Sivu: 8 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1204:sta
  1. #211
    Moro.

    Powercommander... Poistaako nuo rajoitukset vaihteista, myös siis huippunopeusrajoituksen?

    Pakko jotakin tehdä, niin rivo on tuo vääntökäyrä vakiossa. 7000 leikataan kaikki hauskuus. Siis DL 1000 kyse.

    Jos PC ei poista rajoittimia, niin...->
    Onko jollakin TRE käytössä? Mikä merkki ja oliko vaikutusta?

    Mitkä Slip-Onit käytössä? Tehoja niillä ei saa, nmutta nyt tarvitaan se HD viritys eli edes äänet...

    Kiittäen, DRstä DLään siirtynyt...
  2. #212
    Lainaa (tomape @ Huhti. 26 2009,20:40) kirjoitti
    Semmoinen tuli eteen koneen lämmettyä et punainen valo alkoi palaan mittaristossa ja vikakoodi F1.

    Onko kellään noista koodeista tietoa et mitä tarkottais?

    Terv. Toni
    Hiljattain ostin pyörän, joten ei onneksi ole tarvinnut ottaa vielä vikakoodeista selvää.

    Tuo FI ei oikeastaan kerro juuri muuta kuin että vikaa on ja jos kone käy, niin se toimii "fail safe"-tilassa.

    Linkin takana on hyvät ohjeet miten siirrytään Dealer-modeen jossa selviää tarkempi vikakoodi. Näyttää diagnostiikkaliittimen sijainti vaihtuneen vuosien saatossa. Omassa 04-mallisessa 650:ssä liitin on akun vieressä.

    Linkki ADVrider-sivustolle

    Tuolta taas voi ladata Suzukin korjaamokäsikirjan. Siitä on iso apu vikakohdetta selvittäessä.

    Korjaamokäsikirja mm. V-strommiin
  3. #213
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 26 2009,18:41) kirjoitti
    Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
    Delvac MX 15W-40 ölppää?
    Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii.

    Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.

    Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
  4. #214
    Lainaa (kawahapa @ Huhti. 28 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 26 2009,18:41) kirjoitti
    Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
    Delvac MX 15W-40 ölppää?
    Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii. *

    Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.

    Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
    Joo mullaki on jo 4l telvakkia tallis odottamas. Täytyy vaihdella vapuksi uudet öljyt, niin
    on sitte kiva *
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  5. #215
    Lainaa (kawahapa @ Huhti. 28 2009,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 26 2009,18:41) kirjoitti
    Käyttääkö kukaan v-strom omistaja pyörässään kuuluisaa
    Delvac MX 15W-40 ölppää?
    Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii. *

    Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.

    Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
    No noista delvaceista ei ole mitään kokemusta saati sitten muuta tietoa. Mutta GPZ 500 ei ainakaan ole turhan ronkeli öljyjen suhteen. Itse ajelin moisella 60 tkm ja suurimman osan ihan tavallisella Mobil I:llä. Halpaa oli ja hyvin toimi.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  6. #216
    Jep..kiitoksia linkistä...eiköhän se noilla löydy vikakoodi.
  7. #217
    Suzrajan Suhari
  8. #218
    Ettei menis ihan Delvaciksi, palataanpa vielä TM-vertailuun, kun lopultakin sain ko. aviisin käsiini. Surullista, mutta tuo "vertailutesti" muistutti ihan huumorilehti Biken toimituksen suoltamaa jöötiä.

    TM:n pisteytys kiinnitti minun huomioni.
    "...vaihteiston takkuileva toiminta ansaitsee risuja. Moottorin raju moottorijarru sekä on-off-tyyppinen kaasu kirvoittivat negatiivisia kommentteja." Moottorin ja vaihteiston käytöksestä BMW:lle 9 pistettä.
    "Moottori toimii mutkattoman hyvin. Vaihteisto on tarkka, mutta vaihdepolkimen ja jalkatapin väli on ahdas." 8 pistettä Suzukille. Ovatkos muuten lyhentäneet vaihdepoljinta, kun minun 47 numeron ajosaappaani mahtuu mainittuun ahtaaseen väliin vaikeuksitta?

    Kaupunkiajossa Suzuki huonoin (7 pistettä)???

    Jarrutusmittauksia ei tehty (vai eikö julkaistu). Mutu-pohjalta tehty pisteytys on aika rohkea veto. Oman kokemukseni mukaan saman pyörämallin eri yksilöissä tuppaa olemaan hevvetin isoja eroja jarrutuntumassa, merkistä riippumatta. Eikä tuntuma kerro todellisesta pysäytysvoimasta juuri mitään.

    Soratieajo 5 pistettä. No joo, lehmähän V-Strom on pehmeällä vasta lanatulla soralla tai hiekassa, ja keulan vaeltelu tuntuu äkkinäisestä karmaisevalta. Jotkut suosittelevat pehmeälle alustalle ohjausiskunvaimenninta. Normaalilla suomalaisella sora- tai metsäautotiellä ei pitäisi olla ongelmia. Umpimetsään, suossa rypemiseen ja crossiin on tehty vähän toisen tyyppisiä pyöriä. Testaajien huumorintaju ei varmaan aukea keskivertolukijalle.

    Aika eksyksissä taisi testiryhmä olla muutenkin; GPS:stä huolimatta tai sen takia. Tuupovaara ei nimittäin ole Ilomantsissa.

    Ja vielä niistä kiihtyvyysmittauksista: Suzukin kiihtyvyys 0-140 km/h 10,2 s (240 m), 0-130 km/h 14,0 s (400m)...
  9. #219
    Tutulta akku finaalissa 650:sta.Mikä tohon kannattais hankkia,kun v2 mielestäni on vaativampi kun vaikkapa rivi4.
    Minkälaisia kokemuksia erimerkkisistä akuista?
    FLHTCUSE4
  10. #220
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (Tsc @ Huhti. 30 2009,19:57) kirjoitti
    Tutulta akku finaalissa 650:sta.Mikä tohon kannattais hankkia,kun v2 mielestäni on vaativampi kun vaikkapa rivi4.
    Minkälaisia kokemuksia erimerkkisistä akuista?
    exide merkkinen on ainakin mulla toiminut ongelmitta ja eikä siitä ole missään näkynyt negatiivisiä kommentteja.

    klik sopivuus
  11. #221
    Laitetaas porukka pyörää esiin niin saadaan joukko kasvamaan, nelos sivu alkoi jo näyttää hyvältä, tässä omani...









    Sivulaukut vielä tulossa ja uudet peilit...että semmosta.
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  12. #222
    Suzrajan Suhari
    Sora touring.......




  13. #223
    Ja hyvältä näyttää nappulaa ja koko katetta , onko alakate läpivärjättyä muovia vai maalattu?
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  14. #224
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (kostiDG-P @ Touko. 04 2009,09:41) kirjoitti
    Ja hyvältä näyttää nappulaa ja koko katetta , onko alakate läpivärjättyä muovia vai maalattu?
    kate on maalattu

    edit:kiljoitut vilheet



  15. #225
  16. #226
    Suzrajan Suhari
    ^Upea kuva toi viimeinen!^
  17. #227
    yhdys suharin sanoihin , loistava Wee kuva
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  18. #228
    Sininen pyörä on kylläkin isoveikka DL1000, elikkä ´Vee´.. (sori hiustenhalkominen!)



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  19. #229
    Miten olette muuten tuunanneet tuota v-stromin riippaper*että eli sitä pitkää takalokaria ja alhaallaolevaa kilpeä jotenkin paremmaksi?

    Niin joo ja jos kuvia sais...



    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  20. #230
    Suzrajan Suhari
    Itse olen paljon "perää" pohtinut ja pohdinnaksi on jäänyt...
    Tässä aika roisisti muutettu
  21. #231
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 05 2009,22:04) kirjoitti
    Miten olette muuten tuunanneet tuota v-stromin riippaper*että eli sitä pitkää takalokaria ja alhaallaolevaa kilpeä jotenkin paremmaksi?

    Niin joo ja jos kuvia sais...
    Takakotelon kiinnitys ruuvien alapuolelta sahaa vaan ja poikki.
    Isompi modi vaatii sitte penkinalus kotelon muokkausta, lukkopesänhän voi siirtää minne vaan ku on vaijeri käyttöinen.

    Koko perän uudelleen rakennushan on siinä mielessä "helppo" ku on kerta metalli putkea ja pultti kiinnitteinen eturunkoon...ku jaksais vaan tehä...siihen asti
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  22. #232
    Lainaa (kostiDG-P @ Touko. 03 2009,21:41) kirjoitti
    Laitetaas porukka pyörää esiin niin saadaan joukko kasvamaan, nelos sivu alkoi jo näyttää hyvältä, tässä omani...









    Sivulaukut vielä tulossa ja uudet peilit...että semmosta.
    Ai perskeles, että on hyvän värinen! Kyl ihan tällaisen Strumppa-mamman housutkin alkaa kostumaan.

    Nimim. V-Strom 1000, mut vain musta... =)
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  23. #233
    Lainaa (Anki @ Touko. 07 2009,01:15) kirjoitti
    Ai perskeles, että on hyvän värinen! Kyl ihan tällaisen Strumppa-mamman housutkin alkaa kostumaan.

    Nimim. V-Strom 1000, mut vain musta... =)
    Ai perskules, ei niin pientä reissua etteikö ois housut kastunu
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  24. #234
  25. #235
  26. #236
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (Stage @ Touko. 09 2009,18:46) kirjoitti


    Siinä on ihan siististi muutettu perä, mutta melkosen iso on toi sun kuvas...
  27. #237
    Mites se satulan lukitus jos rekkarin vetää ihan ylös?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  28. #238
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 11 2009,23:30) kirjoitti
    Mites se satulan lukitus jos rekkarin vetää ihan ylös?
    siinähän tuo lukko näkyy sivussa, se on vaijerilla toimiva sydeemi.
    Joten siirto ei tuota ongelmia.
  29. #239
    Joo, kuva tuli sori vähä liian isolla, mutta isohan se on pyöräkin...
    Vaijeri lukolle on entinen, eikä tarvinnu ees lyhentää, kun heitti lenkin sivuposken sisään. Ylimääräisiä reikiäkään ei tarvinnu tehdä. Ent.lukonreiästä johdot rekkarivalolle ja rekkariin taustalevy, josta kiinnitys ent.reikiin.
    Ainut huonopuoli muutoksessa on että kauempaa nähtynä luulee Ducatiksi
    --Stage--
  30.  
  31. #240
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Touko. 11 2009,23:38) kirjoitti
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 11 2009,23:30) kirjoitti
    Mites se satulan lukitus jos rekkarin vetää ihan ylös?
    siinähän tuo lukko näkyy sivussa, se on vaijerilla toimiva sydeemi.
    Joten siirto ei tuota ongelmia.
    Katoppas.....kun otti silmän käteen ja katsoi niin siinähän se
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Sivu: 8 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen