Hommasin taannoin Heinolta bags connection quick-lock evo-setin eikä ole ollut valittamista. Ihan halpa se tosin ei ollut..
- Tankkilaukku Quick-Lock evo city
- Kiinnitysrengas tankinkorkin ympärille
- Naviteline tankkilaukkuun
- iPhone-kotelo johon galaxy s2 just ja just mahtuu, nykyisen lumia 625:n kanssa tekee jo tiukkaa
- Garmin gps-teline
- johdollinen 12V haaroitin
Tällä kombinaatiolla ja pienellä askartelulla sain systeemin, missä tauolle mennessä pyörästä ei tarvitse irroittaa kuin tankkilaukku ja 12V pistoke, navi on tarpeeksi lähellä että voi tarvittaessa näppäillä ajon aikanakin, navi/luuri ei ole mittariston edessä eikä liian alhaalla ja navi on vaihdettavissa yhdellä ruuvilla. Haittapuolena tietty se, että navin kanssa pitää olla myös tankkilaukku matkassa.
Laitan kuvan tuosta virityksestä, kunhan löydän yhdenkin.
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Jos jotakuta kiinnostaa, niin itselläni on ylimääräisenä KLR-tyyppiset rautaiset jalkatapit V-stromiin. Asennus plug-and-play ja edullisesti lähtee.
Suzuki GSX 1400 K4
Kiitos vastauksista! Taitaa olla parasta hommata joka tapauksessa navigaattoriteline, tankkilaukku jää vielä harkintaan. Tuo Bags Connectionin viritys - eli navigaattoriteline kiinni laukussa - kuulostaa kätevältä! Linkin takaa löytyi tällainen kuva, taitaa olla jotain sun virityksen tapaista:
Tuohon Givin laukkuun ei löydy niin paljon varaosia, joten Bags Connection kuulostaa houkuttelevammalta vaihtoehdolta. Oletko muuten ollut tyytyväinen systeemiin (pelaako kiinnitys hyvin)? Laita toki kuva!
Viimeksi muokannut: ilo; 19.09.2014 klo 07:24.
Iltaa kaikille
Mikähän ATRE kartta olisi sopiva vm. 2006 Suzuki 650 DL:ään. En ole vielä kokeillut mitään.
t:Matti
Masa
Liitin tosiaan löytyi vaan siihen ei löydy vastakappaletta? Kyselin Partcolta
Ja myyjä puisteli päätään.
Toinen seikka tohon liittyen on että mittasin jännitteen liittimeltä ja sinne tulee vain 11.4v? kun jännite akun navoilta mitattuna oli 12,5v?
Eli mitenkäs on, riittääkö tuo 11.4v kahvoille vai pitäydynkö vanhassa ja harkitsen releen asentamista väliin. Eli
Tällä hetkellä lämppärit on kytketty suoraan akulta ja hyvin toimii, lukuunottamatta toistuvia aamuisia käynnistyvaikeuksia![]()
Menepä marmoritiskille osanumeron 36852-06G00 kanssa. Se ei muistaakseni mahdottomia maksanut ja piuhan toisessa päässä on liittimet latta-abicoille ellet halua tinailuhommiin. Kuva piuhan pätkästä: http://www.vee-strom.com/blog/i/CIMG1722-horn-wire.jpg
Mulla tuo ohjaa relettä, joka on akun ja pienen sulakeboksin välissä. Sulakeboksissa on omat sulakkeet eri härveleille ja siitä lähtee piuhat lämpökahvoille, vaihdenäytölle ja 12V ulostulolle eikä tarvitse miettiä pyörän omien piuhojen virrankestoa.
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Kappas! juurikin tuollainen liitin tarvitaan, ja taidan kallistua myös tuon releen suuntaan. Mutta mitähän ovat Suzukilla meinanneet kun tuo liitin on kuitenkin lämpökahvoille ja ehkä muullekin tarkoitettu mutta jännitettä tulee ulos vain n11V?
Ainakin jenkkiläisellä Stromtrooper sivustolla näin kerrotaan, tai sitten mulla on jotain häikkää sähköissä?
Mietteitä, kysymystä DL1000:n suuntaan...
Onko vuosimalleissa suuria eroja verraten 2003, 2004 ja 2007 vuoden versioissa?
Onko ainoat isommat muutokset enemmänkin kosmeettisia esim. 2007 mallissa on mittaristo erilainen aiempiin verraten?
Nettimotossa kolme omaan hintahaarukkaan sopivaa laitetta, juurikin em. vuosimalleina. 2003-vuotinen olisi laukkusarjan ja rautojen kanssa, 2004 taas vähemmän ajettu takalaukulla ja matkustajan (kauhu?)kahvalämppärein.
Tuorein, eli -07 on eniten ajettu mutta ei pitäisi olla kuitenkaan ihan loppuun kiusattu. Hintaerot suhteellisen pienet kaikkien kolmen kesken.
Onko mikään noista nettimoton kolmesta dl 1000:sta foorumilaisille tuttu?
Vastauksista jo etukäteen nöyränä kiitellen!![]()
Pleksi säädettävä 2005 ja uudemmat samoin kun mittaristossa krumeluuria, muistaakseni jokin jousitusmuutoksin oli samoihin aikoihin.
Itse katsoisin/kysyisin onko venttiilit säädetty, omassa oli 24:ssä säädettävää. Erinomaisia pelejä, seinäjokinen lienee tuontipeli eli siitä ei liene kokemuksia.
Ei noita järkevällä pidolla rikki saa, ruiskulta säädetty lienee miellyttävin ajaa.
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Paluu kotio eilen -07 vuotisen tonnisen V-Stromin kanssa
Vettä ripeksi mutta se ei ajamista häirinnyt. Pitempääkin olisin ajellut vaan ruokaa piti laittaa.
Kampe vaikuttaa asialliselta, kulutusosat kunnossa. Isointa vaihdetta ei päässyt käyttämään muualla kuin moottoritiellä. Niinkuin olen lukenut, moottori toimii miellyttävimmin kun kierrokset on yli 3 tuhannen.
Ajoasento vaikutti hyvältä, joitain pieniä huomioita tuli mutta niitä pitää ihmetellä ajan kanssa.
Aiempi pyörä oli Baijerin Moottoritehtaan K1200RS, joten ihan erilainen pyörä nyt alla![]()
Minkälaisia kilometrimääriä on porukat 2014 mallin 1000:lla ajellut? Mulla alkaa 10tkm lähestymään ja pyörä on palvellut loistavasti!
<p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
Tervehdys.
Olisi kysymys. Vaikuttaako madallus koiranluilla esim. 30mm kantavuuteen etenkin kyytiläisen kanssa.
Pyörä on 650 V-Strom vm 06.
Kiitos vastauksista t: Matti
Masa
Mulla on viime kesänä hankittu V-Strom DL650, v. 2004. Muuten kiva pyörä näin uudelle naiskuskillekin, mutta kypärää ravisuttaa liikaa yli 80 nopeuksissa vakio plexillä. Siksipä innostuikin tämän keskusteluketjun juttujen perusteella ostamaan Madstadista uuden säädettävän plexin! Toivossa eletään että ongelmat ratkeaa. Reilun viikon päästä taitaa lasi tulla ja maksoi about 126 €. Vielä kun löytäisi sopivat Rukkan ajohousut... Pitkäjalkainen nainen kun olen niin ei meinaa löytyä. 42 kokoa C3 - lahkeella ei mahdu enää ja isompia ei valikoimissa ole. Miesten malleihin kai siirryttävä.
Morgestern. Ostin 03vuosmallin 1000 strommin ja ois öljynvaihto heti eessä. Millä öljyillä ootte päästelleet ja mikä strommissa toimii parraiten. Ei viittis kahlata koko ketjua läpi. Kiitosta jo etukättee.
Tunturi SuperSport 81
XL600V 91
XL1000V 2001
FZ6S 2006 ABS
DL1000 V-Strom 2003
XL1000V 1999
CB 500K 1977
AVJ15
AVJ17
AVJ18
13tkm on täynnä ja reilun viikon päästä Huurteen matkassa Atlantin vallille josta Lofoottien ja keski Norjan kautta takaisin
Ei muita murheita kuin että Suzukin alkuperäinen pohjapanssari kävi vain kääntymässä marmoritiskillä ennenkuin vetivät koko homman pois myynnistä
On tuo putkisto ja öljyn suodatin sen verran aralla paikalla että täytyypi miettiä muita ratkaisuja.
Jospa SW-Motechin panssarin saisi modattua sopimaan alkuperäisiin suojarautoihin sopivaksi![]()
Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Vakiopleksi on kyllä aivan mahdoton. Itsellä kanssa tuntui niinkuin joku yrittäisi yli 80 vauhdeissa repiä päätä irti. Pieni helpotus tuli vaihtamalla peilit Aprilia Tuonon peileihin ja paras tulos tuli kun viimein löysin suzukin sport pleksin. Sen jälkeen alkoi jopa nauttimaan ajeluista taajamien ulkopuolella.
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Nonii ja käyttöohjekirjaa ei tietenkää löytyny. Mistä löytyy suomenkielinen manuska 2003 1000 strommii.
Tunturi SuperSport 81
XL600V 91
XL1000V 2001
FZ6S 2006 ABS
DL1000 V-Strom 2003
XL1000V 1999
CB 500K 1977
AVJ15
AVJ17
AVJ18
Onkos kenelläkään suosituksia led-vilkuista 05 strommiin? Ainakin etuvilkut pitää vaihtaa kun kaverin takapyörästä lenti kivi suoraan vilkkuun. Yhdet orkkis-vilkut löytyy mutta voisi samalla askarella ledit kun puran vanhat pois.
Eiköhän Madstads auta. Minä olen 180cm ja aikoinaan hommasin V-Strommiin Mra Vario touring screenin, toimi ihan hyvin.
Norden 901
Tuli ostettua tollanen 2007 vuoden 1000 Vstrom. Siinä on pleksi varmaan pesty jollain liuottimella tms. ja on sellanen epämääräsen samea. Kiillottamalla siitä tuskin siistiä saa...
Minkäs vuosimallin pleksit tollaseen käy? Ilmeisesti niissä jotain eroja on.
Jos jollain on ylimääräsenä kohtuukuntonen vakiopleksi tai sitä matalampi niin saa tarjota: steamstaikker at hotmail piste com
Samaten olis tarvetta Givin tankkilaukun kiinnikkeelle joka sopii tollasen tankin korkkiin. Eli se sellanen hevosenkengän mallinen peltilätkä. Vaihdossa saa vaikka Hondan vastaavan joka oli vanhassa pyörässä.
Hei, osaatteko neuvoa miten V-strom '05:n tyhjäkäyntinopeutta säädetään?
Pyörä tuntuu olevan talven jälkeen vähän horroksessa ja käy tyhjäkäynnillä epämääräisesti 800-1000 rpm ja sammuu todella helposti tyhjäkäynnillä. Viime kesänä kävi pirteästi tyhjäkäynnillä 1200 rpm:ssä ja sammui vain harvoin tyhjäkäynnillä. Talvisäilytyspaikassa vaihdettiin tulpat ja öljyt, ja on uutta bensaa koneessa ja akku täynnä. Ajaessa kone käy hyvin.
Onko tyhjäkäyntinopeuden säätämiseen säätöruuvi kyljessä tms?
Suzuki DL 1000 V-Strom
Vasemmalla puolella pyörää, tuossa.
E: Jos venttiilien (pako?) välykset on pielessä, saattaa tehdä samaa, etenkin kylmänä.
Olisiko jollakulla tarvetta Madstad- kiinnitysrautoihin Suzuku DL1000 V-Strom vm-2014 ? Uudet, käytetty kerran koemielessä paikoillaan, vakiopleksi sopii heittämällä (tilattiin USA:sta asti). -Jäivät tarpeettomiksi kun pojan kanssa tilailtiin ristiin (tietämättä), ehdin hankkia MRA:n säätöpleksin.
On tosi hyvä systeemi sinänsä tämä Madstad (ks. myös nettivideo), pleksin kaltevuus portaattomasti säädettävissä kaikilla korkeuksilla. -Vakiopleksi oli vähän turhan pieni (pituuteni 186 sm), Madstadilta voi halutessa tilata isomman pleksin, löytyy 18" 20" ja 22" pleksit, tietysti muunkinlaiset pleksit saa käymään, tarvittaessa näyttää vähän poraa.. Tulivat maksamaan (tulli ja alv ml.) 163 eur, Hp olisi saturainen nyt.
P. 0400-509704
Tuulitunneli p. 0400509704
Terve.
Onko jollain tarvetta.
Suzuki DL V-Strom 650 myytävät tarvikkeet
Haynes service & repair manual 04 - 13 Hinta 20€
Suzuki DL V-Strom 650
Navigaattorin kiinnitys rauta+ tarvikkeet (sopii hienosti pleksin alle kuvia saa sähköpostiin Hinta 35€
Uusi täysin käyttämäton alkuperäinen
Suzuki DL V-Strom Matala satula + 1cm madaltavat
käyttämättömät koiranluut Hankittu 06 malliin Hinta 100€
puh. 0407302863
KAMAT MYYTY![]()
Viimeksi muokannut: Vanhakarhu; 12.05.2016 klo 22:20.
Masa