Moro.
Powercommander... Poistaako nuo rajoitukset vaihteista, myös siis huippunopeusrajoituksen?
Pakko jotakin tehdä, niin rivo on tuo vääntökäyrä vakiossa. 7000 leikataan kaikki hauskuus. Siis DL 1000 kyse.
Jos PC ei poista rajoittimia, niin...->
Onko jollakin TRE käytössä? Mikä merkki ja oliko vaikutusta?
Mitkä Slip-Onit käytössä? Tehoja niillä ei saa, nmutta nyt tarvitaan se HD viritys eli edes äänet...
Kiittäen, DRstä DLään siirtynyt...![]()
Hiljattain ostin pyörän, joten ei onneksi ole tarvinnut ottaa vielä vikakoodeista selvää.(tomape @ Huhti. 26 2009,20:40) kirjoitti
Tuo FI ei oikeastaan kerro juuri muuta kuin että vikaa on ja jos kone käy, niin se toimii "fail safe"-tilassa.
Linkin takana on hyvät ohjeet miten siirrytään Dealer-modeen jossa selviää tarkempi vikakoodi. Näyttää diagnostiikkaliittimen sijainti vaihtuneen vuosien saatossa. Omassa 04-mallisessa 650:ssä liitin on akun vieressä.
Linkki ADVrider-sivustolle
Tuolta taas voi ladata Suzukin korjaamokäsikirjan. Siitä on iso apu vikakohdetta selvittäessä.
Korjaamokäsikirja mm. V-strommiin
Kokemusta Delvaceista V-strommissa on jo peräti neljänsadan kilometrin matkalta ja hyvin toimii.(Moksu @ Huhti. 26 2009,18:41) kirjoitti
Uskalsin kuitenkin tuollaiset litkut koneeseen lurauttaa, kun edellisellä pyörällä ajoin jotakuinkin välin 100 000 - > 150 000 km delvaceilla ja kone toimi hienosti. Öljyn kulutus oli vielä 150tkm ajettuna varsin vähäistä ja nokka-akselitkin olivat oikein siistit.
Senverran murheita matkalle sattui, että vauhtipyörästä irtosi magneetti. Tuo on Kawan GPZ 500s:n tyyppivika, joten käytetyn öljyn vaikutusta tapahtuneeseen voi vain arvailla.
Joo mullaki on jo 4l telvakkia tallis odottamas. Täytyy vaihdella vapuksi uudet öljyt, niin(kawahapa @ Huhti. 28 2009,23:11) kirjoitti
on sitte kiva *![]()
No noista delvaceista ei ole mitään kokemusta saati sitten muuta tietoa. Mutta GPZ 500 ei ainakaan ole turhan ronkeli öljyjen suhteen. Itse ajelin moisella 60 tkm ja suurimman osan ihan tavallisella Mobil I:llä. Halpaa oli ja hyvin toimi.(kawahapa @ Huhti. 28 2009,23:11) kirjoitti
"Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
"Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
Ettei menis ihan Delvaciksi, palataanpa vielä TM-vertailuun, kun lopultakin sain ko. aviisin käsiini. Surullista, mutta tuo "vertailutesti" muistutti ihan huumorilehti Biken toimituksen suoltamaa jöötiä.
TM:n pisteytys kiinnitti minun huomioni.
"...vaihteiston takkuileva toiminta ansaitsee risuja. Moottorin raju moottorijarru sekä on-off-tyyppinen kaasu kirvoittivat negatiivisia kommentteja." Moottorin ja vaihteiston käytöksestä BMW:lle 9 pistettä.
"Moottori toimii mutkattoman hyvin. Vaihteisto on tarkka, mutta vaihdepolkimen ja jalkatapin väli on ahdas." 8 pistettä Suzukille. Ovatkos muuten lyhentäneet vaihdepoljinta, kun minun 47 numeron ajosaappaani mahtuu mainittuun ahtaaseen väliin vaikeuksitta?
Kaupunkiajossa Suzuki huonoin (7 pistettä)???
Jarrutusmittauksia ei tehty (vai eikö julkaistu). Mutu-pohjalta tehty pisteytys on aika rohkea veto. Oman kokemukseni mukaan saman pyörämallin eri yksilöissä tuppaa olemaan hevvetin isoja eroja jarrutuntumassa, merkistä riippumatta. Eikä tuntuma kerro todellisesta pysäytysvoimasta juuri mitään.
Soratieajo 5 pistettä. No joo, lehmähän V-Strom on pehmeällä vasta lanatulla soralla tai hiekassa, ja keulan vaeltelu tuntuu äkkinäisestä karmaisevalta. Jotkut suosittelevat pehmeälle alustalle ohjausiskunvaimenninta. Normaalilla suomalaisella sora- tai metsäautotiellä ei pitäisi olla ongelmia. Umpimetsään, suossa rypemiseen ja crossiin on tehty vähän toisen tyyppisiä pyöriä. Testaajien huumorintaju ei varmaan aukea keskivertolukijalle.
Aika eksyksissä taisi testiryhmä olla muutenkin; GPS:stä huolimatta tai sen takia. Tuupovaara ei nimittäin ole Ilomantsissa.
Ja vielä niistä kiihtyvyysmittauksista: Suzukin kiihtyvyys 0-140 km/h 10,2 s (240 m), 0-130 km/h 14,0 s (400m)...
Tutulta akku finaalissa 650:sta.Mikä tohon kannattais hankkia,kun v2 mielestäni on vaativampi kun vaikkapa rivi4.
Minkälaisia kokemuksia erimerkkisistä akuista?
FLHTCUSE4
exide merkkinen on ainakin mulla toiminut ongelmitta ja eikä siitä ole missään näkynyt negatiivisiä kommentteja.(Tsc @ Huhti. 30 2009,19:57) kirjoitti
klik sopivuus
Laitetaas porukka pyörää esiin niin saadaan joukko kasvamaan, nelos sivu alkoi jo näyttää hyvältä, tässä omani...
Sivulaukut vielä tulossa ja uudet peilit...että semmosta.
Jotta löytäisi parkkipaikalta.
Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
Sora touring.......
Ja hyvältä näyttää nappulaa ja koko katetta , onko alakate läpivärjättyä muovia vai maalattu?
Jotta löytäisi parkkipaikalta.
Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
kate on maalattu(kostiDG-P @ Touko. 04 2009,09:41) kirjoitti
edit:kiljoitut vilheet
^Upea kuva toi viimeinen!^
yhdys suharin sanoihin , loistava Wee kuva![]()
Jotta löytäisi parkkipaikalta.
Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
Sininen pyörä on kylläkin isoveikka DL1000, elikkä ´Vee´.. (sori hiustenhalkominen!)
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Miten olette muuten tuunanneet tuota v-stromin riippaper*että eli sitä pitkää takalokaria ja alhaallaolevaa kilpeä jotenkin paremmaksi?
Niin joo ja jos kuvia sais...
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Itse olen paljon "perää" pohtinut ja pohdinnaksi on jäänyt...
Tässä aika roisisti muutettu![]()
Takakotelon kiinnitys ruuvien alapuolelta sahaa vaan ja poikki.(seppo02 @ Touko. 05 2009,22:04) kirjoitti
Isompi modi vaatii sitte penkinalus kotelon muokkausta, lukkopesänhän voi siirtää minne vaan ku on vaijeri käyttöinen.
Koko perän uudelleen rakennushan on siinä mielessä "helppo" ku on kerta metalli putkea ja pultti kiinnitteinen eturunkoon...ku jaksais vaan tehä...siihen asti![]()
![]()
Jotta löytäisi parkkipaikalta.
Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
Ai perskeles, että on hyvän värinen! Kyl ihan tällaisen Strumppa-mamman housutkin alkaa kostumaan.(kostiDG-P @ Touko. 03 2009,21:41) kirjoitti
Nimim. V-Strom 1000, mut vain musta... =)
" Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
Ai perskules, ei niin pientä reissua etteikö ois housut kastunu(Anki @ Touko. 07 2009,01:15) kirjoitti
![]()
Jotta löytäisi parkkipaikalta.
Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
--Stage--
Siinä on ihan siististi muutettu perä, mutta melkosen iso on toi sun kuvas...(Stage @ Touko. 09 2009,18:46) kirjoitti
Mites se satulan lukitus jos rekkarin vetää ihan ylös?
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
siinähän tuo lukko näkyy sivussa, se on vaijerilla toimiva sydeemi.(seppo02 @ Touko. 11 2009,23:30) kirjoitti
Joten siirto ei tuota ongelmia.
Joo, kuva tuli sori vähä liian isolla, mutta isohan se on pyöräkin...
Vaijeri lukolle on entinen, eikä tarvinnu ees lyhentää, kun heitti lenkin sivuposken sisään. Ylimääräisiä reikiäkään ei tarvinnu tehdä. Ent.lukonreiästä johdot rekkarivalolle ja rekkariin taustalevy, josta kiinnitys ent.reikiin.
Ainut huonopuoli muutoksessa on että kauempaa nähtynä luulee Ducatiksi![]()
--Stage--
Katoppas.....kun otti silmän käteen ja katsoi niin siinähän se(Suzrajan Suhari @ Touko. 11 2009,23:38) kirjoitti
![]()
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä