Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    eli miten xj 600 ja xj 900 diversion eroaa toisistaan muute et toinen on kardaanilla oleva ja huomattavasti isompi ja raskaampi? eli onko esim XJ900 vertailukelpoinen esim jos xj-kuusatasee vaihtaa pikkasen tehokkaaman koneen?
  2. #2
    600:sella divillä ajanu viimekesällä sen 3 tkm(oli tilalla ku oma enska 600cc remontissa) *ja ny alla 900 divi(keväällä ostin).tälle keväälle 1200km takana.eroa niinku fiat puntosta vaihtas audiin....kyyti on paljon vakaampaa.ajoasento parempi matka ajossa(ei puudu paikat).kone vetää alempaa,ei tarvi kiepittää niinku piti 600:sella ohitttaessa.kulutus samaa luokkaa kummassakin.isompi kone 2 päällä paljon kivempi ajella.viikonloppuna vaimon kans testilenkillä oulujärven maisemissa 260km yhtäsoittoo tuli mittariin tänään.
  3. #3
    oon nimittäin pikkasen miettinny myös sitä et laittasko 600 diversionin ekapyöräks. ku noita eri vaihtoehtoja on siis todella paljo tarjolla. et meinaa oikee valinnan vaikeus tulla.
  4. #4
    XJ 600 Diversion on varmaan parhaita ellei paras vaihtoehto kun ajatellaan aloittelijaa (tai pyöräilyn uudelleen aloitusta)

    Hyvä pyörä ajaa niin mutkissa kuin muuallakin. Vaivaton ajaa,

    900:sessa tulee sitten enemmän tehoa ja parempi ajettavuus.
    Samalla pyörä vaatii kyllä kuskilta vähän enemmän kokemusta...
    Mutta näistähän on niin montaa eri mielipidettä kuin on kuskiakin..

    Mutta jos haluat lähteä keulapystyssä valoista tai polttaa kumia joka kiihdytyksessä niin hommaa jokin muu rassi..
    Teho riittää kyllä normaaliin ajoon ja ohituksiin.. Kaksi päällä joutu antaan kierroksia että kerkii mutta muuten ihan ok ajaa.

    -K-
    PS. sopivalla rahalla oisi yksi vanha sotaratsu myynnissä.. *
    meinasin hommata itse sen isomman pyörän.. *



  5. #5
    XJ 600 on kyllä mitä mainioin ensipyöräksi, sillä opettelin itsekkin ajamaan. Hyvä matkapyörä ja kevyt pyöritellä kaupungilla. Tosin totesin sen yhden kesän jälkeen liian pieneksi ja vaihdoin hieman isompaan Suzukiin. Mutta hieman kyllä ikävä jäi..
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
  6. #6
    Lainaa (SALOMON @ Touko. 08 2008,23:56) kirjoitti
    oon nimittäin pikkasen miettinny myös sitä et laittasko 600 diversionin ekapyöräks. ku noita eri vaihtoehtoja on siis todella paljo tarjolla. et meinaa oikee valinnan vaikeus tulla. *
    Oikein hyvä valinta aloittamiseen. Täältä saa kyllä 'neuvoja', että aloita kymppiärrällä tai bujahasalla, ettei jää heti pieneksi, mutta toivon että jätät ne omaan arvoonsa.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  7.  
  8. #7
    XJ-600 Diversion on samassa ryhmässä Gs500E:n, Er5:n ja sen yhden muun kakspyttysen kanssa. Suosittelen asemesta muita peruskusiaisia. Vaikkapa gsf600s on jo rutka moottoripyötä verrattuna.

    XJ900 diversion on ehkä moottoreipyörien toyotoista toyotoin, jos ei lasketa mukaan gsf750f:ää, mikä on vielä enempi.