Onko kukaan löytäny tai tietääkö kukaan mistä saisi ostettua Ctekiin näitä akunkenkien alle kiinteästi asennettavia johdonpätkiä? Ongelmana kun on se, että yksi laturi taloudesta jo löytyy, mutta kun on kaksi pyörää, joissa molemmissa akku sen verran v*ttumaisessa paikassa, niin laittaisi molempiin mieluusti piuhat valmiiks kiinni. Muttamutta, mistään en oo löytäny myytävän erikseen näitä käikäleitä, eikä kehtais ostaa toista laturia pelkästään niitten pikku piuhanpätkien takia.![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
miksi et tee ite? eihän siihen tarvita kun pätkä kaapelia ja muutama abiko liitin...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Vaihda laturin puolen johtoonkin normi abikot niin voi tehdä itse noita akun puoli johtoja niin monta kuin tahtoo eikä maksa paljon mitään.
Laittaa vaan toiseen uroksen ja toiseen naaraan niin ei voi laittaa edes johtoja väärinpäin.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
No jumankekka! Tuli se vaan taas todistettua, että kyllä Orggi tietää! Mie yritin Guuggelilla ehtiä vaikka millä hakusanoilla, mut ei tärpänny.
Mie mieluiten tuollasen alkuperäsen hommaisin, kuin että rupeisin ihe askartelemaan "väri väriin ja loput maihin, ja savun hälvettyä tarkistamme kytkennän" -metodilla mitään. Ihan vaan yleisen turvallisuuden nimissä...![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
Itse olen tehnyt niin, että asensin katteisiin virran ulosoton
veneilykäyttöön tarkoitetulla suojatulla tupakansytsä-liittimellä.
Koska ao. liittimelle tulee piuhat (sulakkeen läpi) akulta,
sitä voi vallan kätevästi käyttää "väärinpäin" eli lataamiseen!
Vandalisoin C-Tekin toisen johdon surutta ja juotin sen jatkoksi
johdonpätkän ja päähän tupakansytsä-liittimen.
Liitosten päälle kutistesukkaa, niin tuli siisti.
-- sjm
Clas Olssonilta, tilaamalla.
An adventure is incompetente without the Explorer
Triumph Tiger Explorer 1200
Triumph Tiger 1050 (35K)
Triumph Legend TT (40K)
Japseja...
MZ ETZ