Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Moro. Eli vihdoin se tapahtui,vaimoke antoi periksi lähes neljän vuoden kiukuttelun ja vinkumisen jälkeen.SAIN hommata itselleni moottoripyörän,tuli hommattu 98vm zx6r *
    Nyt vaan odottelen että rakas vaimoni herää ja lähtee viemään minua hakemaan pyöräni(olen yrittänyt jo "vähän" kolistella että heräisi...taitaa vain härnätä minua ja olla heräämättä *)
    Onnea hankinnalle, ja turvallisia kilometrejä.
    Vaimo kyytiin, niin innostuu vaan. Ja siitä se harrastus lähtee.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    ONEA, ja eikun *.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
    Onnea!!

Ja turvallisia kilometrejä.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    No kiva ku oot vaimokettas kuunnellu hehe.. harva kuuntelee.. MUTTA jos minun ukko alakas urputtaa yhtäkkiä jotaki tuosta mun mopetista, niin en perhana antais periksi ! Ja minähä akka vaa ajasin!
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
    Kannatti kiukutella ja vinkua *. Turvallista matkaa!
    Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
    Onnea pyörän johdosta! Itse olisin kyllä jo vaihtanut aikaisemmin vaimoa jos kerta vielä omalla rahalla joutuu ostamaan...! Osta kunnon varusteet samalla, sitä "investointia" et tule vuosien saatossa katumaan.
  8.  
    Lainaa (topiolavi @ Touko. 12 2008,09:29) kirjoitti
    Moro. Eli vihdoin se tapahtui,vaimoke antoi periksi lähes neljän vuoden kiukuttelun ja vinkumisen jälkeen.SAIN hommata itselleni moottoripyörän,tuli hommattu 98vm zx6r
    Nyt vaan odottelen että rakas vaimoni herää ja lähtee viemään minua hakemaan pyöräni(olen yrittänyt jo "vähän" kolistella että heräisi...taitaa vain härnätä minua ja olla heräämättä )
    Veikkaan että saat jatkossa vinkua joka viikko, jotta pääset ajelemaan...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)