Sivu: 6 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1204:sta
  1. #151
    Lainaa (pecha @ Huhti. 11 2009,10:44) kirjoitti
    pieni oikaisu: alimmassa kuvassa on Hondan moottorilla varustettu kummajainen. Runko saattaisi olla Revere-mallista. Samaa V2-peruspataahan on ollut ainakin Reveressä, Transalpissa ja 650cc Africa Twinissä.

    Ja tuon hejasverige-kammotuksen omistajan on kyllä pakko olla joko ruotsalainen tai 110% värisokea... ehkä jopa molempia!! *
    Itekin huomasin myöhemmin, ettei kyseessä ole Suzuki, mutta ainakin kovasti modattu pyörä kyseessä on!
    Siitä modauksen ulkonäöllisestä onnistumisesta voi taas olla montaa mieltä
    Suzuki m1800r
  2. #152
    Lainaa (minarc @ Huhti. 11 2009,10:48) kirjoitti
    Nyt kyllä arska lämmittää siihen malliin että taitaa dl lähtee tallista * Helmikuusta asti ollu uus pyörä(siis mulle uus) tallis,olis varmaan jo aika korkata ajokausi käyntiin.
    Korkkailehan varovasti uus pyörä, jottei lähe lapasesta!
    Meilläpäin rusautti eilen sulien teiden peitoksi aimoannoksen lunta ja räntää
    Suzuki m1800r
  3. #153
    Modifioituja lisää...








    Suzuki m1800r
  4. #154
    Jos tällaisen virittelis...


    ...niin silloin joutus varmaankin plastic alakate vaihtoon ja rautanen tilalle...
    Suzuki m1800r
  5. #155
    Muovilärpäke ei tosiaan kauan elä, jos vähänkin rankempaan maastoon erehtyy DL:n viemään.. ja esim. öljynsuodatin on arassa paikassa, eli suojaa pitää olla. 650:een löytyy jos jonkinlaista pohjapanssaria monelta valmistajalta, kumma kyllä tonniseen vähemmän, mutta ainakin pienin modauksin istuu varmasti.

    Ylälokaria tarvitaan periaatteessa vain silloin, jos ajetaan oikein paksussa mudassa, jolloin renkaan ja normaalilokarin väliin pakkautunut muta voi lukita eturenkaan, jolloin yleensä kaadutaan.

    Varsinkin tuolla Ameriikan maalla tuntuvat laittelevan noita veestromppiaan oikein tosi Globetrotter-pyörien näköisiksi, kun on juuri nuo Contin nappulakumit, ylälokarit ja kaikki suojaraudat mitä listalta löytyy... ihan eri asia, kuinka maastokelpoisen ne tästä pyörästä tekevät. Se on silti aivan liian painava, yläpainoinen, ja maavaraa on liian vähän. Tosin aivan samat pätee esim. 1200GS:ään, eikä tämä ole estänyt niitäkään ´tuunaamasta´.

    Joku totesi joskus osuvasti, että keskimäärin ainoa paikka, missä moiset adventuure-hirviöt tosiasiassa näkevät muuta kuin asfalttia, on leirintäalueen nurmikolla... mutta tyyli ennen kaikkea!! *
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #156
    Lainaa (pecha @ Huhti. 11 2009,17:02) kirjoitti
    Muovilärpäke ei tosiaan kauan elä, jos vähänkin rankempaan maastoon erehtyy DL:n viemään.. ja esim. öljynsuodatin on arassa paikassa, eli suojaa pitää olla. 650:een löytyy jos jonkinlaista pohjapanssaria monelta valmistajalta, kumma kyllä tonniseen vähemmän, mutta ainakin pienin modauksin istuu varmasti.

    Ylälokaria tarvitaan periaatteessa vain silloin, jos ajetaan oikein paksussa mudassa, jolloin renkaan ja normaalilokarin väliin pakkautunut muta voi lukita eturenkaan, jolloin yleensä kaadutaan.

    Varsinkin tuolla Ameriikan maalla tuntuvat laittelevan noita veestromppiaan oikein tosi Globetrotter-pyörien näköisiksi, kun on juuri nuo Contin nappulakumit, ylälokarit ja kaikki suojaraudat mitä listalta löytyy... ihan eri asia, kuinka maastokelpoisen ne tästä pyörästä tekevät. Se on silti aivan liian painava, yläpainoinen, ja maavaraa on liian vähän. Tosin aivan samat pätee esim. 1200GS:ään, eikä tämä ole estänyt niitäkään ´tuunaamasta´.

    Joku totesi joskus osuvasti, että keskimäärin ainoa paikka, missä moiset adventuure-hirviöt tosiasiassa näkevät muuta kuin asfalttia, on leirintäalueen nurmikolla... mutta tyyli ennen kaikkea!! *
    Eipähän lennä nurin leirintäalueen märällä nurmikolla, kun on Contin nappulat alla

    Mulla on Contin nappulat ja joskus on nappulat nostaneet polulla kiviä renkaan ja lokarin väliin.
    Kuluu kaamea räminä ja kolina, kun kivi pyörii lokarin sisällä

    Soratiellä sorhatessa tollainen Globetrotter tyyli menis...

    Haluaako joku vaihtaa raudat alakatteisiin?
    Suzuki m1800r
  7. #157
    Oishan tuolla Touratechillä tämmöinen:


    Mitenkä lie sitten roiskii rapaa etusesta?
    Suzuki m1800r
  8. #158
  9. #159
    No jaa....................

    Onx tää se nakumalli V-Stromista?



    Kaunista *



    Suzuki m1800r
  10. #160
    Tällaista alakatetta en ole nähnytkään..


    Löytyy täältä: Kliks
    Suzuki m1800r
  11. #161
    Mistä olette (jos olett) hommanneet ja minkälaiset?
    -suojaraudat
    -pohjapanssari
    Ja olivatko miten hintavia?

    mielellään kuviloiden kera...
    Suzuki m1800r
  12. #162
    Löytyy Sutsukin omat raudat ja alumiinipohjapanssari. Viime mainittu on muuten hyvä, mutta se vaatii kaatumaraudat kiinnittyäkseen edestä. Ja se syö muutenkin vähäistä maavaraa (ei tosin taida sellaista pohjapanssaria löytyä, mikä ei söisi, mutta pari senttiä ylemmäksi sen voisi viritellä, piti tehdäkin talvella näin, mutta jäi näköjään mietinnän asteelle!!) Panssari on myös lievä hidaste öljyn+suodattimen vaihtojen kanssa, muttei paha.

    Hitsailin rautoihin hiukan ylöspäin jatkuvaa putkea lisää, tai itse asiassa niistä tuli alunperin renkaankantotelineet yhdelle pidemmälle reissulle, mutta niistä tuli samalla oiva lisäsuoja yläkatteelle ja tankille. Jos on suoraa maata alla, nyt kestää tiputtaa paikaltaan vaikka täysin kyljelleen, eikä tule naarmuakaan muualle kuin rautoihin ja ohjaustangon päihin (takana on laukkutelineet, mitkä suojaa myös).

    Sorry ei ole nyt tähän hätään kuvia noista, mutta mielestäni ihan ´äijämäistä´ lookkia ne tuovat tähän kamppeeseen. Ilman pohjapanssaria olisi kyllä tullut rikottua jotain kallista moottoripuolelta jo monen monta kertaa...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #163
    Huvittikos muuten ketään muuta, kun luitte TM:n "enskavertailua", missä Vstrom jätettiin viimeiseksi? Eikä siinä sinänsä mitään nurisemista, kuuluuhan se tuossa joukossa ilman muuta häntäpäähän juuri tuolla sektorilla. Olen ajanut noista jokaista, paitsi uutta Teneretä. Jutussa oli sentään mainittu Suikan olevan joukon parhaita yleis/matkapyöriä, mikä pitääkin paikkansa.

    Ja ei tätä pyörää ole edes tehty kyseisissä olosuhteissa tosimielellä kurvailuun. KTM690:stä ja Vstromia ei mielestäni voi verrata oikein mitenkään, ne on jo alun alkaen niin täysin erityyppisiä pyöriä. Vaikea uskoa kenenkään tosissaan pohtivan valintaa noiden kahden välillä. Myös BMW F800GS:n valinta testiin oli hyvin outo, koska se maksaa ~14,5 tuhatta, ja Bemulla olisi ollut myös "vale" 650GS, joka siis onkin oikeasti 800, ja jossa on katupainotteisempi alusta/rengastus, sekä myös hinta useita tuhansia lähempänä muita verrokkeja.

    Noh, tuskinpa tämä oli aivan ensimmäinen tai edes viimeinen lähtökohdiltaan vähän kummallinen vertailu. Olikohan sama aviisi, missä oli joku aika takaperin mallina jo vanhentunut Duksu M695 vertailussa mukana... hoh hoijaa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #164
    Kertokaa nyt te jolla on dl että millä ton kellon saa oikeeseen aikaan ja mitä muuta niistä nappuloista tapahtuu siinä mittaristos kun trip:n nollaus ja kello.
    Tuontipyörä niin ei oo suomen kielistä ohjekirjaa.

    On muuten aivan loistava pyörä pientä yskähtelyä lukuun ottamatta,luultavasti ruiskun säätöä vailla?
  15. #165
    paina niitä kahta nappia yhtäaikaa vaihtelevasti... rupee vilkuttaa ensin tuntia ja sit minuutteja. Rullaat vaan oikeaan aikaan. Surkea ohje mut minulla meni kokeilulla ajanlaittoon reilu minuutti.

    trippimittareita kaksi erillistä ja kokonaiskilometrit kolmantena. Toisella vaihtaa noiden välilllä ja toisella muutaman sekunnin painalluksella nollaa näkyvän trippilukeman. Ei niissä muuta ole.

    Käy säädättämässä muutama% rikkaammalle pieni kaasun avaus ja tyhjäkäynti jollain suzukihuollossa, jos kaupunkiruuhkassa tuntuu olevan kuollut kohta moottorijarrutuksen ja vedon välillä. Auttaa.



    R12GS -14
    DL650 -07 ABS
    pv50 * -86
  16. #166
    Lainaa (pecha @ Huhti. 15 2009,15:21) kirjoitti
    Huvittikos muuten ketään muuta, kun luitte TM:n "enskavertailua", missä Vstrom jätettiin viimeiseksi? Eikä siinä sinänsä mitään nurisemista, kuuluuhan se tuossa joukossa ilman muuta häntäpäähän juuri tuolla sektorilla. Olen ajanut noista jokaista, paitsi uutta Teneretä. Jutussa oli sentään mainittu Suikan olevan joukon parhaita yleis/matkapyöriä, mikä pitääkin paikkansa.

    Ja ei tätä pyörää ole edes tehty kyseisissä olosuhteissa tosimielellä kurvailuun. KTM690:stä ja Vstromia ei mielestäni voi verrata oikein mitenkään, ne on jo alun alkaen niin täysin erityyppisiä pyöriä. Vaikea uskoa kenenkään tosissaan pohtivan valintaa noiden kahden välillä. Myös BMW F800GS:n valinta testiin oli hyvin outo, koska se maksaa ~14,5 tuhatta, ja Bemulla olisi ollut myös "vale" 650GS, joka siis onkin oikeasti 800, ja jossa on katupainotteisempi alusta/rengastus, sekä myös hinta useita tuhansia lähempänä muita verrokkeja.

    Noh, tuskinpa tämä oli aivan ensimmäinen tai edes viimeinen lähtökohdiltaan vähän kummallinen vertailu. Olikohan sama aviisi, missä oli joku aika takaperin mallina jo vanhentunut Duksu M695 vertailussa mukana... hoh hoijaa.
    Pecha, jos huomasit niin ei vertailun voittajakaan saanut kuin 3 TonttujenMaailma-tähteä, yleisarvosana 8,2 ja V-Strom sai kaksi tähteä, ya 7,5. Erot siis aika pieniä ja V-Strom sai huonomman arvosanan varmaan juuri niistä heikommista maasto-ominaisuuksista, joita testissä jälleen kerran painotettiin. Toisaalta sen muita ominaisuuksia kehuttiin.

    Eipä noita lehtien testituloksia ja "arvojärjestystä" kannata liian vakavasti ottaa. Lehdestä voi lähinnä lukea sen, että missä mikäkin tuote on hyvä, omat mieltymykset ja oma käyttötarkoitus ratkaisee sen, mikä on paras. Joku voi tykätä ajaa customilla metsäteitä. Tuskin, mutta meitä on moneen junaan, ei sitä tiedä. Onpa tuolla huonolla V-Strommillakin kuulemma päästy kauas mutkaista tietä näkymättömiiin



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  17. #167
    En minä sitä kritisoikaan, että totesivat Vstromin maasto-ominaisuudet huonoiksi. Tosin nykyinen Transalp on aikalailla yhtä kehno (painavampi kuin Vstrom, yhtä vähän maavaraa, samat vanteiden tuumakoot jne), ja jutusta kuitenkin sai sellaisen kuvan, että vain Vstrom olisi vaikeuksissa tällaisissa olosuhteissa.

    Ja huomasin kyllä pisteytysten vähäiset erot. Testikommentteja lukiessa tosin olisi voinut luulla piste-erojen olevan huomattavasti suuremmat.

    Kritisoin lähinnä sitä, että tehdään kohtalaisen voimakkaasti painotettu vertailutesti, missä on mukana totaalisen eri tyyppisiä (ja 800GS:n tapauksessa myös erihintaisia) pyöriä, ja jätetään mainitsematta, tai ainakin kuitataan aika nopeasti se, ettei osaa näistä pyöristä ole ollenkaan edes tarkoitettu tällaisiin raffimpiin olosuhteisiin. Mallien valinta (pl. 800GS) tietysti on riippunut paljolti myös siitä, mitä kukin valmistaja tuo maahan tällä hetkellä.

    Vstromin (ja Transalpin, vaikkei TM niitä samaan luokitellutkaan) hankkimisessa varsin oleellista on se, että niillä kuitenkin VOI ajaa kaikenlaisilla teillä ihan menestyksekkäästi. Ominaisuudet käyvät vähiin vasta sitten, kun alla on jotain oikeasti kevyempää, isopyöräisempää ja rupulikumisempaa edellyttävää laitetta. Ja varsinkin näillä kahdella, miksei toki myös Bemulla, voi myöskin matkailla vaikka 2-päällä ihan minne vain. Tenere tai varsinkin 690 taas eivät ole tällaiseen hyviä valintoja. 690:llä tuskin tekee mieli ajaa kaksi päällä metriäkään.

    Tavalliselle sukankuluttajalle jopa näiden huonoimmiksi arvioitujen ns.´maasto-ominaisuudet´ ovat siis täysin riittävät, vaikka ne tässä ryhmässä olivatkin häntäpäätä. JA lisäksi näiden pyörien käyttöalue myös jatkuu todella paljon pidemmälle asfaltin ja matkailun suuntaan, kuin soralla viihtyvien ja yksin ajettavaksi tehtyjen. He, joiden ajotaidot ja -tottumukset oikeasti vaativat jotain maastokykyisempää, ovat selkeä vähemmistö ostajista. Omat preferenssit on se, mikä ratkaisee tässäkin tapauksessa, mikä on paras valinta itselle.

    Tämä asia on tietenkin aivan päivänselvä niille, jotka ovat näiden laitteiden parissa harrastaneet pidempään. Mutta se ei suinkaan ole välttämättä päivänselvä kaikille TM:n lukijoille.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #168
    Lainaa (susrajan suhari @ Huhti. 14 2009,22:02) kirjoitti
    Mistä olette (jos olett) hommanneet ja minkälaiset?
    -suojaraudat
    -pohjapanssari
    Ja olivatko miten hintavia?

    mielellään kuviloiden kera...
    S.Suhari, jos olet luopumassa vanhasta alakatteesta, kiinnostaisi laittaa tuohon omaan pikkustromiini.
    Lähetä y-viesti tai soita.
  19. #169
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (pecha @ Huhti. 16 2009,09:34) kirjoitti
    En minä sitä kritisoikaan, että totesivat Vstromin maasto-ominaisuudet huonoiksi. Tosin nykyinen Transalp on aikalailla yhtä kehno (painavampi kuin Vstrom, yhtä vähän maavaraa, samat vanteiden tuumakoot jne), ja jutusta kuitenkin sai sellaisen kuvan, että vain Vstrom olisi vaikeuksissa tällaisissa olosuhteissa.

    Ja huomasin kyllä pisteytysten vähäiset erot. Testikommentteja lukiessa tosin olisi voinut luulla piste-erojen olevan huomattavasti suuremmat.

    Kritisoin lähinnä sitä, että tehdään kohtalaisen voimakkaasti painotettu vertailutesti, missä on mukana totaalisen eri tyyppisiä (ja 800GS:n tapauksessa myös erihintaisia) pyöriä, ja jätetään mainitsematta, tai ainakin kuitataan aika nopeasti se, ettei osaa näistä pyöristä ole ollenkaan edes tarkoitettu tällaisiin raffimpiin olosuhteisiin. Mallien valinta (pl. 800GS) tietysti on riippunut paljolti myös siitä, mitä kukin valmistaja tuo maahan tällä hetkellä.

    Vstromin (ja Transalpin, vaikkei TM niitä samaan luokitellutkaan) hankkimisessa varsin oleellista on se, että niillä kuitenkin VOI ajaa kaikenlaisilla teillä ihan menestyksekkäästi. Ominaisuudet käyvät vähiin vasta sitten, kun alla on jotain oikeasti kevyempää, isopyöräisempää ja rupulikumisempaa edellyttävää laitetta. Ja varsinkin näillä kahdella, miksei toki myös Bemulla, voi myöskin matkailla vaikka 2-päällä ihan minne vain. Tenere tai varsinkin 690 taas eivät ole tällaiseen hyviä valintoja. 690:llä tuskin tekee mieli ajaa kaksi päällä metriäkään.

    Tavalliselle sukankuluttajalle jopa näiden huonoimmiksi arvioitujen ns.´maasto-ominaisuudet´ ovat siis täysin riittävät, vaikka ne tässä ryhmässä olivatkin häntäpäätä. JA lisäksi näiden pyörien käyttöalue myös jatkuu todella paljon pidemmälle asfaltin ja matkailun suuntaan, kuin soralla viihtyvien ja yksin ajettavaksi tehtyjen. He, joiden ajotaidot ja -tottumukset oikeasti vaativat jotain maastokykyisempää, ovat selkeä vähemmistö ostajista. Omat preferenssit on se, mikä ratkaisee tässäkin tapauksessa, mikä on paras valinta itselle.

    Tämä asia on tietenkin aivan päivänselvä niille, jotka ovat näiden laitteiden parissa harrastaneet pidempään. Mutta se ei suinkaan ole välttämättä päivänselvä kaikille TM:n lukijoille.
    Moro!
    Oli vaikeuksia aktivoida uusi s.postiosoite!
    Niinpä tein uuden "elukan"...
    Modet voi poistaa ton vanhan susrajan suharin.

    Tohon TM:n testiin:
    Tuli aikoinaan tykitettyä Yömaha DT 125 aikas paljon sorateitä, joten jonkun verran on tuntumaa sorateillä rassailuun oikealla endurolla...
    Soralla sorhailu on vieläkin se "must" juttu ja kun käy iltaisin vetäisemässä kunnon sorapikataipaleen V-Stromilla ni Aah että on mukavan raukee olo työpäivän päätteeks!
    V-Strom vs. DT 125:
    Painoo paljon enemmän... tehoo ja vääntöö paljon enemmän...
    samanlainen rengastus kuin DT=Contin nappulat= pitoa soralla sikana!
    Alkuun tuntui että ei uskalla irtosoralla lasettaa 110Km/h mutkaan, mutta kun taas sai "tatsin" ja oppi V-Stormin jekut niiin soralla ajaminen on mukavaa ja vaivatonta!
    TM:n testissä ei tainnut lukea, kuinka monta kuskia ajoi pyörillä ja miten usein vaihdettiin kuskia?
    Kerkeskö testi suharit saada "tatsin" jokaiseen pyörään?
    Testiin valitut pyörät edustivat olevinaan Allroad pyöriä, no, moniko pyöristä oli oikeita allroad pyöriä?
    Voin veikata jos jokaiseen pärrään ois laitettu sorarenkaat, niin lopputulos ois voina olla erillainen... oishan renkaiden pitänyt olla soralle sopivammat, jos testataan pelkästään soralla sorhailua?

    No... testit on testejä ja jokainen tulkitkooon niitä miten lystää!
    Minä jatkan soralla sorhailua omalla V-Stromilla! *

    Edit: kiljoitutt vilheitä: johtuen tilmien vätymyktettä...



  20. #170
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (rod @ Huhti. 16 2009,17:34) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Huhti. 14 2009,22:02) kirjoitti
    Mistä olette (jos olett) hommanneet ja minkälaiset?
    -suojaraudat
    -pohjapanssari
    Ja olivatko miten hintavia?

    mielellään kuviloiden kera...
    S.Suhari, jos olet luopumassa vanhasta alakatteesta, kiinnostaisi laittaa tuohon omaan pikkustromiini.
    Lähetä y-viesti tai soita.
    Moro!
    Täytyis saada jotain "täytettä" ala osaan ensiksi... ei ilkiä ajella alapää paljaana
  21. #171
    Aivan totta, mitä sanoit renkaista. Varsinkin näistä onnettomiksi todetuista tekee vielä onnettomampia se, että ne on varustettu katupainotteisin renkain. Mitä off-roadimpi laite, sitä karheammat ensiasennuskumitkin siitä yleensä löytyy.

    Ja myös mitä norsumpi laite, sitä enemmän on kuskista kiinni, kuinka pitkälle maastoon sen vie. Kari Tiainen veisi vaikka Gold Wingiä sorakuopalla ihan mallikkaasti.

    Hymähtelin muuten vielä hieman lisää, kun osui silmään jutun kuva, missä on Hondan "pohjapanssari", ja kuvatekstissä kehuttiin sen suojaavan maastoajossa..... Se avuton muovilärpäke (ei siis pohjaPANSSARI) on pelkkä vitsi, eikä suojaa mitään. Ja sitä paitsi siinä on isot reiät suunnilleen jokaisen sellaisen kohteen kohdalla, mitä sen muka pitäisi suojata. Joku mahti puusilmä on askarrellut kyseisen kuvatekstin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  22. #172
    Suzrajan Suhari
    En oo sata% varma mutta 99% varma että noi TM:N suharit tuli viime kesänä yks ilta meidän asfaltti taajamassa vastaan..


    Tottahan on että V-Strom on vitt#mainen ajaa ihan pehmeällä hiekalla, jolla on myös tullut "karjalasta kajahtaa" poluilla sorhattua jonniin verran.. etunen hakee kuin vanha Hakkapeliitta tiehöylän uria... mutta kun antaa löysin käsin etusen hakea niin niin polulla ´kyllä pysyy!
    Kaikkeen tottuu sano joku ku jotain oli hanuris, vaimitenseoli?
  23. #173
    Suzrajan Suhari
    Hei!
    Mites modet, häviääkö tämä mukavasti alkanut V-Strom ketju, jos poistatte vanhan susrajan suharin?
  24. #174
    Suzrajan Suhari
    Hei, mites TM:ssa luki ettei V-Stromissa ole etupään jousituksen jousen jännityksen säätöä Kyllä minun K4 stromissa sellainen on ja TM:ssa luki myös että V-Stromin "tuulilasia" voi säätää kahteen eri asentoon... mulla K4:ssä voi säätää kolmeen eri asentoon!
    Onko Suzuki alkanut säästökuurille?



  25. #175
    Suzrajan Suhari
    TM 8/07 testissä Allroad moottoripyörät:
    -Suzuki DL650 kiihtyi silloin 0-100km/h 4,3s nyt testissä?
    -Suzuki DL650 tuli testissä Huom! (Allroad moottoripyörät) * toiseksi pistein 8,3! Nyt uudessa testissä sai pisteitä?
    -Suzuki sai arvosanan soratiestä 8! Paljonko nyt vajaa kaks vuotta myöhemmin?
    Testit on testejä ja joka kerran niitten tuloksista saa erillaisia, riippuen miten vertaillaan... *

    Huom! Silloin 8/07 testaamassa olikin sellaisia "kukkahattuja" kuten Kari Tiainen... eihän Kari tiiä mitään...



  26. #176
    Muistan kyseisen jutun. Siinäkin vähän arveluttavasti moittivat ABS:eja hiekkatieajossa. Varmasti K. Tiainen vetää sorateillä siihen malliin, että ne on hänelle valtavan suuri haitta, mutta me normikuolevaiset vedämme niin saakelin monta kertaa huonommin ja hitaammin kuin tämä kyseinen herra, että meille yli 90% ajasta absit on vaan plussa, jopa hiekkateillä, oikeastaan niin kauan, kuin alla on jotain, mitä voi kutsua ´tieksi´. Vasta sitten, kun tarvii alkaa takarengasta kaivamaan maahan, absit on syytä saada pois. Eli tosi vetomiehille ilman abseja, ja kaikille muille abseilla. Aamen.

    Olen muuten kokeillut DL:n abseja myös tiellä, jossa oli lunta päällä ja jäätä alla, pito siis äärimmäisen huono. Ja ne pysäyttivät pyörän (kesärenkaat, ei nastoja) aivan eleettömästi, ja liukkauden huomioiden myös varsin rivakasti. Vauhtia ei tosin ollut paljoa, kun sattumoisin hieman jännitti! Väite, että abs-pyörä ei pysähdy liukkaalla, ei päde ainakaan DL:n suhteen. Pyörä kulki lisäksi jarrutuksessa aivan suoraan, eli jarruvoima on jaettu hienosti eteen ja taakse. Itse en uskaltaisi sellaisella alustalla varmaankaan koskea etujarruun ollenkaan, koska päätyisin välittömästi korvalleni...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #177
    Tuolta löytyy kaikkea kivaa...Stromit osiossa "Beasts"

    http://www.advrider.com/forums/

    Lisää...

    http://www.vstrom.info/Smf/index.php

    Antoisia lukuhetkiä, itse keskityn tänään...
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  28. #178
    Suzrajan Suhari
    On muuten tyylikkäin perä jonka oon V-Stromissa nähnyt!


    Vai mitä ootte mieltä?

    Edit: väri tosin on pikkasen liian kawahtava...



  29. #179
    On komee! Mut ihmetyttää aina tuo perustanko. Krossitangolla muuttuu käsiteltävyys paremmaksi ja tietty ulkonäköönkin tulee parannus!

    Vinkki:
    Jos haluaa polvikulmaan lievennystä, ja tuntumaa, kannattaa ottaa jalkatappien kumit pois, ja tilalle aukkoon muotoiltu alumiinilevy ns. kyynellevy.
    Samaa levyä kappale seisontatukeen ruuveilla kiinni, niin ei kaadu pehmeellä alustalla.
  30.  
  31. #180
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (rod @ Huhti. 17 2009,21:43) kirjoitti
    On komee! Mut ihmetyttää aina tuo perustanko. Krossitangolla muuttuu käsiteltävyys paremmaksi ja tietty ulkonäköönkin tulee parannus!

    Vinkki:
    Jos haluaa polvikulmaan lievennystä, ja tuntumaa, kannattaa ottaa jalkatappien kumit pois, ja tilalle aukkoon muotoiltu alumiinilevy ns. kyynellevy.
    Samaa levyä kappale seisontatukeen ruuveilla kiinni, niin ei kaadu pehmeellä alustalla.
    Minkälaisella stongalla ohjastat?
    Ja mistee hommasit?
    Itselläni on pikkasen liian suora tanko.. ei mahdu kunnolla stoppareihin asti kääntymään
Sivu: 6 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen