Moronx.
Se on Honda VFR Vtec, missä on PowerCommander ja se seisoi akku irti ja nyt se kuluttaa isosti bensaa.
Ja käy kylmänä.
Niin voiko PC nollautua tommoisen pitkähkön (10.10.07 - 15.04.08) ajan puitteissa?
kyselee
-Jami
Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
Terve,
Edellinen pyöräni oli "vastaava kokoonpano" eikä siinä kyllä PC nollautunut talven aikana. Sitä paitsi jos se nollautuisi, niin silloinhan siinä olisi käytössä se "0-kartta" elikäs ei pitäisi kuluttaa enempää kuin pyörä vakiosäädöillä.
Vielä jos pyörä käy kylmänä niin lähtisin etsimään vikaa sieltä termostaatin suunnalta.
Termarista lähtisin kans vikaa hakemaan, pyörä kun käy kylmänä niin pitää varmaan seoksen rikkaalla (ryyppy päällä siis) joten siitä polttoaineenkulutus.
-kaikki tosiasioina esittämäni seikat perustuvat vahvaan MuTuun, Esson baarissa kuultuihin isojen poikien juttuihin sekä netissä liikkuviin vahvistamattomiin huhupuheisiin.
Joo, menisi kyllä sikäli tuohon 'ryyppy päällä' -tilanteeseen, että tämä suurehko kulutus liittyy selkeästi ulkolämpötilaan + 7 - 12 °C.
Kone käy tällöin matka-ajossa 65 - 72 °C.
Tarkkailen tilannetta. Täällä löytyy ketju aiheesta kylmänä käyvä VFR.
-jami
Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -