Kuoppaan kun ajaa pikkasen etujarrua painaen niin veikkaan ettei kolahda. Huollossa sanoin tuosta kolahduksesta ja sanoivat että kelluvat levyt siellä kolahtaa.
Norden 901
Mulla kolahtaa kanssa. Jos haluat tarkempaa tietoa asiasta niin englanninkielisillä stromtrooper palstalla on paljon asiasta puhetta.
Suzuki DL650 V-Strom -18
videoa "uudesta" 650:stä... http://www.youtube.com/watch?v=2kJxX...ure=watch-vrec
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
aAjattilen oirjoittaa pitkänkin stooron siitä että olen ollut tyytyväinen omaan stromm9in, mutta päätink8n sitten n~in tabletin välityjsellä tovottaa strommisteille hyvää joulua ja suosittaa 5abletit hev0n kuuseen1
"Seuraavaksi ajattelin tilata madallussarjan.
Mitä tulee ottaa huomioon, tai vaikuttaako perän madallus mihin.
Lähihnnä ajattelin sivu- ja keskiseisontatukea."
Lähinnä sivutuella on enemmän pystyssä, joten olet tarkempi paikanvalinnassa kaltevalla/epätasaisella alustalla.
Itsellä korotuspalat: Keskituki ei enää irroita takarengasta tasaisella-> ketjurasvaus vaatii epätasaisen paikan tai laudan keskituen alle. Pyörä on myös huomattavan kallella sivutuella, joten ruuvasin leveämmän lisälevyn sivutukeen. Nyt voi parkkeerata hyvin pehmeälle.
R12GS -14
DL650 -07 ABS
pv50 * -86
Onko täällä kokemuksia tuosta alkuperäisestä geelisatulasta? Tilasin itse sellaisen kokeeksi... saa nähdä ja tuntea miltä tuntuu...
Make
Olisin kysynyt rengassuosituksia 650 -malliin. Soralla tulee ajeltua tosi vähän ja asfaltillakin meno on melko rauhallista. Kulutuskestävyys ja toimivuus ovat tärkeimmät ostokriteerit.
Aurinko paistaa ja kauden alku lähenee. Odottavan aika on pitkä.
Mikko
Suzuki DL V-STROM 650 -05
Vespa PX125 -85
Pappatunturi -85
Vespa LX125 -05
Suzuki SV 650 S -03
Suzuki SV 650 S -02
Yamaha XJ600 Diversion -94
Monet ovat kehuneet Michelinin Anakee II:sta, eteen vaihdoin syksyllä sellaisen, ei ehtinyt paljoa tulla kokemuksia vielä. Takarengas odottaa vanteelle laittoa..
Anakee III tulee seuraavana tilalle kun anakee II kuluu loppuun. Olen ollut tyytyväinen anakee II kestävyyteen ja pitoon. Muista kumeista kun ei ole edes kokemusta.
Suzuki DL1000 V-Strom
Laitoin KLV1000:n viime kesänä Michelin Pilot Road 3 Trailit. Asfalttia 90% ja 10% soralla.
Pirun mukavat renkaat, hiljaiset, hyvä pito kuivalla ja märällä. Tehty Anakeen rungoille.
Tänä vuonna on tullut mielenkiintoinen uutuus, Misukan Anakee 3.
Hyvännäköinen rengas, kuinkahan vaan toimii??
Heidenau K76 renkaita ovat myös kovasti kehuneet. Itse ajattelin sellaiset seuraavaksi laittaa.
Suzuki DL650 V-Strom -18
Moikka ja hyvää ajokauden odotusta kaikille! Voi hitsi android älyä entteriä, tulee putkeen kaikki. Kiinan liikennettä katsellessa alkoi moottoripyöräkuume nouseen ja vapaa-aika menny foorumeita lukiessa. Tämän keskustelun luin ensimmäisestä viimiseen viestiin ja Strommi tuntuis minun pyörältä. Aikaisempaa MP kokemusta vain 2 vuotta Yamaha DT 125R ja Husabergin 500cc enduro oli veljellä johon venttiilit säädettiin itse. Keskusteluja lukiessa huomasin monen suosittelevan jättää Strommin venttiilit huollon tarkastettavaksi. Heräsi kysymys mitä huollot veloittaa venttiilien tarkistus/säädöstä ja ruiskun osien tarkistus/säädöstä? 5 vuotta tullut pelkällä autolla ajeltua ja kuukauden päästä suomeen paluun jälkeen tuntuu olevan pyörän osto edessä.
Jossain näkyi hinta 24tkm huollolle ja se taisi olla noin 350€. Olettaisin, että tuohon kuuluu ainoastaan venttiilivälysten tarkastus muiden huoltokohteiden lisäksi. Palanvaihto tekee helposti tunnin - pari lisää.
R1100RS
Varadero 1000
Alla on toista kertaa Contin Trail Attackit. Välillä oli käytössä TKC80:set, olivat hyvät maastossa mutta yleiskäyttöön Trailit ovat sopivammat.
Moro,
Kysessä on V-Strom DL1000 -06 ja kytkin ottaa kiinni tosi ylhäältä, siis noin senttiä ennen kahvan yläkohtaa voiko tätä säätää vai onko kytkinlevyt loppu? mitään erikoisempia ääniä kytkimestä ei kuulu eikä se myöskään luista.
Voi toki säätää.
Kahvan alkuvapaa liike noin 10mm-15mm.
Vapauta kahvasta lukkomutteri ja käännä sitä pienempää myötäpäivään niin paljon kun menee.
Alhaalta koppasuoja pois ja siellä on lukitus ja säätö mutikat.Hienosäätö viimeiksi kahvamutterista.
Alhaalla pitempi mutteri on säätö.
Kokeilemalla sopiva taso löytyy.Muutama milli kerrallaan.
Voisiko joku pyöränomistaja käydä mittailemassa paljonko on pyörän korkeus ilman peilejä ja pleksiä? Pyörää lauantaina hakemaan ja näytti sadepäivää enkä ole vielä kunnon ajoasua hommannut. Pitäs tietää mahtuuko hiaceen vai hakeeko korkeemman hakupelin.
Minä voin mittailla tuon tonnisen töiden jälkeen.
R1100RS