Kertokaapa viisaammat miten sinne parkkihalliin ajetaan. Jos siinä ovella on se puomi, niin voiko yhdellä aukaisulla mennä kaksi pyörää? Vai vaativatko molemmat pyörät oman lipun? Tyhmä kysymys![]()
Kawasaki zx6r -06
Suzuki GSX-R 750 K8
BMW S1000RR
Vai tarviiko sitä lippua ollenkaa ? Mä oon ainakin kivasti mahtun puomin välistä .![]()
Yamaha xv1100 -89
Kaiteen välistä,jos et keneltäkään paikkaa vie. Mutta jos viet paikan ,niin on myös maksettava siitä. Yhteen ruutuun mahtuu 3 pyörää.
Yleensä kun hallia käytän, niin sielä on muutama mukava paikka johon ei auto mahdu, joten niihin sitten tökkään pyörän. Ja sillon vedän hyvällä omallatunnolla puomin ja seinän välistä.
Ja jos maksan, niin yleensä sitten menee useempi pyörä kerralla. Kuten joku sanokin niin 3 mahtuu samaan ruutuun, 4 saa meneen jos vähän sovittelee.
Eli rohkeesti vaan molemmat pyörät samalla lipulla
Tositapahtuma viime kesänä; MC Trio Töykeät (meikä+Hansu+Pirre) oli ajamassa hotellin parkkihalliin Germanian ihmemaassa. Olin ensimmäinen, painoin nappulaa että puomi nousisi. Puomi nousi, ajoin eteenpäin alas ja Pirre seurasi. Mentyäni puomin ohi se läjähti omalla painollaan alas ja Pirre nappasi leuallaan siitä otteen. Eli mopotin jatkoi matkaa ja Pirre pisti pots lojo taakseppäin. Hansu seurasi tapahtumaa. Pientä naarmua mopoon ja vääntynyttä kahvaa. Kuskin nahkaan pientä reikää ja leuka+kurkku kipeeksi.
Eli ei kannata luottaa että kaksi pääsee samalla puomin avauksella.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
2 tai 3 mahtuu hyvin vierekkäin, eli sillon ei oo vaaraa että puomi pamahtais päin.(Ampparix @ Touko. 24 2008,17:18) kirjoitti
Ja jos on 2 pyörää peräkkäin ja seuraa ihan takarenkaassa kiinni, niin sillon ei pitäis tulla alas
Juu!
Ilman muuta vierekkäin sisään, niin ei tule onkelmia puomin kanssa.
Kolme- neljä mahtuu hyvin yhdellä puomin aukasulla![]()
Tuli tossa mieleen, kun kerran mentiin halliin, ja jostain syystä kaveri tuli mun takana. No se vähän munas lähdön ja oli puomin alla kun se meni kiinni. No kaveri nappas kädellä puomista kiinni, ja kuulu sieltä kunnon perkele huutokin. Ja kyllä se puomi sitten itestään nousi takas.
Eli jos se meinaa tulla päälle, niin kädellä vastaan.
Tai kaksi yhden hinnalla...Ainakaan G-maniassa(Ampparix @ Touko. 24 2008,17:18) kirjoitti
![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kakkien parkkihallien puomit eivät näy edes reagoivan pyöriin. Kun taakse alkaa kertyä jonoa, niin helpoin konsti on vetää puomin vierestä vaan sisään...