Aika vähän on tullut tuunattuja puimureita vastaan, miksiköhän? Kotilopuoleltahan niitä löytyy vaikka kuinka!
Laittakaas tänne kuvia, jos olette omaanne laittaneet vähän bling-blingiä..
Mä aloitan muutamalla ennen-jälkeen -kuvalla. Talven aikana tuli tehtyä seuraavat muutokset:
- sliparin vaihto (Laser Duo-Tech)
- vanteiden jauhemaalaus (Eleko Oy)
- etulokarin vaihto (K1200RS:stä)
- hiilikuituhuggeri ja etulokarin takaosa (Ilmberger Carbonparts)
- kirkkaat vilkut ja led-takavalo (Clear Alternatives)
- teline PDA:lle (SW-Motech)
- pleksi pois
+ muutama näkymätön muutos tekniikkapuolella..
Että näin. Rahaakin meni. Vähän lapsetti.Noh, kai pääasia on kuitenkin se, että nyt oma mopo miellyttää silmää, korvaa ja muita aisteja aiempaa enemmän. Saas nähdä mitä seuraavaksi.. Todennäköisesti ainakin peilit.
[isompi kuva]
[isompi kuva]
[isompi kuva]
[isompi kuva]
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
no ohan tossa ulkonäkö kohentunut kummasti...ja mitä rahasta![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Ei niinkään tuunauslistaa, vaan raakileen parantelulista.
Reissuvarustein Grossglocknerilla 08/'07
...
Heh, sattui tuossa kerran yksi samanlainen kysely tuolla ameriikan foorumilla, niinpä muistelin sinne jotain alkajaisiksi, järjestys on ihan vaan tajunnanvirtaa:
Standard 2005 LT factory options (alarm, remote locks, ground lights, adjustable passenger floorboards, luggage rack, CD-changer, BMW bag liners etc.)
CeeBailey #2 -3 EuroCut w/ wings
BakUp backrest (motor adjustable)
J-Peg XL highway pegs
Suburban Machinery foot peg relocators
Thomas *permant mounted air compressor with two outlets and pressure gauge
BMW Navigator III
Warning light for trunk lid not closed
SmarTire pressure monitoring system
Dauntless Hitch with a luggage rack
Luggage rack mounted 12 V refrigerator
Hella Micro FF halogen fog lights
Hella Micro FF halogen aux. driving lights
Hella Micro DE Xenon driving lights
HID bulb replacement in both OEM high and low beam
Rear fog light
K 1200 RS mirrors
Muth Signal mirrors
Phoenix-switch (with Ari’s special “sixpack” mod)
Side marker lights (saddlebag + front fender LEDs)
Saddlebag interior leds
Baehr Ultima XL for LT intercom with bluetooth module for cell phone
Baehr Basic intercom with bluetooth and iPod(for mommy’s own music & phone calls)
Baehr Capo II bike-to-bike radio
Lighted BMW-roundel
Modified dash with ammeter, voltmeter, engine oil temp, final drive oil temp and manifold vacuum gauges.
Russell Day-Long all leather seats, (driver’s seat with motor adjustable height)
“Mercedes” style LED mirror turn signals
Double exhaust pipes (the second for tools)
CD-changer replaced with 40 GB Ipod
Wings of Gold
Permanent mounted Dual Heat-Trollers for rider and pillion
Chicane tank bag with integrated cell phone charger
RKA luggage rack bag
Chicane duffel bag
Remus exhaust system with Street & Race cans (for sale)
OEM BMW full cover
Öhlins shocks (front & rear)
Three video cameras with recorder in Chicane tank bag and remote control on the left handlebar
12 V to 220 V inverter
12 V power socket in the trunk
Permanent aux. starter cables
LED lights for the dash, handlebars and oddments box
LED ground lighting
LD lights on the side bumpers and "BMW Z4 type" lighted roundel
Ari’s special cup holders
Ari’s special “Highway Handle”
2 flag poles
Dual antennas
Ram mounts on the brake and clutch fluid reservoirs
Reversing distance detectors
Reversing alarm buzzer
Cell phone based alarm system with traps for tank bag and GPS
Brake light flasher
Camera battery charger
Radar detector (not for domestic use)
Relocated rear spring preload adjuster
Ari’s special rear seat luggage tie down system
Relocated trunk with extra storage for rain gear
Ari’s special saddlebag lid storage for tools and small parts
WUDO special LT tie down system
BMR side case trim protectors
Fiamm auxiliary horns
First Aid kit
And of course the Gremlin Bell here as well
Kuvakertomuksiahan on noissa linkeissä alla:
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
No kyllä. Voi terve.(JOV @ Touko. 12 2008,22:03) kirjoitti
![]()
Miten tollasen listan saa edes mahtumaan mopoon..![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
"adjustable passenger floorboards" ... siis säädettävä matkustamon lattia...
Köh.. käh..
mulla on gessussa varusteluna Touratechin pikkupleksi. Piste.
Olenkohan mä jotenkin mielikuvitukseltani köyhä?![]()
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Vain poikkeava nuori(tapjar @ Touko. 13 2008,11:52) kirjoitti
...niinkun muuten minäkin. Paitsi etten ole nuori.
![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Niin, tuolla nimellä ne maailmalla kutsuu noita matkustajan säädettäviä astinlautoja (tehdaslisävaruste) erotukseksi vakiona tulevista kiinteistä takajalkatapeista.(tapjar @ Touko. 13 2008,11:52) kirjoitti
Enkä usko, että olet mielkuvitukseltasi sen köyhempi kuin kukaan muukaan. Olet ilmeisen tyytyväinen pyörääsi enkä tiedä ryhtyisinkö itsekään Gessua tuon kummemmin "parantelemaan". Meitä hulluja kun on niin moniin juniin, ja näistäkin osa vielä jää laiturille.
Olenkin joitakin vuosia sitten tainnut näillä foorumeilla mainita, että on tämä moottoripyöräily aika monipuolinen harrastus. Sen lisäksi, että niillä ajetaan, joku haluaa moponsa kulkevan maksimaalisen kovaa, toinen haluaa etupyörän mahdollisimman kauaksi takapyörästä, joku tykkää räplätä veteraanimoponsa uudenveroiseksi, yhden mielestä kromi ja kiilto on kivaa, toinen taas ei voisi kuvitellakaan nakupyörää parempaa harrastuskohdetta. Ja sitten olemme vielä me talvi-illat mopoihimme kaiken maailman himmeleitä virittelevät propellipäät..![]()
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Joo, LT:hän on ehdottomasti sen tyylinen pyörä että se suorastaan provosoi varusteluun. Mikä sopisi paremmin tuollaiseen luksustoureriin kuin täydellinen varustelu? Olihan Cadillac Fleetwoodissakin jo 50-luvulla sellaiset hienoudet kuin vakionopeussäädin ja pitkien valojen automaattivaihdin.
Gessu on vähän karumpi tyyliltään, ei siihen ehkä sovi niin hienosti capuccinokeitin, kemiallinen wc tai lattialämmityksen ajastettu kauko-ohjaus tekstiviestillä.![]()
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Satulakin on kaasulämmitteinen(tapjar @ Touko. 13 2008,15:45) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>
Kuukauden ikäiseen Adventureen on hankintalistalla etulokarin jatke, takasisälokasuoja, samoin itselle mieluista tankkilaukkua yhä etsiskelen. Tutkinnan alla tällä hetkellä SW Motechin QuickLock GS, joka vaikuttaa lupaavalta. Touratechin tai Wunderlichin laukkujen kiinnitys Adventureen edellyttää vähän turhan ison tarranauhan liimaamista tankin päälle bensakorkin viereen. RS:ssä Wunderlichin laukun kiinnitys oli paljon nätimpi.
Itselleni käyttöarvoltaan kaikkein suurimpana pitäisin tässä threadissä mainitun kaltaista vilkun lisälaitetta, joka toimisi CAN-väyläisessä pyörässä. Jos kellä sattuu silmiin tuollainen, olisin vinkistä kiitollinen. Ei tarvitse edes olla noin täynnä ominaisuuksia - jo se riittäisi, että vilkku menee päälle, kun vilkkukytkintä painaa vähän pitempään, ja sammuu, kun päästää irti. On meinaan mahtava toiminto kaistaa vaihtaessa!
Uuden y-putken (ilman katalysaattoria) joudun ehkä hankkimaan, koska suunnittelen matkaa seudulle, jossa ei välttämättä löydy lyijytöntä bensaa.
Pakko on vielä sanoa, että mielestäni riittävän pitkän etulokarin, takasisälokasuojan ja myös tuon vilkkuhärpäkkeen pitäisi kuulua pyörän vakiovarustukseen. Adventuren osalta vielä, kun pyörää markkinoidaan pelinä, jolla voi mennä minne vain, irrotettava katalysaattori olisi asiaankuuluva varuste. Luulisi sellaisenkin olevan teknisesti toteutettavissa. Vaan kumarrus asiakkaan suuntaan on tietysti pyllistys Touratechin ja Wunderlichin suuntaan.
BMW R 1200 GS Adventure
ei ollu amerikan pojan mopos karvanoppia olleskaan, vai jäikö huomaamatta
eli...mitäpä rahasta![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kun saan megamoton pajalta, niin ajattelin poistaa noisekilleristä hatut sisäputken päästä - kokonaan ei uskalla ottaa pois, kun olen mamis.![]()
Dixi et animam levavi
Minkä verran maksoit vanteiden maalaamisesta?
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Kahden vanteen hiekkapuhallus+maalaus 80e. Ei minusta mikään paha.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Aika sopiva hinta ja ilmeisesti jälki oli hyvää, kun olet tyytyväinen. Kyselin lähinnä siksi, että voisi joskus kenties maalauttaa omat vanteet ja kenties rungonkin.(riisor @ Touko. 14 2008,01:14) kirjoitti
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Joo. Ihan snadisti on hyvin kevyttä appelsiinia jonkun puolan sisäpinnalla, mutta ei sitä kyllä huomaa kuin tosissaan etsimällä. Epäilemättä aika hankalat maalattavat tän malliset vanteet.(Desmosedici @ Touko. 14 2008,01:18) kirjoitti
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S