Oot muuten ottannu Suizasta ovh :n ja Kawasta tarjouksen . Ainakin Heinolla MULLE jääpi erittäin pitkän ja hyvän asiakassuhteen omaavana 1400 ZZR ja K8 Busan hintaerox kokolailla 4000 eukkia. Kova hinta ABS jarruista, joista en ITSE koe olevan kuin haittaa Bikellä ajaessa .(kawa zx10 @ Touko. 25 2008,23:29) kirjoitti
Ulkonäkäseikat taas ihan makuasioita, K8 Tuunattuna asiallisesti, on upee ja oma mielipide Zetorista.....................
Ruma, tulee mieleen -80 luvun isot mopot . Etenkin Satula style on käsittämättömän vanhan aikainen. kuten myös kidukset sivussa . MUTTA kauneus on katsoja silmässä . Hinta laatusuhde on kuitenkin pommin varmasti Busan voitox .
Loppupeleissä molemmat parempaan A-luokkaa sekä Supersport, että matkapyörinä .![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
tarkoitat siis tunturi super sport ja solifer speed mopoja. kun taas puhuttiin moottoripyöristä, niin 80-luvulla tehtiin monta komeinta mallia, esim. kawat z1100r ELR, gpz900r, gpz1000rx, gpz1100, zx10, zzr1100 sekin alunperin esiteltiin jo 1989. myös jossain on mainittu sukisukia tehdyn jo 80-luvulla, ai niin etanahan se oli eli katana, sekin on ylläripylläri mun silmiini kyrväkäs vehe ja kelepais kyllä, siis gsx1100s ilmestyi kauppoihin 1982 vuonna. tosin sekin jakaa mielipiteitä jyrkästi ulkonäöllään.(raikuli @ Touko. 30 2008,08:25) kirjoitti
samaan suuntaan kuin nykypäivinä gsx1300 ja zzr1400 keskenään jakavat ulkonäköpisteitä. kauheus on katsojan silmissä näissä tapauksissa usein.
oma makusuuntaus alkaa kehkeytyä takaisin nakumpiin pyöriin hiljaksiin. kauhean paljon katetut jotenkin kyllästyttävät.
hinnasta sanoisin, ettei kawa ole koskaan ollut halpistuote, vaan laatu maksaa.
hehiöhyppyläpsyhymiö ja poing poing.
ps. vanhanaikainen, satulastyle; mikä sekakielinen sanahirviö, satulan muotoilu paremminkin, pomminvarmasti ovat yhdistettyjä sanoja suomen kielessä.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
No Juu, jos oikein hienon NÄKÖISIÄ pyöriä täytyy mainita, niin ylivertaisia MINUN mielestä esim. HD :n V-ROD, Night-Rod sekä Night Train asiallisesti tuunattuna.(kawabata @ Touko. 30 2008,09:34) kirjoitti
Eihän "muoviluodista" kaunista saa tekemälläkään, ja toisaalta tosi on -80 luvulla tehtiin ihan mukavan näköisiä pyöriä, vedetään sit vaikka -90 luku mukaan . Vaimo Suizassa GS 500 E -99 oli liki identtisen mallinen satula -08 mallin 1400ZZR kanssa, joten kehittämisen varaa olis Kawalla silläkin saralla ?
Melko marginaaliset erot on Vanhan koulukunnan Busassa ja Zetorisssa. Mutta K8 Busa on oma lukunsa, koska siinä yhdistyy virtaviivainen ulkonäkö ( ei enään mm. "törövilkkuja" ) ja huikeat teho/vääntökäyrät ihan pelkällä putkivirillä, eli vaikkapa nyt Yoshin R77 hiilikuitu sliparit . mm. Takalokarin poistamalla saapi K8 :n näyttämään ihan mukiinmenevältä "Muovi" Bikeltä .
Tehoilla ja väännöillä tarkoitan nimen omaa esim. väännön tasaisuutta ihan alapäästä lähtien, sekä kaasuun vastaavuus ihan omaa luokkaansa . Penkkilukuja on ihan turha vedellä esiin, koska lukuja liki yhtä paljon kuin penkkejä, sekä miten mikäkin veto penkissä onnistuu milläkin vehkeellä . Mutta raakana arviona vois olettaa, että esim. K7 ja K8 Busan tehoero n. 15 - 20 kaakkia uudemman hyväksi, lisäksi kuten totesin vääntö TODELLA tasaisen kovaa luokkaa HETI alusta asti .
Mutta jokaisella on oma mielipiteensä, ja missään nimessä en sorru haukkumaan 1400ZZR Kawaa huonoksi valinnaksi, koska SE on ainoa kilpailukykyinen vaihtoehto Busalle jos haetaan Supersport / Matkapyörää . Muut eli esim. Ninjat, Suizan kilokigsut on yhen hengen katu / rata MOPOJA .
Kyllä ne täällä katuajeluissa on ketteriä ja näppäriä vehkeitä, mutta kun lähetään OIKEESTI ajaan vaikka Doitslandiin Autobahneja, tai vaikka mun kämpille Torreen Välimerelle, ei tulis mieleenkään valita muuta kuin BUSA . K8 Malliin on alustarakennetta ilmeisesti muuttamalla saatu ajo-ominaisuuksiin mielettömästi pehmeyttä ja ketteryyttä vrt. vanha koppanen Busa . Juuri siitä syystä olen vaihtamassa Helevatan hienoa -05 mallin K4 Busaani uuteen. Jolla muuten ehdin ajeleen reilussa vuodessa n. 45000km ja NIMENOMAA pääosin baanalla, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa .
Kyllä SEKÄ Busa, että Kawa 1400ZZR on ihan kuninkuusluokassa siinä sarjassa, missä mä pyörää käytän . Eikäs tuolla varttimaileillakaan ole mm. Alastarossa viime suvena montaa vempainta kärjen tuntumassa näkynyt, tais kympin sakkiin mahtuu 1 kigseri ja oiskoos ollut pari Zetoria, loput Hayabusia kaikki tyynni.
Radalla sitten taas sekä Busa, että Zetori putoo kärjestä Ninjoilla, Kilokigsulle ja jopa Jammun Rykköselle, mutta se laji ei minua kiinnosta.![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
Kävin äsken koeajamassa zzr 1400 kawan.
Oli kyllä aika mykistävä ajokokemus. Viisi hymynaamaa minulta:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pitkästä aikaa tuli semmoinen tunne, että "huh" ja "jipii".
Tehot ja alustan vakaus yllättivät, samoin äänet vakioputkilla.
Paino oli aika paljon käsillä ja tuuli tuli rintaan, mutta olenkin 189cm pitkä.
Satula oli todella pitkä myös. Pyörä kääntyi aika ketterästi.
Jarrut olivat kerta kaikkiaan uskomattomat, samoin kuin kiihtyvyys.
Kokonaisuus oli selvästi enemmän sportti- kuin matkapyörä.
Tykkäsin aivan helvetisti. Missä on lähin pankkiautomaatti?
Tyyppäsin sitten vielä gtr 1400 kawan, ihan vertailun vuoksi, kun kauppias ehdotti.
Se oli sitten huomattavasti lähempänä nykyistä rexeriä, monillakin tavoin.
Tehoa oli enemmän ja tuulensuojaa yllättäen vähemmän, vaikka säätelinkin pleksiä.
Tuntui koostaan huolimatta ketterältä, eli tuntui pienemmältä kuin miltä näyttää.
Kaasukahvassa oli väljyyttä, joka lienee tosin vain säätöasia.
En kyllä tykännyt hirveästi. Pitkään reissuun voi olla mukavampi kuin zzr, mutta tuskin hauskempi.
ZZR 1200
Ihan pakko kysästä, että mitä hittoo GIPro ATre vaikuttaa alavääntöihin ??(Sampy-75- @ Touko. 14 2008,23:42) kirjoitti
GIPro ATre on vaihdenäyttö, joka lisäksi omaa modin millä poistetaan NOPEUSRAJOITIN .
Eli "Huijaa Ecua" sillä, että pyörällä ajetaan kokoajan vitosvaihteella, missä nopeus EI ole rajoitettu . Kierroksiin tai kierrosrajoittajaan ei vaikuta pätkääkään .
Se että pystyt poistamaan tai ohittamaan KIERROSRAJOITTIMEN tai lissäämään kierrosten määrää,ennenkuin KIERROSRAJOITIN ottaa vastaan vaatii melkosen paljon modausta vakioEcuun . Eli ei ole väännöt säädettävissä millään muotoa GIProlla .
Tuolla Busanisti foorumilla on hemmo, joka on modannut Ecua ja onnistunut nostamaan KÄSITTÄÄKSENI kierrosmäärää ennen kuin kierrosrajoitin tulee vastaan . Mutta ei se millään palikoilla onnistu.![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
Kyllä se vaan alapäätäkin muuttaa, sillä Zetorissa on tehoja kuristettu toisioläppien avautumista rajoittamalla neljällä alimmalla vaihteella about 6 tonniin asti vaihteesta riippuen. Vitonen on "vapaa" ja kutosella on huippunopeusrajoitus. Alapään parturointiin päädyttiin erään lehtijutun mukaan sen vuoksi, että Kawasakilla oli erilaisia käsityksiä siitä, onko noin tehokkaan pyörän tekeminen jotenkin vastuullista/järkevää/jotain vastaavaa.
Siitä on erilaista tietoa heitelty, pakottaako GiPRO tai joku muu vastaava palikka ECUn 6-vaihteen kartalle vaiko jollekin backup-kartalle, mille ECU vaihtaisi paremman tiedon puutteessa.
Zetorin todellisen potentiaalin rajoitetulla alueella huomaa, kun luukuttaa kylmää konetta pikkuvaihteilla. Ekan kilometrin noin suunnilleen rajoitukset eivät ole voimassa, jolloin koneesta löytyy "hieman" normaalia enempi potkua. Siis itse asiassa aika paljonkin enemmän.
1000
No Jubs ! En ala tuosta kinaamaan, koska mulla ei oo teknistä tietämystä tarpeeksi 1400 ZZR Kawasta . Eli löytysi sitten kait jotain parempaa kuin Busassa ?(Hannula @ Touko. 30 2008,13:11) kirjoitti
Joskin kuten totesin, K8 vääntää hurjasti JO ihan alakierroksilla , Juuri vertailtiin K7 ja K8 käyriä keskenään, ja molemmissa Busseissa oli pelkät Yoshimuran Slipari modit .
K8:ssa ON erittäin tasainen käyrä alusta asti maaliin, kun taas K7 :ssa oli selkeä kuoppa oliskoos ollut 3000> korvilla, joka TOKI korjattavissa esim. PC:llä / Koko käyrästöllä ja vaikkapa vapaavirtaussuodattimella, jolloin alkaa koko pyörä oleenkin jo MELKEIN samoilla teho/vääntöluvuilla K8 :n kanssa, mutta K8 ei kaipaa mittään lisää . Sliparit tietty iliman noise killereitä, että saapi "äijä äänet", sekä muutaman kaakin tehoo jolla ei merkitystä . R77 Yoshit vaan todella sirot ja näti, sekä kevyet, kun K8 Busan orggis rännit painaa +20kg zipale .
Eli kuten jo totesin, ei löydy kuin 2 pyörää jotka itse kelpuuttaisin oikeen pitkälle baanalle, eli juuri Hayabusa ja 1400ZZR Kawa, Mutta Busanisti kun oon niin.................................
![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
no voi hittiö. ei persiö. ookko sä nuin pitkä? mä luulin sua lyhyemmäksi vai olenko ite sitten pitempi kuin olenkaan, mutta oot sie, uskottava se on. mutta kippis ja skulaus sille.(Ripley @ Touko. 30 2008,12:09) kirjoitti
niin ja ite aisaan. mullakin olisi varmaan kova arpominen nuiden kahden välillä, mutta ehkä perinteet velvoittaisivat niin paljon, että kallistuisin kallistuvampaan eli zzr1400 kawaan, jos olisi tilanne, että saisi ja pitäisi valita sen ja gtr1400 väliltä. toisaalta järkisyyt puoltaisivat geturia. mutta harvoin kovin paljoa näissä prätkäkaupoissa on järjen kanssa mitään tekemistä. semminkin kun kawioilla kopsuttelee. hehiö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kyllähän se Pappa vaikuttaa busassakin, kun se poistaa kahdelta vai kolmelta ekalta vaihteelta sen "tehorajoituksen".. Myös vanhemmista, kuin oliko -01, missä tuli rajoitettu nopeus..(raikuli @ Touko. 30 2008,13:04) kirjoitti
Edit. Karkas vähän aiheesta, sori
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
Nou Hätä, en oo mikään Ecu asiantuntija .(jummijammi @ Touko. 30 2008,19:15) kirjoitti
Oon koittannut tulkita Ton PetriK: n Textejä ja niinkus tiiät, että hää on tosi Guru siinä hommasa . Mutta TAAS kerran ei pitääs ottaa kantaa, kun ei oo tarpeeks tietotaitoo ? No pääasia, että keskusteluu piisaa .![]()
![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
Painavat ovat joo busan vakiopöntöt mutta ei ne niin kevyiltä näytätkään,pöntot painaa yht.14,5kg. Mutta ei se uusi busa nyt putkistoilla niin enempää ota tehoja kuin kawakaan. Esimerkiksi zetorista oulun projektissa otettiin vakiona 170hv ja sitten tiforcen putkilla ilman commanderia 13,5hv enemmän,samassa penkissä tietty. Eräästä k8 busasta kokoputkella(yosin r-77)+ commaderilla 179,8 ja vakiona samasta moposta 171hv.
juu, on petrik tehnyt uraauurtavaa työtä harrastuksenaan noihin ECUjen syvyyksiin pureutuessaan. sen työn pohjalta voi säätää boxia enemmän ja tarkemmin kuin millään nk. viripalikalla. näin olen ymmärtänyt kun luin asiasta.
zzr1400 kwaakussa ovat ne toisioläpät ruiskurungoissa säädetty ainakin 1006-07 malleissa rajoittamaan tehoa ja vääntöä vaihteilla 1-4 ihan selvästi. vaihde 5. on kaiketi ainoa rajoitusvapaa pykälä ja kuten edellä hannula kertoi, niin sen perusteella giprolla saa ne tehot paremmin käyttöön alemmilla vaihteilla ja kierroksillakin.
vissiinkin 2008 mallissa on sitten taas annettu niiden läppien toimia huomattavastikin enemmän tehoa antavasti em. kierroksilla. tämä siis vain luetun ymmärtämisen perusteella eli lähinnä mutua.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Juu tuli varmaa vahingosa edelliseen kommenttiin kpl paino, mutta "jossain" punnittiin K8 Busan Orggis sliparit ja mielestäni vaaka antoi painoksi yhteensä +20 kg ??(kawa zx10 @ Touko. 30 2008,21:46) kirjoitti
Joka tapauksessa aikas molot ja yli tuplasti painoa, kuin vaikkapa R77 Yoshimurat .
Puntaroin Digitaalilla Juhannuksen jälkeen orggikset, kunhan saan Busan himaan .
Lisäksi pyörä on kokonaisuutena likimain 15cm kapeempi Yoshien kanssa kuin orggis ränneillä . Itselleni tärkeä seikka, koska talvisäilytystila kodinhoitohuoneen käytävässä . JOSKIN Suomeenkin joskus tulevat SW-Motec sivutelineen eivä liene sovi mopoon, kuin originaalipönttöjen kanssa, tämä niille jotka rännejä vaihtavat ja silti matkaa tekevät .
SW-Motec peräteline taas ihan HYVÄ, koska kiinnitys tulee sivuille siten kuin joissain Givin telineissä, ja esim. rättilaukut saapi aikas nätisti Motecin putken päältä roikkumaan ja pehmustetta vaatii vain laukkujen taustat . Itsellä Richan pehmeät ja tosi iisi ottaa esim. laivalla olalle .
Joskin saattanen jossain vaiheessa myyvä pois pehmeetkin, koska ajan pääsääntöisesti yksin ja 52L Kappa perässä, Tankkilaukku ja Reppu riittää omien kamojen kuletukseen varsin hyvin.
Nonni, tää nyt oli jo ihan"Ohtopikkii"
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
Tätä mää hieman ihmetellytkin.(raikuli @ Touko. 30 2008,11:05) kirjoitti
Tässä luokassa "supersportouring"-honda heitti pyyhkeen totaalisesti kehään.
näitten kahden lisäx siellä ois sitte enää pemun ässä seuraavana.
luulis että näille isoille sportmatkapyörille on kysyntää, mutta loppuiko hondalta eväät?
tosta Glprosta hieman....itsellä oli jo palikka kädessä taannoin, mutta jäi hyllyyn...epäilevä tuomas kun olen.
en vain jaksa uskoa että 100 euron yleismalli palikalla saatas parannettua nykypäivän moottorin ominaisuuksia?
epäillys vahvistui entisestään luettuani PetriK;n todella hyvän kirjoituksen.
no ehkä tuo rajoittimen ohitus, mutta itselle siitä ei ainakaan näillä leveysasteilla ole mitään hyötyä.
ja toimiiko se edes siinäkään
olihan tässä jokinaika sitten kirjoitus aiheesta jossa ko.härpäke oli penkissä.ei mennyt 300 rikki.
Olisiko niin, että zetori kerää muualtakin tietoa rajoittimelle, kuin pelkästään vaidenäytöltä....
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
tupperi, sitä ei voi tietää vaikka olisikin tiedonkeruuta muustakin datasta boxille kuin vaihdetunnistimelta. nopeushan on rajoitettu japanilaisvalmistajien keskinäisellä sopimuksella max 300 kmt. silti tuossa yhdessäkin brittilehden topicissa "nykyprätkien kiihtyvyys 0-290 kmt" testissä zzr1400 oli nopein ja meni himpun yli 300. oliko jotain 301,7 kmt vai mitä, mutta kuitenkin. nuo erothan saattavat johtua renkaan profiilistakin tai pienistä yksilöeroista, ehkä.
niin tämän samanluokan pyöriä on vain tehnyt kawasaki ja suzuki varsinkin viimeaikoina. kawalla on tietysti pitkät perinteet tehdä nopeita matkapyöriä, samoin suzukilla. kawalla alkaen Z1 kawasta vuodelta 1972 ja suikalla gs1000 sarjasta 1978 muistaakseni.
nykyaikana on ollut busa ja zx12r, sekä nyt uutena zzr1400 näitä ultranopeita härveleitä.
tuo hondan jättäytyminen näistä vauhtipyöristä ei ehkä niinkään kummastuta, mutta jamahan supersportteja tekemättömyys kyllä hieman kummastuttaa. aikanaanhan huhuttiin jammunkin suunnittelevan jotain 1300 cc pikamatkapyörää, koodinimi oli R3 ja piirroskuviakin siitä oli esillä.
samoin huhuttiin hondan suunnittelevan V5 moottorista 1200 cc vastaavaa, vaan ilmeisesti siitä luovuttiin.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Tänä vuonnahan uusia XX:iä on vielä joitakin myyty joten jos seuraajaa ei ensi vuodelle esitellä niin Busalla ja ZZR 1400:lla on jo pienet mahikset mennä myyntitilastoissa ohi!![]()
Juu kyllä on Jammu ja Honta puonnut kelekasta ajat sitten täsä luokassa.(Spaceman Spiff @ Touko. 31 2008,14:29) kirjoitti
KX - Centeriltä tuli kirje jossa tarjottiin ilmaiset ajohanskat, jos käyn pyöräni kanssa ottamassa vaihtotarjouksen "johonkin" ?
No rundasin sinne sitten Liekitetyllä Busallani ja kysäsin, että mitäs olis mulle tarjolla ? Myyjä kahteli vähä aikaa ja sano, että : " eipä taia olla mittään, jos et R1 : stä huoli" ? No minä vastasin : riippuu mitä maksatte väliä, ja oikeesti en Rykkösellä tee mitään, eihän siinä keula pysy maassa, vaikka sen "liimais" asfalttiin . Saatikka lähtee nyt ajeleen johonkin pitkälle baanalle rataMOPOLLA.
![]()
No Hanskat sain kuitennii ja pirun hyvät ilmastoidut kesähanskat .
![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
Pahus kun en tuota tiennyt ja menin suunnitteleen kolmen viikon Alppimatkan Giksulla.(raikuli @ Touko. 30 2008,11:05) kirjoitti
Mutta joo, yhden hengen pyörä se Giksu on, ei mulla olekkaan enempää henkiä. En kyllä tarvitse reissulla koko vaatehuonetta mukanani, 30l takapenkin päällä ja 15l tankkilaukussa riittää.
Entisenä XX kuskina koeajoin sekä ZZR:n että vanhan Busan. Ja ostin Giksun. Uutta Busaa en ole ajanut, mutta luulen että jos Giksusta luovun, niin valinta on Busa tai uusi Giksu. Niin sitä on vaan löytänyt pyöränsä, kiinnostavat pyörät on ihan minimissä.
Ja juu, myös ihmettelen miksi tässä luokassa on vaan kaksi pyörää.
Olin yhteydessä Glpron tehtaalle, josta tuli vastaus: ZZR 1400:ssa Glpro ei poista rajoitinta. (toisin kuin Suzukissa). Kuulemma parantaa kuitenkin alavääntöä. (uskokoon ken haluaa).(Tuppervaari @ Touko. 31 2008,10:25) kirjoitti
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Ei GIpro rajoitinta käsittääkseni poista, siihen on joku muu kilke olemassa.
Alavääntö paranee, tai ainakin vääntöä on enemmän käytössä pienemmillä kierroksilla. Sen tuntee helposti kokeilemalla ns. normitehdasasetusta ja sit niitä GIpro:n tarjoamia muita vaihtoehtoja. Selkee ero originelliin. Flies out modilla vissiin saa saman aikaiseksi, liekö sit vielä enemmänkin
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
bonneville box nopeusrajoittimen poistoon sitten.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hmmmm, lisää asiaa GIpro:sta:
http://forum.concours.org/index.php?topic=42381.15
Siitä on hyötyä, kuten itsekin olen huomannut, mut huolena näyttää olevan se että kone käy mahdollisesti liian laihalla...
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Kellään asennettuna tuplakuplaa? Onko merkittävää eroa orkkis plexiin matkavauhdeissa?
GSX 600F
Zx-10r
ZZR 1400 ABS
Tässä ketjussa höpinää zetorin plekseistä.(orfeus @ Kesä. 10 2008,22:19) kirjoitti
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Minkäslaisia bensan kulutuslukemia porukoilla on ollut näissä 06-07 mallisissa Zetoreissa? Tarkoitan todellisia laskettuja lukemia. Entä onko PowerCommanderilla ja/tai putkilla saatu kulutusta tippumaan?
Omani tuntuu syövän 6-6,3 l/100km kun ajelee 90 - 100km/h matkanopeutta ja kun ajelee suurimmaksi osaksi jotain 120 km/h kulutus vaikuttaisi tippuvan jopa alle 6 l/100km.
Kaiken kaikkiaan tuntuu turhan janoiselta laitteelta.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Pääseekö tolla alle 7l/100(khassi @ Kesä. 14 2008,19:57) kirjoitti
... Nyt on ajossani jotain tosi jännää
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
(TeeVee @ Kesä. 14 2008,20:22) kirjoitti
pääsin mä kerran jotain 6.8...hiljainen liikenne ja tasasta...suorilla ampparit lenteli ohitte
mää luulen kans et jos varaa alle 7 litraa menovettä ja seuraavalle asemalle on matkaa 100 kilsaa niin kävelemään joutuu
tai sitte munkin ajotavassani on jotain "vikaa"
tosin...en oo koskaan laskenu oikein manuaalisesti..kattonu vain mitä kone näyttää...mut noin silmämääräsesti ei tunnu tuo kompuutteri kovin fuskaavan..
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
sehän syö paljon vähemmän kuin 12r. sillä kun ajaa normaalisti soolona niin kasia vie ihan päntiönään.. alle seiskan saa jo yrittää tosissaan ja alle kuuden en ole ikinä päässyt. kärry tosin pienentää kulutusta joissain tilanteissa ja toisissa nostaa.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
En kyllä oikein käsitä pointtia siinä, että ostaa tuollaisen vehkeen, ja yrittää sillä sit päästä pisaralla pisimmälle.(khassi @ Kesä. 14 2008,19:57) kirjoitti
Zetorimiehet heiluttaa