Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041
Tulokset 1201:stä 1204:een 1204:sta
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Ainakin kakkosgeneraatiossa jarrukahva on neljään tai viiteen asentoon säädettävä. Kahvan liike on suoraan verrannollinen asetukseen. Itse taidan ajaa toiseksi pienimmällä kahvan liikkeellä.

Jos ykkösessä ei ole kahvan säätöä, niin kakkosen säädettävä jarrusylinteri/kahva sopinee tilalle.

Orkkispalat ovat huonot, tunnottomat ja haukkaavat äkkiä. Esim EBC:n sintteripaloilla jarrutunto on aivan eri luokkaa, eikä maksa montaa kymppiä.
    Kiitos tiedosta.
    Jalkatapeista, oletteko hommanneet madallussarjoja ja mistä? Kun löydän sopivat, niin tilaan ja testaan. Ja myös pitävämmät tapit, omiin kenkiin tuntuvat melko liukkailta.
    Lainaa Korvenkiertäjä kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedosta.
    Jalkatapeista, oletteko hommanneet madallussarjoja ja mistä? Kun löydän sopivat, niin tilaan ja testaan. Ja myös pitävämmät tapit, omiin kenkiin tuntuvat melko liukkailta.
    Heti ensmäiseksi vm 2009 vstromiin: https://www.cosmo-accessories.com/pr...141-250-detail

Sen mitä muistan, niin nopsasti tulivat! Seuraavaksi ostin Motonetista ohjaustangon korotuspalat ja omalta kylältä tilasin autohuollon kautta uudet ja ehommat (ennen muuta pidemmät) jarruletkut eteen. Näillä muutoksilla ajoasennosta tuli todella hyvä. Näillä oon mennyt viimiset viisi vuotta ja 65,000 km. Sitten tietysti kannattaa peileihin laittaa siirtopalat, että peilien aiheuttama pyörre ei iske kypärän juureen, vaan menee ohi. Vaikutus on suuri. Sitten minulla siinä on vielä vakiotuulilasia parempi säädettävä etulasi. On siis kookkaampi ja sen kulmaa ja korkeutta voi helposti säätää. Kerrassaan mainio. Oli tosin valmiina, kun ostin tämän menopelin.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Heti ensmäiseksi vm 2009 vstromiin: https://www.cosmo-accessories.com/pr...141-250-detail

Sen mitä muistan, niin nopsasti tulivat! Seuraavaksi ostin Motonetista ohjaustangon korotuspalat ja omalta kylältä tilasin autohuollon kautta uudet ja ehommat (ennen muuta pidemmät) jarruletkut eteen. Näillä muutoksilla ajoasennosta tuli todella hyvä. Näillä oon mennyt viimiset viisi vuotta ja 65,000 km. Sitten tietysti kannattaa peileihin laittaa siirtopalat, että peilien aiheuttama pyörre ei iske kypärän juureen, vaan menee ohi. Vaikutus on suuri. Sitten minulla siinä on vielä vakiotuulilasia parempi säädettävä etulasi. On siis kookkaampi ja sen kulmaa ja korkeutta voi helposti säätää. Kerrassaan mainio. Oli tosin valmiina, kun ostin tämän menopelin.
    Kiitos, näillä mennään👍
  4.  
    [QUOTE=yöLiitäjä;6773443 Sitten tietysti kannattaa peileihin laittaa siirtopalat, että peilien aiheuttama pyörre ei iske kypärän juureen, vaan menee ohi. Vaikutus on suuri. Sitten minulla siinä on vielä vakiotuulilasia parempi säädettävä etulasi. On siis kookkaampi ja sen kulmaa ja korkeutta voi helposti säätää. Kerrassaan mainio. Oli tosin valmiina, kun ostin tämän menopelin.[/QUOTE]

Omassa pyörässä orginaalituulilasin aiheuttama pyörre maantienopeuksissa oli todella epämielyttävä. Asian korjasi erinomaisesti Givin Airflow -kate. Suosittelen, mikäli tuuli pärisyttää kypärässä.
Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041