Tuollanen, -08, 3t ajettu, ilmaantu kuin puskista..! Nyt se on päätetty, tuollanen on varattu ja kawan 600zetori, sekä hayabusa hylätty![]()
Vitsit että oli ihana pyörä!!
Mahdollisesti ens vkolla suiza on tallissa..kunhan myyjä saa tingatun madalluksen tehtyä...
Niin ja värihän oli just mun..eli hillitty musta..nam!
If you value your life as much as I value my bike, don`t fuck with it!
Hyvä valinta, omaan olen ollut ihka tyytyväinen, tosin mittarissa pari kymppiä enemmän.
Pitäisi varmaan loppuun ajettu lousku vaihtaa, ikäloppu romu (4kk)
Sekö ihan kokomustako siis, ei tuo hopea/musta joka on kaunehin toki?
Ymmärtämättömät väittävät että se sinivalkoinen olisi nopein mutta se on vain optinen harha
Ensi vuodeksi on oranssi tulossa
On näille oma voorumikin toki
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Velipoika laittoi tuommoisen keväällä, olen pari viikonloppua ajellut sillä. Ihan hauska laite, ei sportti mutta yllättävän hyvin silläkin kerkiää, ja tilojen puolesta paljon parempi kuin ihan kyykky. Hyvät jarrut. Vain satula kaipaisi jotain että olisi enemmän paria ahterini kanssa, mutta muuten jopa aika oivallinen matkapyörä. Banditin tekniikalla lienee myös kohtalainen ikiliikkuja.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Nätti tuo oranssikin(Tympeysmies @ Loka. 06 2008,18:24) kirjoitti
![]()
mutjoo, miun mussukkani on ihan kokomusta, enkä siihen mitään ylimäärästä haluakaan, se on kaaaunis...ikävä vaan on jo, kunpa sais sen jo pian...!
![]()
If you value your life as much as I value my bike, don`t fuck with it!