Heti ensmäiseksi vm 2009 vstromiin: https://www.cosmo-accessories.com/pr...141-250-detail
Sen mitä muistan, niin nopsasti tulivat! Seuraavaksi ostin Motonetista ohjaustangon korotuspalat ja omalta kylältä tilasin autohuollon kautta uudet ja ehommat (ennen muuta pidemmät) jarruletkut eteen. Näillä muutoksilla ajoasennosta tuli todella hyvä. Näillä oon mennyt viimiset viisi vuotta ja 65,000 km. Sitten tietysti kannattaa peileihin laittaa siirtopalat, että peilien aiheuttama pyörre ei iske kypärän juureen, vaan menee ohi. Vaikutus on suuri. Sitten minulla siinä on vielä vakiotuulilasia parempi säädettävä etulasi. On siis kookkaampi ja sen kulmaa ja korkeutta voi helposti säätää. Kerrassaan mainio. Oli tosin valmiina, kun ostin tämän menopelin.
Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
Suzuki DL650 (2009) - mä
Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
[QUOTE=yöLiitäjä;6773443 Sitten tietysti kannattaa peileihin laittaa siirtopalat, että peilien aiheuttama pyörre ei iske kypärän juureen, vaan menee ohi. Vaikutus on suuri. Sitten minulla siinä on vielä vakiotuulilasia parempi säädettävä etulasi. On siis kookkaampi ja sen kulmaa ja korkeutta voi helposti säätää. Kerrassaan mainio. Oli tosin valmiina, kun ostin tämän menopelin.[/QUOTE]
Omassa pyörässä orginaalituulilasin aiheuttama pyörre maantienopeuksissa oli todella epämielyttävä. Asian korjasi erinomaisesti Givin Airflow -kate. Suosittelen, mikäli tuuli pärisyttää kypärässä.