Sivu: 26 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1205:sta
  1. #751
    V-strom kyssäri raadille

    Onko normaalia että kylmällä koneella ja ilmalla näkyvää pakokaasua tulee vain toisesta putkesta, koneen lämmetessä tilanne normalisoituu?

    Ja toinen kysymys, huomasin moottorista erikoisen äänen 2-vaihteella ajaessa kun kierrokset oli jossain 2500-3500 väliin,sama myös 1-vaihteella mutta hieman alemmilla kierroksilla, saattaisi olla imuääni tai jotain kuuluuko moottorin ominaisuuksiin?

    Ennen ajellu vaan rivinelosella joten onhan tässä vähän "karkeempi" tää voimanlähde
  2. #752
    luulen että ääni tulee v-stromin perusviasta eli väljästä kytkin korista. ilmenee juuri noilla kierroksilla ja lisäksi tulee pientä värinää. ääni kuuluu myös kun pyörä käy vapaalla. loppuu kun kytkimen painaa pohjaan.
    Syötä sinäkin suzukilla, niin et tarvitse syödä toisten hiekkaa!
  3. #753
    Lainaa avesanen kirjoitti Katso viesti
    luulen että ääni tulee v-stromin perusviasta eli väljästä kytkin korista. ilmenee juuri noilla kierroksilla ja lisäksi tulee pientä värinää. ääni kuuluu myös kun pyörä käy vapaalla. loppuu kun kytkimen painaa pohjaan.
    Toisen putken savutus oli normaalia ainakin itsellä.

    tuo ääni voi johtua myös siitä että toinen (takimmainen) ruiskurunko on irti kumikurkusta. Sen voi tsekata kurkistelemalla rungon raoista
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  4. #754
    Omassa tonnisessa alkoi pikku sirinä/rahina aikalailla tolleen samoin ja paheni sitten ajan kanssa. Lopulta tuomio oli että etummaisen pytyn jakoketju oli sguggeböö. Korjaus kestikin sitten liki 3 kuukautta kun ei tahtonut osia löytyä mistään. Noh, sain sijaispyöräksi tuolle ajalle uudehkon KTM SMT 990:an ja se oli sit siinä ja oranssi paloi verkkokalvoihin (joskin valinta kohdistui lopulta SDR:ään). Stromi maistui sen jälkeen suussa kuin kilo vehnäjauhoja ilman sylkeä. Eli aika kallis remppa noin kokonaisuudessaan
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 08.04.2013 klo 14:42.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #755
    Lainaa Styxi kirjoitti Katso viesti
    Voisiko joku pyöränomistaja käydä mittailemassa paljonko on pyörän korkeus ilman peilejä ja pleksiä? Pyörää lauantaina hakemaan ja näytti sadepäivää enkä ole vielä kunnon ajoasua hommannut. Pitäs tietää mahtuuko hiaceen vai hakeeko korkeemman hakupelin.
    Sivutuella DL1000:n korkeus ilman peilejä ja pleksiä 127cm. Pyörän pituus noin 230 cm.
    R1100RS
  6. #756
    Lainaa moelane kirjoitti Katso viesti
    Vaikka ebayn myyjä oli sitä mieltä että peilit on Tuonon, niin enämpi noi kawan z1000 mallisilta vaikuttavat (vähänniinku Tuonossa mutta "ylösalaisena" peilikuvana). Oli nämä peilit sit kumpaan vaan suunnitellut niin toimivat siis kuitenkin pirun paljon paremmin kun V-Stromin alkuperäiset.

    kuva omasta asennuksesta niin näkyy plexikin:


    lisää kuvatuksia eri peilivaihtoehdoista stromiin löytyy vsri foorumilta
    Käykö noi peilit suoraan stormin kiinnikkeisiin vai täytyykö tilata joku adapteri tms..
  7. #757
    Ostin helmikuussa dl 1000. Oli mittarissa 4000 vaik vm. on -05. Eka omistaja oli vanhempi mies, ja pyörä oli seissyt tallissa pitkään. Edessä näyttäis olevan toi trailwing vissiin ensiasennus kummi. Takana anakee. Eilen lähtimärällä asfaltilla luistamaan etupää alta. Tänään tarkistin paineet eessä oli 1.5 ja takana 2. Joko toi rengas on todella hengenvaarallinen tai sitten se johtui liian alhaisesta paineesta. Nyt eessä 2.4 ja takana 2.5. Mikähän ois hyvä paine 100kg kuskille. Ajelen aikapaljon mutkaisia asfalttiteitä.
    Sit toi orkkis plexi on tosi p. Yrittäny säätä vaik mihin mut? Tilasin tälläviikolla cee baileys plexin saas nähdä millanen on kun tulee. Ainakin iso, jos ei muuta
    Aikaisempi pyörä oli gsx-r. Emäntä inhosi sitä. Kyytiläisellä oli kuuemma huonot oltavat ja ääni kuului kuulemma kaupalta asti kotiin, kun lähti kaupan pihasta matka 3km. kävihän toi kukkaronpäällekkin, kun sai vallesmannilta mojovat sakot ylinopeudesta ja korttikin oli viime syksynä hyllyllä 3kk.
    Senpä takia vaihdoin v- stormiin.
    Kokemukset vielä kovin vähäiset , mut ensi vaikutelma on ihan hyvä. Tehoa riittää vielä hakusessa kuinka paljon uskaltaa kallistella mutkiin. Toi rengaskin varmaan vaikuttaa aikapaljon ajettavuuteen.
  8. #758
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    Ostin helmikuussa dl 1000. Oli mittarissa 4000 vaik vm. on -05. Eka omistaja oli vanhempi mies, ja pyörä oli seissyt tallissa pitkään. Edessä näyttäis olevan toi trailwing vissiin ensiasennus kummi. Takana anakee. Eilen lähtimärällä asfaltilla luistamaan etupää alta. Tänään tarkistin paineet eessä oli 1.5 ja takana 2. Joko toi rengas on todella hengenvaarallinen tai sitten se johtui liian alhaisesta paineesta. Nyt eessä 2.4 ja takana 2.5. Mikähän ois hyvä paine 100kg kuskille. Ajelen aikapaljon mutkaisia asfalttiteitä.
    Sit toi orkkis plexi on tosi p. Yrittäny säätä vaik mihin mut? Tilasin tälläviikolla cee baileys plexin saas nähdä millanen on kun tulee. Ainakin iso, jos ei muuta
    Aikaisempi pyörä oli gsx-r. Emäntä inhosi sitä. Kyytiläisellä oli kuuemma huonot oltavat ja ääni kuului kuulemma kaupalta asti kotiin, kun lähti kaupan pihasta matka 3km. kävihän toi kukkaronpäällekkin, kun sai vallesmannilta mojovat sakot ylinopeudesta ja korttikin oli viime syksynä hyllyllä 3kk.
    Senpä takia vaihdoin v- stormiin.
    Kokemukset vielä kovin vähäiset , mut ensi vaikutelma on ihan hyvä. Tehoa riittää vielä hakusessa kuinka paljon uskaltaa kallistella mutkiin. Toi rengaskin varmaan vaikuttaa aikapaljon ajettavuuteen.
    Mulla on pikkustrommissa madstadin säädettävät kiinnikkeet ja alkuperäinen pleksi. Hyvä asento, jossa tuuli ei pyöri liikaa löytyi helposti. Olen ollut tyytyväinen. Jotkut ovat kehuneet pleksin päähän lisättävää spoileria.
  9. #759
    Lainaa hettuli kirjoitti Katso viesti
    Mulla on pikkustrommissa madstadin säädettävät kiinnikkeet ja alkuperäinen pleksi. Hyvä asento, jossa tuuli ei pyöri liikaa löytyi helposti. Olen ollut tyytyväinen. Jotkut ovat kehuneet pleksin päähän lisättävää spoileria.
    Ainakin 186 senttiselle normaaliselkäiselle spoileri orggiksen päälle lopetti viiman liki kokonaan. Ja sporttipleksi ala-asennissa salli kypärän olla vapaassa viimassa
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  10. #760
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    Käykö noi peilit suoraan stormin kiinnikkeisiin vai täytyykö tilata joku adapteri tms..
    Sopii ainakin ne aprilian peilit ihan suoraan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  11. #761
    Lainaa Styxi kirjoitti Katso viesti
    Voisiko joku pyöränomistaja käydä mittailemassa paljonko on pyörän korkeus ilman peilejä ja pleksiä? Pyörää lauantaina hakemaan ja näytti sadepäivää enkä ole vielä kunnon ajoasua hommannut. Pitäs tietää mahtuuko hiaceen vai hakeeko korkeemman hakupelin.
    Oma 650 pikkustromi on kulkenut mukavasti Hiacen kyydissä jo useamman kerran
    Varaa matkaan pleksin irroitukseen ainakin ristipääruuvari ja kuusiokolosetti sekä peilejä varten varulta lenkkiavainsarja tai jakari.


    Viimeksi muokannut: wingnut; 10.04.2013 klo 22:55. Syy: Lisätty kuvat
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  12. #762
    Tulipa heiluteltua takapyörää joutohommina ketjua kiristäessä viime lauantaina. Renkaassa oli pikkuinen klappi, josta johtuen kävin hakemassa varuilta paikallisesta Etrasta uudet laakerit.
    Tältä näyttivät Suzukin alkuperäiset yksipuolisesti suojatut laakerit 42tkm asfaltilla ajetussa pyörässä.

    Laakerien koot ovat 6204-2RS (vanteessa x 2) ja 62/32-2RS (vetopakka x 1), jos jotakuta kiinnostaa. Kokonaiskustannus 35€ SKF:n ja NSK:n kaksipuolisesti suojatuilla laakereilla.

    Vasaralla piti tottakai lyödä myös etusormeen irroitushommissa.



    Viimeksi muokannut: Torsti; 18.04.2013 klo 21:11.
    R1100RS
  13. #763
    Laitoin eilen Tuonon peilit kiinni. Tuulen ryskytys vaimeni siedettäväksi. Ei enää kypärä pyörä päässä.
  14. #764
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    Ostin helmikuussa dl 1000. Oli mittarissa 4000 vaik vm. on -05. Eka omistaja oli vanhempi mies, ja pyörä oli seissyt tallissa pitkään. Edessä näyttäis olevan toi trailwing vissiin ensiasennus kummi. Takana anakee. Eilen lähtimärällä asfaltilla luistamaan etupää alta. Tänään tarkistin paineet eessä oli 1.5 ja takana 2. Joko toi rengas on todella hengenvaarallinen tai sitten se johtui liian alhaisesta paineesta. Nyt eessä 2.4 ja takana 2.5. Mikähän ois hyvä paine 100kg kuskille. Ajelen aikapaljon mutkaisia asfalttiteitä.
    Sit toi orkkis plexi on tosi p. Yrittäny säätä vaik mihin mut? Tilasin tälläviikolla cee baileys plexin saas nähdä millanen on kun tulee. Ainakin iso, jos ei muuta
    Aikaisempi pyörä oli gsx-r. Emäntä inhosi sitä. Kyytiläisellä oli kuuemma huonot oltavat ja ääni kuului kuulemma kaupalta asti kotiin, kun lähti kaupan pihasta matka 3km. kävihän toi kukkaronpäällekkin, kun sai vallesmannilta mojovat sakot ylinopeudesta ja korttikin oli viime syksynä hyllyllä 3kk.
    Senpä takia vaihdoin v- stormiin.
    Kokemukset vielä kovin vähäiset , mut ensi vaikutelma on ihan hyvä. Tehoa riittää vielä hakusessa kuinka paljon uskaltaa kallistella mutkiin. Toi rengaskin varmaan vaikuttaa aikapaljon ajettavuuteen.
    Trailwing
    on tunnetusti liukas kumi.Vielä pahempi,jos on noin vanha.
    Päällysteellä 2,6 ja 2,8 ei ole liikaa.
  15. #765
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    Laitoin eilen Tuonon peilit kiinni. Tuulen ryskytys vaimeni siedettäväksi. Ei enää kypärä pyörä päässä.
    Mulla on Caponordin peilit ja ovat paremmat kuin originaalit.

    Satulankin tilasin TopSadlerilta, mutta mistä uusi persus. Siinä on varmaan jotain vikaa¨
    kun ei satulat oikein sovi, tai sitten pitää vaan koittaa "puuduttaa" se.
    Olisko liian hieno...
  16. #766
    Olisi Leo Vincen putket jouten tonniseen. Kiinalaisella dB-mittarilla mitattuna menee normeihin ja jytisee riittävästi.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...56#post6162356
    R1100RS
  17. #767
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    Ostin helmikuussa dl 1000. Oli mittarissa 4000 vaik vm. on -05. Eka omistaja oli vanhempi mies, ja pyörä oli seissyt tallissa pitkään. Edessä näyttäis olevan toi trailwing vissiin ensiasennus kummi. Takana anakee. Eilen lähtimärällä asfaltilla luistamaan etupää alta. Tänään tarkistin paineet eessä oli 1.5 ja takana 2. Joko toi rengas on todella hengenvaarallinen tai sitten se johtui liian alhaisesta paineesta. Nyt eessä 2.4 ja takana 2.5. Mikähän ois hyvä paine 100kg kuskille. Ajelen aikapaljon mutkaisia asfalttiteitä.
    Sit toi orkkis plexi on tosi p. Yrittäny säätä vaik mihin mut? Tilasin tälläviikolla cee baileys plexin saas nähdä millanen on kun tulee. Ainakin iso, jos ei muuta
    Aikaisempi pyörä oli gsx-r. Emäntä inhosi sitä. Kyytiläisellä oli kuuemma huonot oltavat ja ääni kuului kuulemma kaupalta asti kotiin, kun lähti kaupan pihasta matka 3km. kävihän toi kukkaronpäällekkin, kun sai vallesmannilta mojovat sakot ylinopeudesta ja korttikin oli viime syksynä hyllyllä 3kk.
    Senpä takia vaihdoin v- stormiin.
    Kokemukset vielä kovin vähäiset , mut ensi vaikutelma on ihan hyvä. Tehoa riittää vielä hakusessa kuinka paljon uskaltaa kallistella mutkiin. Toi rengaskin varmaan vaikuttaa aikapaljon ajettavuuteen.
    Minulla on ollut näitä "makkaranpaistoenduroita" muistaakseni neljä erilaista. Olen havainnut ContiEscapen, Tourancen ja Anakee/Anakee II:t toimiviksi renkaiksi sellaiseen asfalttipainotteiseen ajeluun. Soratielläkin ajelee huoletta noilla. Tähän koneeseen saa myös ihan normi katurenkaitakin, kuten Z6/vastaavat. Omistin joskus Versyksen ja se oli loistava ajettava katurenkailla. Muistaakseni Metzelereillä.
    Viimeksi muokannut: Torsti; 18.04.2013 klo 21:25.
    R1100RS
  18. #768
    Lainaa Torsti kirjoitti Katso viesti
    Olisi Leo Vincen putket jouten tonniseen. Kiinalaisella dB-mittarilla mitattuna menee normeihin ja jytisee riittävästi.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...56#post6162356
    hyvä äänihän noissa on, itellä oli samat ja sveitsessäkin ääniratsiassa pääsi jatkamaan ilman penaltia
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  19. #769
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    hyvä äänihän noissa on, itellä oli samat ja sveitsessäkin ääniratsiassa pääsi jatkamaan ilman penaltia
    Juu. Mittasin killerit paikallaan muistaakseni 95dB. Ilman killereitä taisi olla 105dB. Eipä noilla jää epäselväksi onko pata tulilla.
    R1100RS
  20. #770
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Trailwing
    on tunnetusti liukas kumi.Vielä pahempi,jos on noin vanha.
    Päällysteellä 2,6 ja 2,8 ei ole liikaa.
    Täytyy nostaa rengaspineita ja ruveta katsomaan uutta etukumia. Anakee 3 on aika mielenkiintoinen uutuus. Onkohan kellään vielä kokemusta ?
  21. #771
    Lainaa Torsti kirjoitti Katso viesti
    Olisi Leo Vincen putket jouten tonniseen. Kiinalaisella dB-mittarilla mitattuna menee normeihin ja jytisee riittävästi.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...56#post6162356
    En saanu auki tota linkkiä. Paljonko pyydät putkista
  22. #772
    Lainaa dl 1000 kirjoitti Katso viesti
    En saanu auki tota linkkiä. Paljonko pyydät putkista
    Terve. Linkki vanheni, sillä putket menivät jo kaupaksi.
    R1100RS
  23. #773
    Tuli hankittua pikku stromi ja kyllä on mukava peli ajella tuolla asfalttiteiden ulkopuolella.Tänään 130km lenkki ja kivaa oli.
  24. #774
    Tänään Kawasaki Z750S vaihtui v-strom 650. Ja tietysti sataa vettä ihan kaatamalla joten joutuu odottamaan tovin että pääsee testaamaan hankintaansa. Tietty vaimo jo varoitteli että riittäköhän tuo V-stromin teho sulle...

    Mitäs porukka on noita Madstadin kiinnikkeitä hankkinut?
    V-Strom 650
  25. #775
    Tilasin Madstadin kiinnikkeet jenkeistä, ainakin 2011 tuli nätisti ilman ns. ylimääräisiä kiemuroita.
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
  26. #776
    Lainaa Kerminator kirjoitti Katso viesti
    Tänään Kawasaki Z750S vaihtui v-strom 650. Ja tietysti sataa vettä ihan kaatamalla joten joutuu odottamaan tovin että pääsee testaamaan hankintaansa. Tietty vaimo jo varoitteli että riittäköhän tuo V-stromin teho sulle...

    Mitäs porukka on noita Madstadin kiinnikkeitä hankkinut?
    DL on varmaan eka pyörä,josta käytän koko tehoasteikon.
    Yli sata heppasten täysteho jäi olemattomalle käytölle.
  27. #777
    Moron vaan kaikille, täällä uusi V-strom kuski.

    Tuli viime talvena ostettua stromin "facelift" malli, kun sellaisen käytettynä sopivasti löysin. Aiemmin olen ajellut 600cc nakulla ja kyykyllä. Tuota kun olin ostamassa niin ajattelin kyl et minkähänlaiseen soppaan itseni laitan. Viikko sitten sain ajokauden käyntiin, nyt n:800km ajanut eikä mitään negatiivista sanottavaa. Kulutus maantieajossa "ajotietokoneen" mukaan n:4l/100km. Kantaa kuorman hyvin 2hlö ja 3x laukut. Täydellä kuormalla kulutus nousi 5l/100km. Alusta sopii hyvin suomen roudanraiskaamille teille, pikkuisen pitemmän joustonsa ansiosta. Jotenkin sellanen leppoinen laite, ei anna mitään suurempia tunteen purkauksia mutta mieli tekis taas lähtee ajeleen.
  28. #778
    Onko 1000cc venttiilien tarkistukset 12tk vai 24tk....!! Ja vielä rengassuositukset lähinnä asfaltti ajoon,joskus myös soralle...?
    Viimeksi muokannut: Jaager66; 06.05.2013 klo 15:14.
  29. #779
    Lainaa Jaager66 kirjoitti Katso viesti
    Onko 1000cc venttiilien tarkistukset 12tk vai 24tk....!!
    24tk huollossahan nuo zekataan
  30.  
  31. #780
    Lainaa pera230 kirjoitti Katso viesti
    24tk huollossahan nuo zekataan
    Niinhän meinasinkin,joku vaan oli sitämieltä et jo 12tk...Eipä sit hätäillä
Sivu: 26 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen