Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 63:een 63:sta
    Lainaa (Tapsa_V @ Touko. 23 2008,18:42) kirjoitti
    Lainaa (Sagitta @ Touko. 23 2008,17:38) kirjoitti
    Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)

Ihan hyvin eilenkin ehti maisemia katsella... *
    Totta joka sana!
    Mun pointti ei tosin liittynyt oman pyörän hallintaan vaan "riskeihin" mitä tuolla yleisessä liikenteessä on... *
    Mun mielestä on turha syytellä tai puolustella kenenkään nopeuksia. Tapsan kanssa olen täysin samoilla linjoilla, riskejä on turha ainakaan lisätä, niitä kun tuolla liikenteessä tahtoo olla riittämiin muutenkin. Olen itsekkin syyllistynyt riskin ottoon turhaan, kukapa ei olisi ? Letkaa vetessä rajoituksen ollessa esim. 80/h olen tutuilla pätkillä ottanut vauhtia pois jos olen tiennyt esim. katveessa olevan pihaliittymän, sieltä saattaa pölähtää lapsia/koiria muista kulkuneuvoista puhumattakaan.(yleensä letkat vedän itselle suhteellisen hyvin tuntemiani teitä) En ole koskaan painostanut tai yllyttänyt ketään riskin ottoon paremminkin päin vastoin vaikka siihen tulee itse joskus sorruttua. Mulle ainakin Tapsan pointti oli täysin selkeä.
    Lainaa (Tapsa_V @ Touko. 23 2008,18:42) kirjoitti
    Lainaa (Sagitta @ Touko. 23 2008,17:38) kirjoitti
    Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)

Ihan hyvin eilenkin ehti maisemia katsella...
    Totta joka sana!
    Mun pointti ei tosin liittynyt oman pyörän hallintaan vaan "riskeihin" mitä tuolla yleisessä liikenteessä on...
    JepJep. Yleisen liikenteen riskit on aina hyvä pitää mielessä. Oman kommentin pointti oli tosiaan vain todeta, ettei ryhmäajossa kannata/tarvitse omia taitorajoja hakea.
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
  3.  
    pakko muutamalla sanasella kommentoida, me ajettiin noin 280 km , vetovastuu jakautui 3 henkilölle, pää osa ajosta tapahtui keskellä metsää, mielestäni vihti kylä ja karkkila kylä mentiin hiljaa. Nopeudet keulalla meni 3 eri vetäjän mukaan , mielestäni jokaiselle jotain, ja kun portaan TB lähdettiin vihtiin niin itsekkin jättäydyin keulasta ihan kiltisti tietäen että en pysy seuraavassa legissä mukana.( muistaakseni vielä infosin porukkaa että nyt edessä on pikku pikis osuus ) ja jopa huidoin 3 mopoa takaa edelleni kun mutkat rupesi tiukkenemaan, ja sai nautiskella agustan hienoista äänistä... Noissa ryhmä ajoissa ei kannata ajella yli omien taitojen , eikä TODELLAKAAN tarvitse miettiä sitä et odottaako keula.. se kyllä odottaa aina , ja se on ihan ok . Homma helpponee aina kun päästää nopeemmat edelle , ei tartte yli yrittää. se jopa helpottaa ajoa kun ei tarvitse pohtia siinä mnnessään et kuinkahan tiukka tuo mutka tuossa edellä on. Joten rohkeeskti vain lapasella merkki ja takaa tuleva voi loistavasti ohittaa. tai jos taka tuleva näke et edessä mennään leveillä linjoilla, (Kuten itselle kävi ). niin on jopa parempi että kokenut mutka "tässä tapauksesa vielä Tyttö" ajelia ohittaa riskillä ajelian. Näin oma ajo rauhoittuu kun ei tartte ajatella niitä jotka hengittää aivan takarenkaassa..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123