Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 114:sta
    Loistava idea
    Ehdottomasti pitää yrittää tulla paikalle ja pysyä letkan mukana
    XJ600, GSX750f
    Lainaa (Miimu @ Touko. 20 2008,21:39) kirjoitti
    Olisi tosi kiva tulla myös. Pientä järjestelyä vaatii aikataulu, mutta yritetään. Jos ei nyt pääse,niin otattehan uudestaan pian? Monesti on ollut ajatuksissa tulla miitteihin, mutta sitten vaan ei ole rohkaistunut. Saahan tämän ryhmän mukaan tulla, jos ajokokemusta on jo jonkin verran, mutta ryhmäajokokemus on lähes nolla.
    Heeeei! Nurmijärveläinen
    Mennäänkö yhtämatkaa?
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Lainaa (tr3 @ Touko. 20 2008,21:33) kirjoitti
    Rimmonin matkoilla maailma avartuu.. se tuntee koko suomen kaikki polut.. hieno homma kaikille rohkeesti vaan kaikki ensi kertalaiset mukaan
    Ihan niinkun " mä tunnen tän järven kaikki kivet ... KOLIGN .. ja tässä on taas yks" Kyllä sitä vedellään aikamoisia ylistys puheita, ei toi nyt sentään ihan paikkaansa pidä.
    Lainaa (compinho @ Touko. 20 2008,21:47) kirjoitti
    Montako siihen yhteen ryhmään saa kätevästi noviiseja mahtumaan?
    Kyllä se RIMMONI kaikki kynnelle kykenevät matkaan ottaa joten joukolla vaan mukaan! *( Ps. Naisille se ei koskaan ole sanonu EI ) Mä tiiän *
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa kirjoitti
    ( Ps. Naisille se ei koskaan ole sanonu EI ) Mä tiiän *
    Urbaani legenda *
    Tuskimpa nyt ennätys letkaa saadaan vai saadaanko ? Pisimmät letkat on muistaakseni olleet n. 60 pyörän mittaisia, vaatii letkan vetäjältä ja letkassa olelevilta kärsivällisyyttä ja tarkkaavaisuutta jotta letka pysyy kasassa. Kaikki vaan mukaan, letkan perällä riittää kyllä tilaa .... *

Lainaa (KapteeniValpas @ Touko. 19 2008,18:28) kirjoitti
    itelle ainaki oli mukavaa ajankulua tästä mainiosta <span style='font-size:17pt;line-height:100%'>Ryhmäajo-oppaasta</span> kun ekaa kimppa-ajoa innoissani odottelin ja onhan tuota tullut senkin jälkeen lueskeltua.
    Tätä ei voi liikaa korostaa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Järjestäkää toistekin tällainen!

Nyt puran raivoani täällä netissä, kun pyörä varastettiin viikonloppuna! Lähden ehdottomasti mukaan, kun vaan on se pärrä alla, kele.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Jos joku on iltalukemisesta kiinnostunut, niin tuolta sitä löytyy
    kohdasta "TÄSSÄ LINKKI" ... ei liity varsinaisesti juuri tähän aiheeseen,
    mutta kun täällä ilmeisesti liikkuupi motoristeja jotka mahdollisesti
    eivät ole jostain syystä sattuneet aiemmin näkemään tuota niin
    aattelin tarjota materiaalia, kun sitä ilmaiseksi saa ...

valitse => AjoHanskassa ja sitten ...
    * AjoHanskassa sivut 1-15
    * AjoHanskassa sivut 16-27
    * AjoHanskassa sivut 28-45
    * AjoHanskassa sivut 46-65
    tai kerralla koko paketti ..
    * Ajo Hanskassa kokonaan
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Aivan loistava idea tällainen koulutusryhmä, todella.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (MattiR @ Touko. 21 2008,00:21) kirjoitti
    Jos joku on iltalukemisesta kiinnostunut, niin tuolta sitä löytyy
    kohdasta "TÄSSÄ LINKKI" ... ei liity varsinaisesti juuri tähän aiheeseen,
    mutta kun täällä ilmeisesti liikkuupi motoristeja jotka mahdollisesti
    eivät ole jostain syystä sattuneet aiemmin näkemään tuota niin
    aattelin tarjota materiaalia, kun sitä ilmaiseksi saa ...

valitse => AjoHanskassa ja sitten ...
    * ** AjoHanskassa sivut 1-15
    * ** AjoHanskassa sivut 16-27
    * ** AjoHanskassa sivut 28-45
    * ** AjoHanskassa sivut 46-65
    tai kerralla koko paketti ..
    * ** Ajo Hanskassa kokonaan
    ..ja hanskat hukassa....

Kaikkeehan sitä voipi lukea, mutta eikös ne kokemukset kartu stongan ja penkin välis

Hoppas torstaina ei pahemmin satele, ni ois ihan kiva kattoo, kuin tällain "kimppakiva" pelittää.
    Onks suuntimast mitään tietoo..
    Taitaa nyt vaan tulla enämpi näit "vanhoi konkareita", mut so what. Minäki itekseen ajellu ain, jotta silleen "noviisi" tällaseen.
    Päätän sit ite, tykkäsinkö vai en...
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Jos saan pyörän nippuun tohon mennessä niin olen mukana.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    yritän tulla jos töistä pystyn karkaamaan

kortti ollu kohta 3vko ja pyörä viikon perseen alla
    Hemmetti, ois ollut kiva tulla kokeilemaan vähän mutta ei pääse millään huomenna. Järkätkää tosiaan uudestaan tämmösiä niin koittaa sitten ensi kerralla päästä
    Suzuki GSX-F 750
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Touko. 21 2008,00:47) kirjoitti
    Kaikkeehan sitä voipi lukea, mutta eikös ne kokemukset kartu stongan ja penkin välis
    Ihan kiva, että on itseluottamus kunnossa ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Kuinkas myöhäselle ajellaan? Meinaan vaa että pärjääkö iridiumvisiirillä vai tartteeko kirkasta mukaan? Visiiriä siis ei teräviä
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
    Lainaa (Kummisetä @ Touko. 21 2008,11:25) kirjoitti
    Kuinkas myöhäselle ajellaan? Meinaan vaa että pärjääkö iridiumvisiirillä vai tartteeko kirkasta mukaan? Visiiriä siis ei teräviä
    ajot ovat yleensä siinä loppunut ysin puol kybän aikoihin, mut aina siitä letkasta voipi poistua aikasemmin pois jos halujaa lopetella aikasemmin.
    Lainaa (Johanna500 @ Touko. 20 2008,21:53) kirjoitti
    Lainaa (Miimu @ Touko. 20 2008,21:39) kirjoitti
    Olisi tosi kiva tulla myös. Pientä järjestelyä vaatii aikataulu, mutta yritetään. Jos ei nyt pääse,niin otattehan uudestaan pian? Monesti on ollut ajatuksissa tulla miitteihin, mutta sitten vaan ei ole rohkaistunut. Saahan tämän ryhmän mukaan tulla, jos ajokokemusta on jo jonkin verran, mutta ryhmäajokokemus on lähes nolla.
    Heeeei! Nurmijärveläinen *
    Mennäänkö yhtämatkaa?
    Johanna, olisi tosi kiva mennä. Pahalta vaan näyttää että en ehdi, kun velvollisuudet haittaa vapaa-aikaa. Mutta, laitan sulle huomenna viestiä jos ehdin paikalla. Itse starttaan Klaukkalasta. Mutta mennäänhän seuraavalla kerralla sitten? Sähän olet sitten jo asian osaava
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
    Varmaan 18.00 jälkeen ajolenkille lähtö ? Ehtis mukaan Bemböleä paremmin petikon aabeeceelle, mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?). Lähinnä normaaleissa pk-ajeluissa jarrumiehen paikalla olleena Mut jos mahdollista on, niin kaxpäällä ehkä tulossa.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa kirjoitti
    mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).
    Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeus Vaikka enhän minä etukäteen tiedä millaiste rossien letkan vetäjäksi olen lupautunut. * Saattaahan käydä et minä pyörin siellä letkan kärjessä vaan jaloissa.
    Tervehdys kaikille!

Ilmottaudun myös mukaan ajelulle! Pari kertaa on ollut tarkoitus näillä käydä mutta aina tullut muuta eteen. Nyt kun aikataulu näyttää sallivan ja tuli tilaisuus tehdä "pehmeä lasku" PK-miittiin niin letkaan on päästävä!

Taitaa samalla olla ensimmäinen viestini .orgiin niin pieni esittely lienee paikallaan. Arto olen nimeltäni ja 29 iältäni. Pyöräkortin ajoin viime kesänä ja pian perään ostin harjoitteluun ensimmäiseksi pyöräksi -99 Suzuki Bandit 600:n. Sillä on mittariin ilmestynyt joitain tuhansia kilometrejä ja sairaan hauskaa on ollut

Huomenna kokemuslistaan tulee ensimmäinen ryhmäajo. ABC:llä nähdään!
    - Yamaha XV1100 Virago -92
    (- Suzuki GSF Bandit S 600 -99)
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 21 2008,18:54) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).
    Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeus Vaikka enhän minä etukäteen tiedä millaiste rossien letkan vetäjäksi olen lupautunut. * Saattaahan käydä et minä pyörin siellä letkan kärjessä vaan jaloissa. *

Niimpä, sehän voipi olla että "alottelijoiden" jengistä tuleekin hurjaa sakkia

Alkaa siis ABC:llä olee jo kivasti porukkaa...
    Miekii ilmestyn siin vaille 18 paikalle, ni pääseepi mahd. nopaa ajoon. Sitähän täs ootellaan....

PS. Kait yks Org:iin "kuulumatonkin" voi tulla mukaan, jos kerkeää paikalle/lähtöön?

Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Mä voisin kans tulla, pari kertaa viime kesänä ollu pk-ajoissa mukana, mut tämmönen "rauhallinen" letka-ajotreeni tälle kesälle kuulostaa aika hyvältä...
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
    Eka viestini eli ilmoitanpa tähän nyt itsenikin mukaan kun tilaisuus tarjoutuu. Oon siis 3-kakkonen ukko, ristimänimi lähes yhtä kuin tuo nicki tuossa vasemmalla. Mopona jenkkituonti Yamaha V-Star 650, ajokokemusta USA:sta pari vuotta ja nyt keväällä täällä Suomessa. Letkassa ehkä kerran ajellut.
    Näyttäpi siltä että minäkin kerkeän paikalle.Kiva tutustua uusin ihmisiin täältä orgin puolelta.
    Metalli pitää mielen virkeänä
    perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin

**pistää miettimään leirin vaihtoa**
    Yammutar
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Touko. 21 2008,22:19) kirjoitti
    perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin

Menet sinne Bemböleen vaan, tää miitti ei oo sulle
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Jaahas pitäsköhän miunkin uskaltatutua mukaan, juu-u olisi niin kiva tutustuu ja saada ajeluseuraa ehkä muulloinkin. Eli huomiseen jos onnistun löytämään paikan...?
    Mä tuun ainaski kahvilla käymään.

Jos pyörä on 16-jälkeen enää ruudussa
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (YAMMUTAR @ Touko. 21 2008,22:19) kirjoitti
    perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin *

No näin on. On nuo pk-ajelut muuttuneet niin pirun aikaisiksi ja lähtee toiselta puolelta suomea niin ettei mukaan ehdi. Eikö normaali duunari pääse töistä klo 16, saavu kotiin n. 17 ja sitten kaikki muut touhut niin ei miteskään ehdi kultahammasrannikolle riittävän aikaseen.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  30.  
    Joo minäkin tulen tähän ryhmään. Voi pysyä kortti varmemmin omassa taskussa tässä porukassa vaikken niin uusi tai nuori tai tuore tai vihreä tai muutakaan
    ole . Pyrin siihen ettei mopo mene lunastukseen tänä kesänä, viime vuonna meni
    Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen