Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Nyt kyllä hajottaa ihan kympillä. Menin aamulla Oulun Motormanille vaihtamaan takarenkaan ja ketjut. Homma oli sovittuna siten että se on valmiina 10:30. No, odottelin aikani, kello on 11:00 ja mitään ei kuulu. Kyselin asiaa, ja sanottiin että jotain häikkää on, kohta on valmista. Sanoin, että on pakko päästä kokoukseen keskustaan 12:00, onko siihen mennessä valmista. Kyllä on. No, 11:20 kyselin asiaa uudestaan, parikymmentä minuuttia menee vielä. Tähdensin, että on pakko olla kokouksessa puolelta päivin, joten jos homma ei onnaa, tilataan taksi ja no problem. No, 11:45 sanottiin että nyt on pyörä kondiksessa, hoidetaan maksu nyt saman tien niin pääsen liikkeelle. Niin tehtiin. 12:00 ei mitään, 12:15 menee kuulemma 5 min. 12:30 soitin taksin ja läksin töihin, pyörä jäi sinne.

Miksi ****ssa ei voitu sanoa että ei nyt vaan tule valmista, soitetaan taksi ja mene töihin jos kerta on kiire ja hae pyörä illalla. Odotutettiin paikan päällä melkein kaksi tuntia ja valehdeltiin suoraan päin naamaa koko ajan.

No, nyt olen onnellisesti kokouksessa, mukavasti myöhässä ja samalla voi kirjoittaa palautetta .orgiin.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
    On teillä Oulussa palavarit kun voi kirjoitella Org. kesken kokouksen.

Asiaan: moni yritys (en viitsi nimiä sanoa) on lähtenyt sille linjalle että kun asiakasta seisotetaan myymälässä niin toivotaan että asiakas tekee heräte ostoksia. samalla kun yritys vasta aloittaa tekemään sovittua työtä. Liika kiire ja pomojen erilainen laskentatapa työn kestosta on johtanut tällaiseen tulokseen.

Eli haluavat notkujia myymäläänsä, jotta näyttää siltä että on asiakkaita.

Tämä on vain minun mielipiteeni
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Varmaan ollu hankalat ketjut vaihtaa kun tuolla tavalla kestää..
    636 -> 998
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Noo mut olihan tuo aika leppoisa kokous, kun kerkee kirjoitella org..n, ei kait tuollaisesta niin vaarallista oo myöhästyä *

Mut tuon asian kanssa oon ihan ihmeissäni, kun oon Savossa joutunut viimeaikoina asioimaan. Ei sit v..ddu millään saa sikäläisiltä hemmoilta hintaa tai aikataulua. Kokemuksia on venehuolto- ja remonttifirmasta. Kauhulla ootan, kun pitäis prätkä viedä joskus sikäläiseen huoltoliikkeeseen. Venehuoltoliikekin vastaa aina -ei ossoo sannoo, koko aijan tehhään, ei kait tuo paljo maksa, pätö homma. Sit tulee järkyttävä lasku ja veneilykausi on lähes ohi, kun vihdoin valmista. *
    Remonttiliike samalla tavalla, ei kait tuo kauan kestä, pätö homma, eikä tuo nyt paljon maksa, ja sama juttu hirvee lasku, sit kun oot pari kolme viikkoon soitellu, uhkaillu, rukoillu ja itkeny ja saanut vihdoin jotenkin hemmot hoitamaan hommansa.
    Ittekkin savolaisena tuossa mulla on kuullun ymmärtämiseen tullut täällä etelässä joku ongelma. Varmaan savolaiselle noista vastauksista selviää jotain, mut minä oon pudonnut kelkasta. Täällä sentään jotensakin helposti saat hinnan ja aikataulunkin, mut en tiedä miten en savolaiset noita töitään aikatauluttaa, ilmeisesti ei mitenkään, tehhään kun keritään, tai sitten ei..

PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Joo, valtiolla kun on töissä niin joutaa avautumaan nettiin vaikka kiirettä pitääkin! Teidän pussistanne se tämäkin on poissa

jos ne oli lukottomat ketjut eikä huoltomies löytäny päitä niistä mistään meneehän siinä koko päivä pyöritellessä
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
    Varmaan juuri näin. En tiedä mikä siellä tökki, ihan ymmärrettäväähän se on että jos homma tökkii niin sitten venyy, mutta toisaalta, kyllä pitäisi pystyä reilusti sanomaan että nyt menee jonkin aikaa että ei kannata nyt istua ja odottaa.
    Kerro sitten mikä siellä kesti!
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    Tähän aikaan vuodesta on melkoset jonot huoltoihin, joten eiköhän pienet epäkohdat ole ihan hyväksyttäviä. Parempi silti että asiakkaalle sanottaisiin suoraan että mikä on tilanne.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Voin sanoa että itsellänikin olisi ko. tilanteessa pakastepussillinen herneitä nenässä pusseineen päivineen. Toisaalta en varmaankaan olis odotellut noinkaan kauaa, vaan olisin ottanut sen taksi alle jo aiemmin.

Siinäpä se syy, miksi mielummin heitän pyörän huoltoon vaikka etukäteen (nytkin vein sen jo vappuviikon maanantaina, vaikka huolto oli viikon päästä) jos tiedän että aikataulullisia ongelmia saattaa tulla. Duunihommista ei viitsisi olla myöhässä ja kuitenkin on auto pihassa millä voi kulkea jos mopo on pajalla.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Itselläkin hieman huonoa kokemusta lähinnä palvelun saannin suhteen (useamman kerran) ja siitä syystä olenkin kunnioittamaan kyseistä liikettä aina reippaalla etusen nostolla ohi ajaessani kilpailevan merkin ajoneuvolla
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Nii-in.. iteppä en olekaan Motormanin asiakas, vaan tulee käytyä tuolla Sparella. Tänään just menossa sinne viemään etusen vaihtoon. Otetaanpa kellosta aikaa
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
    No, tämänhetkinen tilanne on se, että sieltä ei vastata puhelimeen, joten en tiedä että onko pyörä iskussa vaiko ei. Kerron sitten kun tiedän lisää.

EDIT:
    No, sain pyörän kotiin. Myyjä, jonka kanssa asioin ei ollut paikalla, huoltomiehet olivat myös lähteneet kotiin ja muut eivät tienneet mitään. Joten varsinainen viivästyksen syy jäänee mysteeriksi ja omaksi tappiokseni lasken taksimatkan kulut ja hukkaan heitetyn aamupäivän sekä yleisen ketutuksen. Vahingosta viisastuneena tiedän ensi kerralla että kenen kanssa en ala huoltohommiin.

Nooooo, mee seukki kerralla Sparelle. Kävin tosiaan eilen laitatuttaa uuden etusen, ja ei se kuule ollu ku yx k*llin luikaus, ja rengas oli alla ja pääsin ajeleen taas mustiksellani
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
    Motormanihan on sulle korvausvelvollinen tuon taksimatkan suhteen. Ja jos ovat fiksuja, korvaavat/alentavat huollon mukisematta muutenkin.

Mutta tuo taksimatkan saat takaisin kun menet vaatimaan.

Tästä faktat Tätä tapausta koskee kohdat 8 ja 13

Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
    Se nyt on vaan seemmoonen juttu, että paikkakunnilla pohjoisessa jossa ei ole juurikaan kilpailua samoilla sektoreilla
    on palvelu persiistä ja siinä se.
    On tavallaan "varaa" olla kettumainen asiakkaille kun todellinen
    kilpailu alalla puuttuu.
    Onneksi täällä etelässä tilanne on jonkin verran parempi.
    Mitä nyt ne "hyvät" paikat ruuhkautuu...
    Tai sitten huollettavia on sen verran enemmän.
    Huollettavia
    Hyvä sana ja vasta yhden kaljan juonut...
    Life is hard, then you die...
    itse kävin Motorman:lla tänään aamulla vaihdattaan sekä etu- että takarenkaan eikä minulla ainakaan ole palvelusta muuta kuin positiivista sanomista, pyysivät kaffellekin heti aamusta, kun henkilökunta tuli töihin. Ehkä tuollaisessa tilanteessa jossa homma alkaa venyyn niin pitäisi jo ehkä itsekin tajuta sanoa että, mä lähen nyt duuniin ja tuun hakeen prätkän myöhemmin.
    Ei herneitä...
    Yamaha FZR 1000 EXUP

...aina sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu...
    Lainaa (ilkka75 @ Touko. 08 2008,13:14) kirjoitti
    On teillä Oulussa palavarit kun voi kirjoitella Org. kesken kokouksen.

Asiaan: moni yritys (en viitsi nimiä sanoa) on lähtenyt sille linjalle että kun asiakasta seisotetaan myymälässä niin toivotaan että asiakas tekee heräte ostoksia. samalla kun yritys vasta aloittaa tekemään sovittua työtä. Liika kiire ja pomojen erilainen laskentatapa työn kestosta on johtanut tällaiseen tulokseen.

Eli haluavat notkujia myymäläänsä, jotta näyttää siltä että on asiakkaita.

Tämä on vain minun mielipiteeni
    Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, kun ei voi sanoa, jos jossakin liikkeessä on paska palvelu. Ihan turhia nämä palauteketjut, jos ei voi mitään pahaa sanoa liikkeistä.
    /avautuminen.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (teude @ Touko. 10 2008,01:51) kirjoitti
    Mikä vittu siinä on niin vaikeaa, kun ei voi sanoa, jos jossakin liikkeessä on paska palvelu. Ihan turhia nämä palauteketjut, jos ei voi mitään pahaa sanoa liikkeistä.
    /avautuminen.
    Nämä itkut on minunkin mielestäni ihan turhia. Ennenpitkää jokaisessa firmassa tapahtuu joskun jonkun asiakkaan kohdalla jotakin hankaluuksia.
    Niin kauan kuin liikkeissä työskentelee ihmisiä, tapahtuu yhtä jos toista.
    Lisäksi jossakin liikkeessä joku saa joskus huonoa palvelua ja joskus joku on taas kovasti kiitollinen samalla liikkeelle.
    Paskanjauhantaosastolle nämä jutut. Sinne joutaisi totta puhuen paljon muutakin.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Joo nii, ite kyllä oon antannukki noita palautteita ihan paikan päällä tuutin täyveltä oli se hyvvää tai pahhaa, aina oon muistan kiitellä siitä
    Ite teetätin 1000km huollon pyörään siellä eikä mitään ongelmia. Sanoivat että on neljältä valmis ja viesti tuli pari minuuttia yli neljän että pyörän huolto valmis ja pyörän voi hakee.
  22.  
    Moi!

Laitoin Motormanille tiedustelun mailitse aamulla, tarkennukset tuli puoliltapäivin.

Just vasta itse ehdin tarkentaa, eli vastaus tulee sitten myöhemmin. Vielä tarvitsevat runkonumeron.

En ole aiemmin asioinut, mutta tähän mennessä AINOA joka on kiinnostunut Kymcon moposkoden osien toimittamisesta!!

Niin, saa antaa vinkkiä, josko olisi muita potentiaalisia Kymcon osien toimittajia. Kolmea muuta olen koittanut, toivottavasti tämä skulaa.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K