Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Kiitos pecha. * Taitaa noi vanhemmat SV650S mopot pyöriä hinnaltaan siellä n. 4000€ +/- jotain joten tuskinpa mitään tuhatlappusia kannattaa noihin muutoksiin sijoittaa. Eroja toki alustan muutoksilla varmaan saa, huomasin selvää parannusta niinkin normaaleilla "huolloilla" kuin eturenkaan vaihto ja rengaspaineiden tarkistus/korjaus. Eli jos hyvää saa paremmaksi vielä järkevillä kustannuksilla niin tottakai sitten.. *
    Moottoripyöräily on parasta...(mitä voi tehdä housut jalassa!).
    Kygä
    Terve vaan kaikille.

Eka viesti tälle foorumille.

Kai tää tästä.

Kortin pitäisi ilmestyä taskuun ensiviikon aikana jos inssillä on sama näkemys ajotaidoistani kuin minulla.
    Eli ekaa pyörää sitten mopoaikojen olen hommaamassa ja SV650S on väräyttänyt viisariani kovimmin.

Ummikkona olen liikkeellä ja 4000e olisi sijoittaa näin alkuun pelkästään pyörään, varusteet on jo hallussa.
    Mitä mallikohtaista kannattaa ottaa huomioon kaupoille lähtiessä?
    Mieleen tulee ainakin;
    -onko isommat huollot tehty, eli millä km-lukemilla sveessä on nuo kalliimmat huollot ajankohtaisia
    -paljon on liikaa kilometrejä, tuo kone taitaa kuitenkin olla niin pomminkestävä että kilometrejä kannata liikaa säikähtää?
    -liikkeestä kalliimmalla vai yksityiseltä halvemmalla?

Nettimotossa näyttää haarukka lähtevän n. 3.5k€:stä, kannattaako noita hinnat-alkaen-malleja edes miettiä?

Kaikki hyvät vinkit käytetyn sveen ostoon ovat tervetulleita,

Nimimerkillä: "Nyt on mies mäessä ja haluaa sieltä suzukilla pois"
    Moi,

Mulla oli SV 1.pyöränä - hyvä peli se on. Mun ex on näköjään yhä Frank Nymanin vaihdokkina, se jäi sinne kun lähdin Thunderacella pihasta.

Tuo on yksilönä hyvä, vaikka kilometrejä on kertynyt. Keula on huollettu ja jäykistetty. Kone toimii hyvin - varmaan hintaa saa tingattua lähemmäs budjettia tarvittaessa. Tuolla ajettiin avovaimon kanssa viime kesänä vähän matkaa jne. Kaikenkaikkiaan taisi tulla jotain 9tkm.. Ainoa 'vika' oli, että mulle tuo oli asennoltaan aika ahdas, pituutta kun on lähemmäs 190 niin ajoasentoa ei voinut paljoa vaihdella.

Vähän tuota tuli jo ikävä. Ukkosässällä tuntuu olevan kortinlähtö turhan herkässä.

http://www.motopalsta.fi/kauppiaat/F...Oy/3/0/79047/0

t.Ville

Ittellä ollut sv650s viimeset 3 kesää ajossa. Erinomainen pyörä ajaa, varsinkin mutkapätkää. V2 jaksaa vääntää mukavasti ja oikealla putkella saa ne äänetkin kohilleen * Ollut huoleton peli ajella, ei ole tarvinnut jäädä tielle tms. Keula laitettiin ennenkuin olin ajanut sillä metriäkään, joten ei voi verrata alkuperäiseen. Nyt se on myynnissä nettimotossa , aika keksiä jotain muuta, tietäs vaan mitä...
    Lainaa (Kawana @ Touko. 26 2008,14:44) kirjoitti
    Ittellä ollut sv650s viimeset 3 kesää ajossa. Erinomainen pyörä ajaa, varsinkin mutkapätkää. V2 jaksaa vääntää mukavasti ja oikealla putkella saa ne äänetkin kohilleen * Ollut huoleton peli ajella, ei ole tarvinnut jäädä tielle tms. Keula laitettiin ennenkuin olin ajanut sillä metriäkään, joten ei voi verrata alkuperäiseen. Nyt se on myynnissä nettimotossa , aika keksiä jotain muuta, tietäs vaan mitä...
    No Kawana hommaa itselleen tietysti SV1000S:n, ehkäpä jonain päivänä pääsee siihen kiinni itsekkin..
    Moottoripyöräily on parasta...(mitä voi tehdä housut jalassa!).
    Mitenkähän tuo SV:n madaltaminen onnistuis helpoiten? Löytyykö kotimaasta valmista sarjaa takapään pudottamiseen? Vielä jos joku on moisen homman tehnyt niin oliko isokin homma ja paljon tuli kustantaa....?
    CBR600f -04
    Lainaa (Kawana @ Touko. 26 2008,14:44) kirjoitti
    Ittellä ollut sv650s viimeset 3 kesää ajossa. Erinomainen pyörä ajaa, varsinkin mutkapätkää. V2 jaksaa vääntää mukavasti ja oikealla putkella saa ne äänetkin kohilleen Ollut huoleton peli ajella, ei ole tarvinnut jäädä tielle tms. Keula laitettiin ennenkuin olin ajanut sillä metriäkään, joten ei voi verrata alkuperäiseen. Nyt se on myynnissä nettimotossa , aika keksiä jotain muuta, tietäs vaan mitä...
    Pidäpä se nyt vielä 2 kuukautta, ni ostan sen sitten pois sulta.
    Siistissä kunnossa näytti olevan.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
    Lainaa (Hansk| @ Touko. 26 2008,21:11) kirjoitti
    Mitenkähän tuo SV:n madaltaminen onnistuis helpoiten? Löytyykö kotimaasta valmista sarjaa takapään pudottamiseen? Vielä jos joku on moisen homman tehnyt niin oliko isokin homma ja paljon tuli kustantaa....?
    Ei kai ole kovinkaan kummonen homma vaikka tekis ite: linkki
    Laajentamalla hakua löytynee tältä sivustolta ohjeita enemmänki.
  10.  
    En ole madaltanut SV:tä, mutta muistaakseni ainakin Tuusmotorissa ovat tehneet kyseisenlaisia operaatioita moniin erilaisiin pyöriin, sieltä kannattaisi varmaan kysäistä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12