Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kyseessä on siis 190 senttinen kuski ja -99 VFR.

Lähinnä kaupungilla ajellessa olen huomannut, että niskat ovat melko jumissa ajorupeaman päätteeksi. Ajoasento on ehkä hieman matalampi, kuin mikä tuntuisi miellyttävältä. Ohjaustangon korotuspalat saattaisivat siis olla parannus ajoasentoon ja kolotukseen.

Mistähän noita paloja saisi halvalla, kun luottokorttikin löytyy? Jos kädessä pysyy ruuvimeisseli ja lenkkiavain, niin millaiset ovat asentaa? Olisiko jollakulla kokemuksia miten paljon tankoa kannattaa yleensäkään nostaa, jotta eron huomaa?
    Minulla pituutta kaksi senttiä vähemmän ja alla oli 01 VFR viimekesän. Aluksi tuntui samalta mutta siihen "tottui" eli ei haitannut kuin kevään ajan. Nyt sama homma oli myös böördin kanssa.
    Lainaa (Maly @ Huhti. 27 2008,09:28) kirjoitti
    Kyseessä on siis 190 senttinen kuski ja -99 VFR.

Lähinnä kaupungilla ajellessa olen huomannut, että niskat ovat melko jumissa ajorupeaman päätteeksi. Ajoasento on ehkä hieman matalampi, kuin mikä tuntuisi miellyttävältä. Ohjaustangon korotuspalat saattaisivat siis olla parannus ajoasentoon ja kolotukseen.

Mistähän noita paloja saisi halvalla, kun luottokorttikin löytyy? Jos kädessä pysyy ruuvimeisseli ja lenkkiavain, niin millaiset ovat asentaa? Olisiko jollakulla kokemuksia miten paljon tankoa kannattaa yleensäkään nostaa, jotta eron huomaa?
    Moi!

Ittellä Vtec' issä 19 milliä korotuspaloja. Helpotti kovasti etukenoista ajoasentoa.

Peräisin Equinoxilta Brittein saarelta.

Tulivat nopeasti. Helppo asentaa, mainitsemillasi työkaluilla pärjää mainiosti...

Tässä korokepalat VFR.ääsi juuri tuolta em. kaupasta.

Hyviä kelejä ja sileitä, mutkaisia teitä!

-jami

Edit:
    Niin, hinta unohtui: pyöreästi 80 puntaa - n. 100 eur - ja oliskos ollut kymppi tai vähän päälle lähetyskuluja.

Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
    Mulla on omassa -00 VFRssä kiinni tuollaiset palat, ajoasento miellyttävän pysty. Kuskilla mittaa 187cm. Ilman paloja en ole testannut, pitänee koittaa kesällä kun pääsee botnialla käymään
    -kaikki tosiasioina esittämäni seikat perustuvat vahvaan MuTuun, Esson baarissa kuultuihin isojen poikien juttuihin sekä netissä liikkuviin vahvistamattomiin huhupuheisiin.
    Kiitoksia linkistä ja kokemuksista.

Ehkä se on vain tottumiskysymyskin, mutta katsotaans miltä tuo vaikuttaa kun on saanut palat tilattua ja asennettua. Pirun kalliita ovat...
    Nyt on korotuspalat asennettuna, ja lyhyt testilenkki ajettu.

Niskat tuntuu vetävän vieläkin jumiin, lähinnä tuossa kaupungilla kun kurvailee ja joutuu nojailemaan käsien varassa aika paljon 40 ja alemmilla nopeuksilla. Korotuspalat kuitenkin tuntuvat vähän helpottavan oloa, ja selvästi nostivat ajoasentoa pystympään, mitä haettiinkin.

On ne vieläkin törkeän kalliit verrattuna siihen mitä paketin sisältönä on, mutta mikäs se ilmaista näitten laitteiden kanssa on...
  7.  
    On turhan kalliit mulle,jatkan vakiona ajelua vaikka valillä niskat on kipeenä eli liian paljon kaupunki ajelua.