Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Kävi viime viikolla hassunhauska sattumus, yhden mutkan jälkeen kiihdytyksessä veto hävisi ja ajattelin hihnan menneen poikki. Näin vähällä ei kuitenkaan selvitty vaan koko hihnapyörä oli kadonnut! No takana ajanut autoilija sattui olemaan motoristi, otti kyytiin ja mentiin keräilemään osia. Hihnapyörä löytyi ehjänä ojan pohjalta ja kumisia "vaimennuspaloja" kerättin tieltä poijjes. Kiinnitysmutterin sokka oli ilmeisesti pettänyt ja mutteri oli aikansa löystyttyään singahtanut jonnekin. Nyt tuota hässäkkää tutkiessa on herännyt pieni epäilys, miten nuo kumipalat tuon hihnapyörän sisälle pitää laittaa? Vaihtoehtoja näyttäisi olevan parikin, sattuneesta syystä alkuperäistä asennustapaa ei ehtinyt näkemään. Osia on tilattu kassillinen, olis kiva saada vähän asennusohjetta ennenkuin pääsee kasaushommiin?
  2.  
  3. #2
    Auttaisko tuollainen KUVA, sieltä valitset otsikon 33-REAR AXLE...
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."