Tällaista kävin koeajamassa edellisenä vloppuna ja oli kyllä aivan mahtava laitos. Hieno pyörävalinta tehty siellä takarivissä. Nyt vaan sirompi kilpiteline, tumma pleksi ja hiilikuitupönttö ja ulkoasu on täydellinen.
Nopeet liikkeet on näyttäviä...
Eka musta mikä on tullu vastaan. Ei noita vielä montaa oo liikenteessä näkynyt. Radalla varmasti eniten kotonaan, kuten oma -07 mallinenkin..
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
hieno on mustana. Taitaa olla pönttöjen hommaaminen turhaa, kun on äänenmittaukset vähän joka radalla nykyään. ei muuta kuin ajoa ja uutta kumia alle kun entinen antautuu..
kilpitelinekkin on ihan siisti noinkin, ja noin mustassa pyörässä tumma plexi menee jo överikis.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
viuhvauh sanon minä. Pöntön mukana tulee db-killeri minkä kanssa pitäs saada äänet normiin. Kilpiteline nyt on pakko tehä et saa jonninjoutavat orkkismuovit h*lvettiin ja musta tuplakupla kruunaa pärrän(jaket @ Touko. 24 2008,22:56) kirjoitti
![]()
600rr
Tuplakuplat :oksennushymiö: Noin on siisti, kilpiteline vain sirompaan ja itse laittaisin vielä GP-putken. Ja sitten vain![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
pirun komea laitosihtellekki pitää joskus päivittää tollaane uudempi malli
![]()
-TjjR
Suzuki "sukisuki" GSX-R 750 -95 ex.
Suzuki "beast" GSX-R 1000 -04
On kyllä aivan pe*keleen upeen näkönen mopo.![]()
Suzuki GSX-R 750 K6
Henk.koht. mielipide;
orkkiskilpiteline oli paljon paremman ja tasapainoisemman näköinen.
Vielä tulee aika jolloin kilpitelineen suurentaminen on muotia.(Köpi @ Kesä. 30 2008,07:59) kirjoitti
Upea laite on tuo uusi pikkugikseri. Semmoinen juttu vaan pistää silmään, että miksi punaiset vanneteipit, kun mitään muuta punaista ei pyörästä löydy. Itse ainakin ehkä kiillottaisin vanteen reunat, vaikka vähän työläämpi rojekti onkin. Mutta joka tapauksessa helevetin hieno pyörä.![]()
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Onhan siellä sentään punainen tappokytkin!(Oka @ Kesä. 30 2008,08:20) kirjoitti
![]()
![]()
Suzuki GSX-R 750 K6
Ensimmäisessä kuvassa tyylikkäimpänä - se on se kokonaisuus. Ja tämä siis oma mielipide, eikä sitten palkoja nenään.
Komia on aina komia vaikkakin vain kolmevarttinen
![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Mistä Jafo hommasit kilpitelineen? Vai väsäsitkö itte pellistä...
Itsellä sama pyörä musta/oranssi versiona. Kuvia tulee kunhan saan vähän ensin rakenneltua.![]()
Tuossahan on valmiiksi kiinni sirompi kilpiteline. Mitä sitä uutta ostelemaan kun irroottaa vaan ylimääräiset romppeet.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
on kyllä todella upee pyörä![]()
mun pitää lähteä päivittämään oma. Oli kyllä tosi hieno.
Yleensä olen regasteippejä vastaan, mutta tässä ne toi kyllä ehdottomasti lisää ulkonäköä. Aivan upee. Olen ihan myyty![]()
<p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
+1 mutta muutoin/siitä huolimatta siisti kuin sika pienenä(Köpi @ Kesä. 30 2008,07:59) kirjoitti
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Mjaa, ois se busaki parempi ilman sitä lapioo roikkumas sieltä perästä.(Vmatti @ Heinä. 01 2008,20:38) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX-R 750 K6
Rosterista leikattu plasmalla. Ei ole vaan vielä siistitty tuota.(paramedic @ Heinä. 03 2008,12:41) kirjoitti
![]()
Tuon orkkis telineen suurin ongelma ei ole ulkonäkö, vaan se että se vipattaa kuin hullun m**kku mielettömän p**seessä.(Köpi @ Kesä. 30 2008,07:59) kirjoitti
Helvetin komee laite ja kilpiteline sopii ku nyrkki silmään!![]()
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.