Sivu: 7 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1204:sta
  1. #181
    Aiheesta poiketen, mutta tää on niin suosittu ketju.
    Laitoin myyntiin V-Strommin Sport-tuulisuojan
    KLIK
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  2. #182
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 18 2009,11:50) kirjoitti
    Aiheesta poiketen, mutta tää on niin suosittu ketju.
    Laitoin myyntiin V-Strommin Sport-tuulisuojan
    KLIK
    kyl se sammaa aihetta sivuaa, paljonkos Sport lippa maksaa?
  3. #183
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Huhti. 18 2009,11:53) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 18 2009,11:50) kirjoitti
    Aiheesta poiketen, mutta tää on niin suosittu ketju.
    Laitoin myyntiin V-Strommin Sport-tuulisuojan
    KLIK
    kyl se sammaa aihetta sivuaa, paljonkos Sport lippa maksaa?
    No jos siitä sais 70€. Tarjotakki tietysti saa.



    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  4. #184
    Lainaa (pecha @ Huhti. 17 2009,12:52) kirjoitti
    Muistan kyseisen jutun. Siinäkin vähän arveluttavasti moittivat ABS:eja hiekkatieajossa. Varmasti K. Tiainen vetää sorateillä siihen malliin, että ne on hänelle valtavan suuri haitta, mutta me normikuolevaiset vedämme niin saakelin monta kertaa huonommin ja hitaammin kuin tämä kyseinen herra, että meille yli 90% ajasta absit on vaan plussa, jopa hiekkateillä, oikeastaan niin kauan, kuin alla on jotain, mitä voi kutsua ´tieksi´. Vasta sitten, kun tarvii alkaa takarengasta kaivamaan maahan, absit on syytä saada pois. Eli tosi vetomiehille ilman abseja, ja kaikille muille abseilla. Aamen.

    Olen muuten kokeillut DL:n abseja myös tiellä, jossa oli lunta päällä ja jäätä alla, pito siis äärimmäisen huono. Ja ne pysäyttivät pyörän (kesärenkaat, ei nastoja) aivan eleettömästi, ja liukkauden huomioiden myös varsin rivakasti. Vauhtia ei tosin ollut paljoa, kun sattumoisin hieman jännitti! Väite, että abs-pyörä ei pysähdy liukkaalla, ei päde ainakaan DL:n suhteen. Pyörä kulki lisäksi jarrutuksessa aivan suoraan, eli jarruvoima on jaettu hienosti eteen ja taakse. Itse en uskaltaisi sellaisella alustalla varmaankaan koskea etujarruun ollenkaan, koska päätyisin välittömästi korvalleni...
    Olen samaa mieltä eli abseista on hyötyä myös hiekkatiellä ja aina kun väylää voi sanoa tieksi (esim metsäautotie). Motorradin vastaavassa vertailussa (vähän eri pyörät tosin) olivat myös sitä mieltä että ns. matkaenduroissa kannattaa olla absit päässä aina myös soralla ja maastossa.

    PS Kasisanenhan on selvästi paras yleispyörä tuossa joukossa (hintalatusuhteesta voi olla sitten jo erimieltä).
  5. #185
    Suzrajan Suhari
    Vaikee sanoo noista abseista, kun ei ole koskaan kokeillut soralla semmoista pyörää jossa ois ollut... varmaan ihan hyvät sorallakin kun vaan tottuu niihin.
    Köyhän ei auta ku pärjätä ilman absiloita ja tyytyä abcin kahveeseen .....
  6. #186
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Huhti. 17 2009,21:51) kirjoitti
    Lainaa (rod @ Huhti. 17 2009,21:43) kirjoitti
    On komee! Mut ihmetyttää aina tuo perustanko. Krossitangolla muuttuu käsiteltävyys paremmaksi ja tietty ulkonäköönkin tulee parannus!

    Vinkki:
    Jos haluaa polvikulmaan lievennystä, ja tuntumaa, kannattaa ottaa jalkatappien kumit pois, ja tilalle aukkoon muotoiltu alumiinilevy ns. kyynellevy.
    Samaa levyä kappale seisontatukeen ruuveilla kiinni, niin ei kaadu pehmeellä alustalla.
    Minkälaisella stongalla ohjastat?
    Ja mistee hommasit?
    Itselläni on pikkasen liian suora tanko.. ei mahdu kunnolla stoppareihin asti kääntymään
    Alumiinistonga tuli hommattua aikoinaan yhteisostoksena jonkun nettifirman kautta, hinta oli jotain 30€, eikä ole mikään merkkitanko. Aika samanlainen välituellinen on biltemalla.

    Nippanappa mahtuu kääntyyn rajoittimiin, valokytkimen pistoke painaa vähän katteen joustavaan mustaan muoviosaan.
    Tankoon piti porata reiät kahvanrungon tapeille.
  7. #187
    Uusimman TM-testin taulukon mukaan V-Strommissa olisi myös vaihdenäyttö. Onkos sen joku uutuus? Ei vaan mun pyörässä ole kuin vapaan merkkivalo!
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  8. #188
    Ei ole vaihdenäyttöä. Muistaakseni ekan mallin tonnisessa löytyi isoimman vaihteen näyttö "OD" eli overdrive (en tosin tiedä, oliko se välitykseltään todellisuudessa ns.ylivaihde...)
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #189
    Nim.merkki Pecha ottaa kovasti kantaa tm:n vertailuun. Suzuki ei sinun mukaasi kuulu joukkoon. Kuitenkin teidän nettisivuilla mainitaan seuraavaa:

    Suzuki V-Strom 650 on monilahjakkuus, joka pärjää melkein missä vaan. Samaan nippuun on saatu enduron parhaat puolet, maantiepyörän mukavuus ja katupyörän ketteryys......

    ....Sittenpä tietää, onko tulevaisuus montussa vai maantiellä. Pyörää ei silti tarvitse vaihtaa.....


    Onko teidän nettisaitti siis väärässä? Painotan sanaa teidän koska meidän, kauppiaiden keskuudessa liikkuu varma tieto että pecha nimierkin takaa löytyy Suzukin maahantuojan palkkalistoila oleva henkilö. Vai mitä Pekka?



  10. #190
    Lainaa (pecha @ Huhti. 19 2009,11:08) kirjoitti
    Ei ole vaihdenäyttöä. Muistaakseni ekan mallin tonnisessa löytyi isoimman vaihteen näyttö "OD" eli overdrive (en tosin tiedä, oliko se välitykseltään todellisuudessa ns.ylivaihde...)
    Jep, asia on juuri näin. Kyllä se OD on loikkari.
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  11. #191
    En ole sanonut, ettei Suzuki joukkoon kuulu. Vaan että Suzuki (kuin myös Honda) on näistä ylivoimaisesti katupainotteisimmat monessakin mielessä, joten pelkkä soratievertailu kertoo niistä vain osatotuuden.

    Ja jos näin sinunkauppoja aletaan tekemään (jo ihka ensimmäisessä postauksessasi), niin kenenkäs kauppiaan kanssa minulla on ilo jutella, eli mikä on sinun nimesi virtuaalimaailman ulkopuolella?
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #192
    Suzrajan Suhari
    kuka osaa kertoa, mitä oleellisia eroja DL650 on k4, k7 ja k9 vuosimalleissa?
    Ainaskin isoja eroja on noissa 8/07 ja 8/09 testeissä!
  13. #193
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 19 2009,19:15) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Huhti. 19 2009,11:08) kirjoitti
    Ei ole vaihdenäyttöä. Muistaakseni ekan mallin tonnisessa löytyi isoimman vaihteen näyttö "OD" eli overdrive (en tosin tiedä, oliko se välitykseltään todellisuudessa ns.ylivaihde...)
    Jep, asia on juuri näin. Kyllä se OD on loikkari.
    Joo ja tonnisesta saa suomeen paremman pyörän piikkiä pienemmällä eturattaalla, menee se 80 kutosellakin väännökkäästi eikä tärinällä.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  14. #194
    Lainaa (Perhokalastaja @ Huhti. 18 2009,13:27) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Huhti. 17 2009,12:52) kirjoitti
    Muistan kyseisen jutun. Siinäkin vähän arveluttavasti moittivat ABS:eja hiekkatieajossa. Varmasti K. Tiainen vetää sorateillä siihen malliin, että ne on hänelle valtavan suuri haitta, mutta me normikuolevaiset vedämme niin saakelin monta kertaa huonommin ja hitaammin kuin tämä kyseinen herra, että meille yli 90% ajasta absit on vaan plussa, jopa hiekkateillä, oikeastaan niin kauan, kuin alla on jotain, mitä voi kutsua ´tieksi´. Vasta sitten, kun tarvii alkaa takarengasta kaivamaan maahan, absit on syytä saada pois. Eli tosi vetomiehille ilman abseja, ja kaikille muille abseilla. Aamen.

    Olen muuten kokeillut DL:n abseja myös tiellä, jossa oli lunta päällä ja jäätä alla, pito siis äärimmäisen huono. Ja ne pysäyttivät pyörän (kesärenkaat, ei nastoja) aivan eleettömästi, ja liukkauden huomioiden myös varsin rivakasti. Vauhtia ei tosin ollut paljoa, kun sattumoisin hieman jännitti! Väite, että abs-pyörä ei pysähdy liukkaalla, ei päde ainakaan DL:n suhteen. Pyörä kulki lisäksi jarrutuksessa aivan suoraan, eli jarruvoima on jaettu hienosti eteen ja taakse. Itse en uskaltaisi sellaisella alustalla varmaankaan koskea etujarruun ollenkaan, koska päätyisin välittömästi korvalleni...
    Olen samaa mieltä eli abseista on hyötyä myös hiekkatiellä ja aina kun väylää voi sanoa tieksi (esim metsäautotie). Motorradin vastaavassa vertailussa (vähän eri pyörät tosin) olivat myös sitä mieltä että ns. matkaenduroissa kannattaa olla absit päässä aina myös soralla ja maastossa.

    PS Kasisanenhan on selvästi paras yleispyörä tuossa joukossa (hintalatusuhteesta voi olla sitten jo erimieltä).
    Kyllähän tuolla pienemmillä sorateillä tulee hiukankaan reippaammin ajellessa usein sellaisia tilanteita, että takarengas on saatava lukkoon tai jarrulla luistoon. Juuri tuolloin ovat abs:t haitaksi.

    Tässä aiheeseen jossain määrin liittyvä video.
  15. #195
    Ristus siinä mentihin aika haipakkaa *



    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  16. #196
    [quote=Ande749,Huhti. 22 2009,17:39
    Kyllähän tuolla pienemmillä sorateillä tulee hiukankaan reippaammin ajellessa usein sellaisia tilanteita, että takarengas on saatava lukkoon tai jarrulla luistoon. Juuri tuolloin ovat abs:t haitaksi.[/quote]

    Kumma kun missään allround pyörässä ei ole kytkintä jolla ne abs:it sais pois vain takapyörästä. Bemussakin jossa kytkin on pudotaa se molempien pyörien abs:it pois.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  17. #197
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Huhti. 21 2009,22:34) kirjoitti
    kuka osaa kertoa, mitä oleellisia eroja DL650 on k4, k7 ja k9 vuosimalleissa?
    Ainaskin isoja eroja on noissa 8/07 ja 8/09 testeissä!
    2005 tuli musta runko. 2007 tuli abs-versio, ja 07 on euro3-normin mukainen, siinä on monenlaista pikku muutosta imu- / pakopuolella ja moottorinohjauksessa, sekä myös sylinterikannet on erilaiset, 2 kekälettä per pytty.

    Myös laturi vaihtui jossain kohti hieman tehokkaampaan, olisiko ollut 2007 tai 2008.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #198
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (pecha @ Huhti. 23 2009,10:50) kirjoitti
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Huhti. 21 2009,22:34) kirjoitti
    kuka osaa kertoa, mitä oleellisia eroja DL650 on k4, k7 ja k9 vuosimalleissa?
    Ainaskin isoja eroja on noissa 8/07 ja 8/09 testeissä!
    2005 tuli musta runko. 2007 tuli abs-versio, ja 07 on euro3-normin mukainen, siinä on monenlaista pikku muutosta imu- / pakopuolella ja moottorinohjauksessa, sekä myös sylinterikannet on erilaiset, 2 kekälettä per pytty.

    Myös laturi vaihtui jossain kohti hieman tehokkaampaan, olisiko ollut 2007 tai 2008.
    Mites noi 07 ja 08 mallien suuret erot tossa TM:n testissä?
    Kiihtyvyys ja teho erot?
    Tuskin erot tulleet yksilöistä, eikat Suzukin laatu ole niin ailahtelevaista?

    Onko kellään tietoa vanhempien mallien (k4-k6) mitatuista tehoista ja kiihtyvyyksistä?
  19. #199
    Mitä eroja siellä sitten oli? K7 ja K8 erot ei todellakaan pitäisi olla isoja, hyvä jos edes mitattavissa.

    En muista tuosta 2007 testistä DL:n osalta paljon muuta kuin että heppoja luovutti ulos ihan sen mitä pitikin, ja absit ei sovi Tiaiselle (mikä pitää varmastikin paikkansa)...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #200
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (pecha @ Huhti. 23 2009,14:07) kirjoitti
    Mitä eroja siellä sitten oli? K7 ja K8 erot ei todellakaan pitäisi olla isoja, hyvä jos edes mitattavissa.

    En muista tuosta 2007 testistä DL:n osalta paljon muuta kuin että heppoja luovutti ulos ihan sen mitä pitikin, ja absit ei sovi Tiaiselle (mikä pitää varmastikin paikkansa)...
    TM:n lehti 8/07 650cc allroad-moottoripyörät
    -4,3s (68m) 0-100km/h
    -12,9s (161km/h) 0-400m
    -3,7s (104m) Kiihtyvyys 4. vaihteella 80-120 km/h
    -Mitattu teho ja vääntö 51,8kW ja 63,3Nm
    -Yleisarvosana: 8,3

    TM:n lehti 8/09 allroad-moottoripyörät
    -5,6s (84m) 0-100km/h
    -14,0s (130km/h) 0-400m
    -4,5s (126m) Kiihtyvyys 4. vaihteella 80-120 km/h
    -Mitattu teho ja vääntö 51,6kW ja 62,5Nm
    -Yleisarvosana: 7,5

    No ei niissä tehoissa ollut eroja paljon, mutta kiihtyvyydessä aikamoiset!

    Ois mukava löytää K4:n mitatut arvot!



  21. #201
    jaa vai että 5,6 sekkaa nollasta sataan...?!? Kyllä isoäitinikin varmaan kiihdyttäisi tuolla kovemmin..
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  22. #202
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (pecha @ Huhti. 23 2009,15:47) kirjoitti
    jaa vai että 5,6 sekkaa nollasta sataan...?!? Kyllä isoäitinikin varmaan kiihdyttäisi tuolla kovemmin.. *
    Liekkö ollut "raskaan sarjan" mittaaja?

    Tänään vasta kerkes korkkaamaan ajokauden käyntiin...
    suu on vieläkin virneessä!
  23. #203
    Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
    Delvac MX 15W-40 ölppää? Kertokaa kokemuksia.
    En löytänyt vastausta muista ketjuista.
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  24. #204
    Onkos kellään ollut ongelmia kovan sivutuulen kanssa, esim. peltoaukeilla? tänään viimeksi liikkui stromi välillä eteenpäin ja välillä sivuttain Noh, ainakin se tuntui siltä. Karmea keli ajaa, sanon minä. Olen kyllä paininut saman ongelman kanssa aiemminkin. Muilla kokemuksia?
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  25. #205
    Tänäänhän tossa tuli aika tuulessa kurvailtua, muttei sivutuuli ihmeemmin KLV:tä ravistellut, normi kallistelua tuuleen nojaten.
    KLV
  26. #206
    Tervehdys!

    Tuli tuossa käytyä kevään ensimmäiset lenkit heittämässä...

    Semmoinen tuli eteen koneen lämmettyä et punainen valo alkoi palaan mittaristossa ja vikakoodi F1.

    Onko kellään noista koodeista tietoa et mitä tarkottais?

    Terv. Toni
  27. #207
    Lainaa (mänä @ Huhti. 26 2009,19:31) kirjoitti
    Onkos kellään ollut ongelmia kovan sivutuulen kanssa, esim. peltoaukeilla? tänään viimeksi liikkui stromi välillä eteenpäin ja välillä sivuttain Noh, ainakin se tuntui siltä. Karmea keli ajaa, sanon minä. Olen kyllä paininut saman ongelman kanssa aiemminkin. Muilla kokemuksia?
    Kyllähän tuota on aika sivutuuliherkäksi moitittu tuolla ulukomaanvoorumeilla. Tosin esim. Africa Twinin tiedän ihan yhtälailla tuulessa vaappuvaksi. Isoissa ´enduroissahan´ on korkeutta ja sivuilla pintaa tuulen tarttua.

    Jossain tarjottiin ´fork bracea´ eli etupamppujen väliin tulevaa vahvistuskappaletta suorastansa ratkaisuksi tähän sivutuuliongelmaan... en oikein usko, että se sitä kokonaan poistaa, mutta voinee kyllä auttaa, ja kuulemma auttaa etupään ominaisuuksien parantelussa muutenkin. Itselläni ei ole moisesta kokemusta, mutta moinen kikkare ei varmaan paljoa voi kustantaa.

    edit. "vikakoodi" on varmaankin teksti "FI" eli fuel injection, ja sen syttymiseen voi olla erilaisia syitä.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  28. #208
    Tervehdys,

    nähkääs kun tämä on ensimmäinen postaukseni vströmmistinä tähän ketjuun ja koko foorumiin (nyyssiryhmä sfnet.harrastus.mp näyttää minun silmissäni aika hiljaiselta, joskin kohtuullisen hilpeältä...), niin pistänpä tänne pikkasen taustaa - lukekoon ken jaksaa.

    Nyt on ekat 400 kilsaa takana pakasta vedetyllä vströmmillä. Tämä strömmi on ensimmäinen moottoripyöräni, vaikka olenkin järkiperäistänyt vakuutusboonuksia ennen vströmmiä remmivehkeellä.

    No miksikä päädyi vströmmiin?

    1) MP:n hankinta on ollut pitkään päämäärä (äh, siis tavoite), nyt bonukset ja vakuutuskulut näyttävät olevan jotenkin suhteessa tuloihin, ja ainakin näin tutustumisvuodeksi sain kaskonkin kyseiselle laitteelle mielestäni melkein järjelliseen hintaan (liikennevakuutuksilla ei näytä olevan hirveitä eroja, mutta näyttäisi siltä että joissakin paikoissa vströmmiä pidettäisiin järkimiehen valintana, kun kaskosta on kysymys...). Siis ajoitus osui nyt korkotasot huomioiden kohdalleen.

    2) Hakusessa oli pyörä, jonka hankinnan voisi edes jotenkin perustella vanhaa corollaa pienemmällä kulutuksella ...näin sisäänajonyvityksessäkin (vaihtelevalla kaasulla ajoa ja paljon vaihteiden vaihtelua) ensimmäisen tankkauksen kulutus näyttäisi jääneen alle 4,5 litran satasella (jäi vähän epäselväksi, tankkasinko ensimmäisellä kerralla ihan täyteen), tosin eihän noita kierroksiakaan saa ohjekirjan mukaan nostaa vielä yli 5000 rpm ...täytyy nyt hoitaa tuo sisäänajo alta pois, niin voi alkaa ajamaan taloudellista matka-ajoakin..

    3) *Paljon matka-ajoa tulossa - hyviä ja huonoja teitä. Vaikka itärajan rekkaralli johonkin katosikin, silti on jotenkin miellyttävää, kun niistä pääse ohi, jos siltä tuntuu.

    4) Mikä lie, jotenkin tykästyin strömmiin kokonaisuutena, jotenkin onnistuin jopa lukemaan ajotarpeisiini nähden tuon TM:n uusimman testin strömmille eduksi. Olen kuitenkin lähemmäs 190 cm, joten en tykkää kyykkiä ihan pienellä pyörällä. Pysty ajaoasento on miellyttänyt.

    5) Erinäisten vaiheiden jälkeen minulla oli vaihtoehtona Transalpi ja Strömmi. Ja meikäläiselle pitää olla jaappanilainen...Transalpille myönnetystä mahdollisesta pitkästä takuusta on mielestäni turha maksaa lisää, eihän se mene rikki takuuaikana, ja jos olen netistä oikein ymmärtänyt, niin sama koskee strömmiä. Oikeastaan, googletin kaupan olevia pyöriä, ja huomasin, että kohtuullisen uusia transuja on paljon enemmän enemmän kaupan kuin uusia strömmejä - eli päättelin että strömmeistä ei olla niin hanakasti vaihtamassa pois kuin transuista...Aika hyvä peruste, vai mitä?

    6) Joka paikassa, missä strömmistä luin, oli kehtuttu sitä, että sillä pärjää kaksi päällä isompienkin joukossa.

    7) Itse asiassa tykkäsin transusta ulkonäöllisesti enemmän kuin strömmistä, ja erityisesti tuosta kullankeltaisesta mallista, mutta ABS-version hinta ja tehotuntuma jotenkin käänsivät strömmiin.

    No mitä nämä 400 ekaa kilsaa ovat antaneet?

    1) *Ai hitsi. Mukavaa - minne jäivätkään ruoput, kaistaviivat, vastatuuli? No, ehkä nuo alkavat taas vaivata, kun kilometrejä tulee lisää ja alkaa kuvitella että on jotakin paremaa?

    2) Mietityttää, missä pidon rajat kulkevat. Nyt kun nuo jossakin haukutut tehdasasennetut renkaat ovat vähän jo kuluneet, päädyin kokeilemaan Kirkkonummelta löytyviä mutkaisia teitä, mm. Sepänkylä-Gesterby ja Kylmälän tiet. Kovaahan noilla ei saa ajaa, mutta mutkat on aika mukavia. Kun on uusi pyörä alla, niin ilmeisesti täytyy tyytyä vain toteamaan, että kestää tiellä minun ajotavalla. Porkkalan suuntaan en vielä tohtinut mennä kun siellä on muitakin...

    Pari asiaa vähän vielä vaivaa.

    1) *Alan olla jo sinut vaihteiden ja kierrosten kanssa (mitä nyt sisäänajossa opettaa), mutta pari kertaa vitoselta kutoselle vaihtaessa on jäänyt kutonen menemättä päälle ja löytynyt ylimääräinen vapaa... oiskohan minulla vähän liian isot jalat tai liian pieni vaihdepoljin?

    2) *Käsiini on joutunut N96 känny, mietityttää josko sen saisi jotenkin järkevästi kiinni tankoon tai tankkiin, että voisi katsoa vaikka noilla em. mutkapätkillä kauniit ja rohkeat DVB-H lähetyksinä (...joo hymiö). Tai ainakin jos saisi nuo kännyn GPS-ominaisuudet toimimaan, on tullut asennettua GpsMid ja koko Suomi OpenStreetMapista (OSM) poimittuna - jos ei kuljettua tietä löydy, niin voisi sen sitten viedä OSM-kantaan kännystä... Leikkiiköhän täällä muuten kukaan muu OSM-datalla (keskustelua kenties jossakin toisessa ketjussa)?

    Saattaa olla, että jotakin muutakin tulee vielä mieleen, jahka ennätän...

    Pitkää ajoa, toivottaa v.ström
  29. #209
    Suzrajan Suhari
    Tere tulemas v.ström, vee strömien joukkoon!
  30.  
  31. #210
    Tilasin ameriikasta geelisatulan, jännä nähdä onko penkki miten päin /cettä. Vakiopenkki ainakin on, vaikka olenkin pärjäillyt sen kanssa tähän saakka!

    Ei ole kokemusta tällaisesta DL:ssä, mutta yhdessä aiemmassa katupyörässä on, ja se oli ainakin siinä ihan eri luokkaa kuin vakiojakkara.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 7 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen