Kuvia triplestä >
Modaukset:
-Trident stainless -kannut
-CRG Blindsight -peilit
-Minivilkut (Louis.de)
-Tailkit siltä yhdeltä saksalaiselta eBay-hemmolta
-Maalasin mustaksi syylärin sivuhommelit
Mitä sanotte kuvista? Oishan niihin voinut enemmänkin panostaa esimerkiksi pesemällä pyörän vähän paremmin ;)
Asiallisen näköiset noi kannut ja pyörä muutenkin. Hienoja kuvia. Oisit voinut tosiaan edes pestä pyöräs. Kun ei tohdi kiiltää tuossa auringon valossa tarpeeks.![]()
Muutama todella nätti kuva oli tuolla joukossa. Varsinkin 1, 2 ja 4 iskivät minuun. Millaisella härpäkkeellä kuvat otettu?
Suzuki GSX-R 1000 K7
On kyllä siistejä kuvia.
Mutta ei kai triplestä huonoja kuvia saakaan *![]()
TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
Hmmm..ettet vaan olis viime viikolla keulinu mun ohitte "keskon" suoralla vantaalla? Olin siis liikkeellä mustalla kinderillä..
04 Buell xb12s
Niin siis kuvathan on HIENOJA.
Hyvät sommittelut, DOF kohdallaan ja valo.
Oot vissiin ennenkin filmaillu.
Millä duunasit gallerian?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Muakin kiinnostais tietää, oon laittamassa speed tripleä ja tuo perä on todella tyylikäs..(samuel-- @ Touko. 13 2008,20:21) kirjoitti
Triumph Speed triple 1050 vm.07
http://www.anmoparts.de/(Ere @ Touko. 13 2008,22:01) kirjoitti
Kurkkasin noita kuvien EXIF-tietoja, niin näyttäisi olevan Canon EOS 5D, objektiivi polttovälillä 50 mm.(teude @ Touko. 13 2008,19:33) kirjoitti
Galleria on tehty vissiin Lightroomissa.
Mutta tosiaan, hienoja kuvia.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Härpäkkeenä Canon 5D ja 50mm f/1.2(teude @ Touko. 13 2008,19:33) kirjoitti
En usko, että se olin minä. Aika vähän tulee keulittua ja en ainakaan muista, että olisin keulinut kenenkään ohi koskaan ;)(Inkku @ Touko. 13 2008,20:24) kirjoitti
Tailkit on tämä >(samuel-- @ Touko. 13 2008,20:21) kirjoitti
Galleria on duunattu Picasalla ja Autoviewer -plugarilla.(Jussi M @ Touko. 13 2008,21:02) kirjoitti
Mahtaisikohan sopia uuteen street tripleen?(Epimetheus @ Touko. 14 2008,10:07) kirjoitti
on niin samannäkönen perä.
Komee on pyörä ja tyylikästä kuvaamista..Sitten vielä kehujen lisäks yks pikku kysymys?Mulla on pyörän MT-01 ja olen meinannut noita tangonpää peilejä. Näkeekö niistä mitään?? Tyylikkäät anyway!!!
Aika pienet ne on, mutta peili on kupera eli siitä näkee hieman enemmän kuin kuvittelisi. Peilin sijainti on sen verran alhaalla, että katseella on pidempi matka, mikä vaatii totuttelua. Minä tapaan varmistaa ihan päätä kääntämällä, enkä laske peilien varaan kauheasti.(Theodor @ Touko. 14 2008,20:28) kirjoitti
Tämän trumpan alkuperäispeileistä ei nähnyt paljon muuta kuin omat käsivartensa, joten ei se paljon huonommaksi ainakaan muuttunut. En muuten tiedä tuleeko noista poliisilla sanomista vai onko peileissä edes jotain minimikokoa.
Voi helvata miten hieno. Varsinkin noi kannu, ah... En oo missään nähnyt vielä noin hienoja kannuja. Yksinkertaisuus vaan on niin hienoa![]()
Jeppistä
Tietäiskö kukaan saisko tuota settiä mistään muualta? näyttäs olevan loppu tuolta Ebayn jepeltä..(Epimetheus @ Touko. 14 2008,10:07) kirjoitti
Tuolta ylempäähän löytykin linkki..
Triumph Speed triple 1050 vm.07