Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Terppa,

Kyselin aiemmin saman aiheen perään, ja nyt olen pähkäillyt riittävästi. Adapterin käytön sijaan vaihdan
    pyörässä olevan DIN 12 mm pistokkeen tilalle yhteensopivamman tarviketupakansytytinpistokkeen.
    Ja toisen samanlaisen laitan mittariston alla olevaan mustaan lärpäkkeeseen. Mistä tähän kannattaisi ottaa sähkö, ajovaloiltako?

Anssi
    Heritage Softail -97 + S&S 124" (2030 CC)
    Sinne eteen olen ottanut virran suoraan akulta, sulakkeen kanssa. Siksi, että pysähtyessäkin saa virtaa puhelimeen, navigaattoriin ym.
    Tällainen töpseli.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Eikö olisi helpompi ja parempi vaihtaa sähkölaitteen piuhaan DIN-liitin kuin noin päin. Noi tupakansytkäri liittimet on aika pitkiä, enemmän tai vähemmän yhteensopimattomia ja käytössä epävarmempia. Mitä muuten meinaat siitä reiästä sähköistää?

Mulla oli toinen DIN-lisäpistoke jossain siinä mittariston oikealla puolella. Niiden muovipaneeleiden takana on sen verran tilaa, että mahtuu. Virta sulakkeen kautta suoraan akulta. Piuhan vetoa varten joudut kyllä purkamaan katteet ja tankin. Sekään mikään ihme homma ole kun kerran tekee..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Ajattelin ottaa valoilta sen takia kun johdot menee siitä vierestä ja ettei vaan hörppää akkua tyhjäksi. Alijännitesuojat on liian monimutkaisia mulle..
    Lainaa (J@ck @ Touko. 14 2008,15:41) kirjoitti
    Eikö olisi helpompi ja parempi vaihtaa sähkölaitteen piuhaan DIN-liitin kuin noin päin. Noi tupakansytkäri liittimet on aika pitkiä, enemmän tai vähemmän yhteensopimattomia ja käytössä epävarmempia. Mitä muuten meinaat siitä reiästä sähköistää?
    Kyllä loppuu navin ja nokialaisen toiminta jos sen mötikän DINiksi vaihtaa, kyllä niissä sen verran tuota älyäkin on sisällä.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  6.  
    Lainaa (J@ck @ Touko. 14 2008,15:41) kirjoitti

Mulla oli toinen DIN-lisäpistoke jossain siinä mittariston oikealla puolella. Niiden muovipaneeleiden takana on sen verran tilaa, että mahtuu. Virta sulakkeen kautta suoraan akulta. Piuhan vetoa varten joudut kyllä purkamaan katteet ja tankin. Sekään mikään ihme homma ole kun kerran tekee..
    2*scalaraider (joskin yhdellä 2-päisellä laturilla), 2*kännykkä (erilaiset laturit tietenkin) + ehkä navi. Kulkevat tankkilaukussa,sivulaukussa, taskussa tai kypärässä.. Ja jokaiseen pitäisi miettiä DIN-yhteensopiva välipiuha erikseen, latureihinhan ei päitä voi vaihtaa.. menee liian kinkkiseksi. Helpompi ottaa kunkin laitteen laturi mukaan ja tökätä se supakansytkäriliitäntään, siihen mikä on lähempänä laitetta.

Autoissa nämä ei-DIN-laturit kuitenkin pääasiassa toimii, siksi aattelin vähän oikaista. Ja uskoisin sen mittariston alla olevan liittimen olevan enemmän käytössä, iskuilta ja tuulelta paremmin suojassa kuin penkin alla oleva.