Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Missä saisi korjattua hanskat? Nahkahanskat kaipaisivat vähän paikkausta kämmenpuolella. Mutta täällä pääkaupunkiseudulla suutarit joilta olen kysynyt, suhtautuvat hommaan nuivasti. Mistä apua?
    Onko kyseessä arvokkaatkin hanskat jos ei uusia kannata tilalle hommata?
    Pari kesää ajetuille sweepin hanskoillekävi näin
    Hanskojakin kannattaa öljytä nahkarasvalla, lisää käyttöikää varmasti
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Oletkos kysynny Haagan suutarilta? On tosi mukava ja osaava suutari - pyörämiehiä itsekin. Haagan Oskelantie 7:ssa puljuaan pitävä kaveri on ainakin mulle korjannut jos jonkin näköstä - kengistä asusteisiin.
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
    Mitäs sää oot noilla hanskoilla oikeen harrastellu...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Eiku, sori alkaa väsy painaa, kun yritän ennen Suomi-matsia täällä säädellä...
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Multa saat stabu Yokon käytetyt nahkahanskat (kokoa L) ihan ilmatteeks...
    Leppävaaran Gallerian suutari korjasi ainakin takin ja saappaat mulle tosi hienosti. Tiiä sitten, olisko hanskat jotenkin eri juttu...
    Kiitoksia Kawantsa ja Ytsför asiallisista vastauksista! Kyseessä on Alpinestarin GP Plussat, ihan riittävän kalliit hanskat mulle. Ja oikeesti olen vain antanut hanaa
    pitäähän sen suutarin korjata vaikka se reikä siitä lompakosta mistä ne munki rahat vissiin aina tippuu ku se tyhjyyttään aina ammottaa

Kummia suutareita jos ei työt kelpaa...
    jee jee...jerry cotton...

YAMAHA R6 -05
  10.  
    Itte olen korjannut parit hanskat sopivilla nahkanpaloilla ja kontaktiliimalla. Ja hyvin on pelittänyt.
    Taivas saa odottaa