo lähteneet.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Pääsin vihdoin koneelle minäkin! Kiitokset ajoseurasta kaikille ja hienosti valitusta reitistä vetäjille!

Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin... Tää on mun mielipide asiasta, vaikka ainahan se on niin että toiset haluis ajaa kovempaa ja toiset hiljempaa. Ja vaikka jokainen ajeleekin omalla vastuullaan ja voi halutessaan jättäytyä jonon hännille, on toi ryhmäajelu sellanen missä ei ihan "omaa" vauhtia voi ajella jos meinaa pysyä letkassa mukana. Siks ois kiva jos vauhdista sais vähän pois tai sit mä vaihdan rookie-ryhmään . Vauhdinnälkäisimmille tervetuloa ratapäiville!
    ZRX 1100 + KLR 650
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tapsa_V @ Touko. 23 2008,13:32) kirjoitti
    Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin... Tää on mun mielipide asiasta, vaikka ainahan se on niin että toiset haluis ajaa kovempaa ja toiset hiljempaa. Ja vaikka jokainen ajeleekin omalla vastuullaan ja voi halutessaan jättäytyä jonon hännille, on toi ryhmäajelu sellanen missä ei ihan "omaa" vauhtia voi ajella jos meinaa pysyä letkassa mukana.
    Mä haluaisin kuulla perusteluja miksei voi ajaa omaa vauhtia? Jos haluat ajaa vaikka 100 rajoitukselle 40km/h niin kuka sua estää? Letka odottaa kyllä kääntymispaikassa.

Jos vedät kieli vyönalla yli limitistä niin häpeä on valitettavasti ihan siinä penkin ja stongan välissä

Mä olen vuosia ajanut noissa letkoissa, yleensä siellä peräpäässä. Välillä keula on odottanut kääntymispaikassa vartinkin että perä saapuu. Kyllä se keula odottaa, joten mä en niele väitettä etteikö itse voi ajaa hiljempaa jos mielii.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin...
    Tossa on kyllä tottakin...

Itseä ei hirveesti naurata tulla siellä letkan viimeisenä, kun tienvarressa on ukkeloita heristelemässä nyrkkiä.

Ei ainakaan hirveästi meidän motoristien mainetta kasvata.

Ehkä kannattais miettiä (itseni mukaan lukien), millaisilla nopeuksilla ajaa, kun nopeusrajoitus on 40 km/h ja varoitetaan vielä lapsista liikennemerkein.
    ©
    Oliko se ny Karkkilaan asti tultiin sopivaa vauhtia sen jälkeen narua kiristettiin mun makuun ehkä hivenen liikaa. Mut joo tossa rookie ryhmässä mun olisi kuulunutkin ajella. Eli väärän ryhmän valitsin. kiitos + anteex.
    Kyllä se keula odottaa, joten mä en niele väitettä etteikö itse voi ajaa hiljempaa jos mielii.[/QUOTE]
    Joo kyse ei nyt ollut siitä ettenkö mä kehtaisi ajaa hiljempaa tai kovempaa. Noissa letkoissa ajelu on mun mielestä just makeinta sillon kun suurin osa jengiä pysyy mukana, eikä jonon välit veny niin ettei takana tulevaa enää näy.
    Nyt oli kyse siitä että vauhtia oli vaan mun mielestä turhan paljon. Ja kuten sanoin mielipiteitä vauhdista on monia...
    ZRX 1100 + KLR 650
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 23 2008,13:42) kirjoitti
    Ehkä kannattais miettiä (itseni mukaan lukien), millaisilla nopeuksilla ajaa, kun nopeusrajoitus on 40 km/h ja varoitetaan vielä lapsista liikennemerkein.
    Nätistihän te ainakin tästä ohi ajoitte neljääkymppiä

Paitsi ne muutamat, jotka erehtyivät suunnasta keskeltä letkaa ja kääntyivät Karkkilan suunnan sijaan Läykän nesteelle. Hetken hukassa palloilun jälkeen iski hätä kadonneesta letkasta ja lähdettiin rajoittimia testaten tulosuuntaan, jos vaikka löytyisi tuttua maisemaa. Kyllä minä sen ymmärrän. Ei muakaan tässä kylässä hotsittaisi viettää yhtään enempää aikaa kuin on pakko

Komee letka kyllä oli
    Autotallimotoristi
    Mä olen sitä mieltä, että meidän ryhmäajoissa pätee ihan sama, kuin tieliikenteessä. Jos vedät letkan keskellä ja perässä laahaa koko loppuporukka, pitää jättäytyä suosiolla sinne häntäpäähän. Kyllä keula odottaa aina (pitäisi ainakin) seuraavassa risteyksessä.

On ihan hyvä muistaa, että jokainen meistä vastaa itselleen ja lainvalvojalle, ajaako ylinopeutta. Mun mielestä tämä foorumi ei ole oikea paikka ruotia sitä, kuinka jokainen ajelee. Se koska tätä palstaa seuraa takuulla ja varmaan myös ulkopuoliset instanssit.

Jos joku ajaa riskillä, ei minun tai muiden tarvitse ajaa. Kaikki päätökset tapahtuu itsenäisessä ja pienimmässä yksikössä ajeluilla, eli siinä oman mopon sarvissa.

Lisäksi mulla oli vaikeutta tajuta eilen, kuinka edelläajavat tekee sen vetoketju-helminauhan, ajattaessa taajamassa ja muualla hitaasti. Se kannattaisi kaikkien opetella ja ymmärtää, että se vetoketjuhelminauha helpottaa meidän mahtumista paremmin ryhmänä. Meni melkoiseksi arpomiseksi, kuinka ja missä se paikka on vasemalla vai oikealla...

Tulihasn purnattua

- Pikkumatti
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 23 2008,13:42) kirjoitti
    Omien kokemusteni mukaan kärki on kyllä kiltisti hidastanut, kun tulee 40 tai 60 km/h rajoituksia maaseudun taajamissa. Ehkä vetäjältä oli tällä kertaa jäänyt joku merkki huomaamatta...
    Busa K8
    Kiva oli reissu ja vauhtikin oli ihan ok, "kitinöistä" huolimatta. Kaikille vetäjille iso kiitos.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

http://www.iluracing.fi/
    Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin...
    Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)

Ihan hyvin eilenkin ehti maisemia katsella...
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
  30.  
    Lainaa (Sagitta @ Touko. 23 2008,17:38) kirjoitti
    Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)

Ihan hyvin eilenkin ehti maisemia katsella... *
    Totta joka sana!
    Mun pointti ei tosin liittynyt oman pyörän hallintaan vaan "riskeihin" mitä tuolla yleisessä liikenteessä on...
    ZRX 1100 + KLR 650
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen