Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
  1. #1
    Pitäisi ruuvata ensi viikolla Yoshimuran TRC Carbon kiinni tohon mopottimeen. Kuulemma Suitsan vakioboxi on "karkeasti" säädettävä joka riittää kun sliparin vaihtaa, että saa vähän fixattu seoksia.

    Missä tällainen paikka olisi jossain Espoo-helsinki-vantaa tai vaihtoehtosesti Salo/Raisio jne. akselilla?

    Mitä mahtaa kustantaa moinen säätöjen tarkistus ja tarvittaessa säätö, ajaako ne pyörän dynossa tuolloin vai miten se tapahtuu näissä vehkeissä?

    Onko säädölle edes tarvetta jos pelkän pöntön vaihtaa? Kuulemma ajaa sopii vaaratta ilman säätöäkin mutta..?
  2. #2
    tuolla näkyy dynopenkkejä Linkki
    Penkissä ne ajaa ja kattovat seokset. Voi olla että ei tarvi säätää ollenkaan mut suosittelen et käytät kuitenkin varmuuden vuoksi.
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  3. #3
    Juu mutta entäs semmosia jotka taitaa tuon suzukin boxin? Esim. Bike world ei suostu sitä säätämään?
  4. #4
    Lainaa (Dex1 @ Touko. 11 2008,19:57) kirjoitti
    Juu mutta entäs semmosia jotka taitaa tuon suzukin boxin?
    Järvenpäässä ainakin Viaber ja PHT Speed, mutta taitavat olla sulle liian kaukana



  5. #5
    Viaber.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  6. #6
    Ääni Viaberille täältäkin, Harri todellakin handlaa homman.
  7. #7
    Sain mp-asennus.comilta tuosta pk-seudulta vastauksen että homma onnistuisi hintaan 150e.

    Onko kellään kokemuksia miten äijät homman taitaa? Jos ei vikaa ole niin tuonne vien 20. päivä.

    Mutta jos esim. tuo Viaberi tekee hommat paremmin niin ei kai se ongelma ole sinnekään ajella, moiset hommat kuitenkin onnistuu "odottaessa" yleensä tuollanen pikkusäätö.
  8. #8
    Sivutaan topiccia, mutta liitetään kysymys kuitenkin siihen.
    Eliikkäs onko nämä k7 k6 etc. jotain erikoismalleja vaiko vain ihan vuosimallimerkintä?
    nimimerkillä keltanokka
  9. #9
    Lainaa (Acceleration @ Touko. 14 2008,14:07) kirjoitti
    Sivutaan topiccia, mutta liitetään kysymys kuitenkin siihen.
    Eliikkäs onko nämä k7 k6 etc. jotain erikoismalleja vaiko vain ihan vuosimallimerkintä?
    nimimerkillä keltanokka
    K=2000. K7=2007
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  10. #10
    Lainaa (Dexi^ @ Touko. 12 2008,18:03) kirjoitti
    Sain mp-asennus.comilta tuosta pk-seudulta vastauksen että homma onnistuisi hintaan 150e.

    Onko kellään kokemuksia miten äijät homman taitaa? Jos ei vikaa ole niin tuonne vien 20. päivä.

    Mutta jos esim. tuo Viaberi tekee hommat paremmin niin ei kai se ongelma ole sinnekään ajella, moiset hommat kuitenkin onnistuu "odottaessa" yleensä tuollanen pikkusäätö.
    Kysyitkö Molitorilta Turusta? Mulla ainakin saatu 1000 K7 täysputkella ihan hyviin säätöihin. Ei Loponen niistä mun mielestä ole pahoja hintoja pyytänyt. Ja tietääkseni säädellyt myös Hietasen kisapyörää, et kait se jotain osaakin.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  11. #11
    Tänään oli säätö Salon mp-asennuksessa, 140hp antoi tuo 750 rutku takarenkaalta. Ihan ok lukema kai? En tiedä yhtään mitä vakiot on antaneet.

    Alhaalta oli kuulemma laihalla ja sieltä rikasti, ylhäältä hitusen laihenti mutta jäi vieläkin hitusen rikkaalle 11-14k kierrosalueelta jostain kohdin kai - ei riittänyt heidän palikoissaan ytyä säätää sieltä kohdalleen.

    Miinuspuolena, että tyhjäkäynti muuttui "rynkyttäväksi" eli seilaa nopeaan tahtiin ylösalas kuten vanhemmat viri-viripyörät esim., tarkoitan semmosta seilaamista. Sammui jopa kerran liikennevaloihin.

    Ratkaisuna nostin tyhjäkäynnin noin 1200 tienoille niin käy suht tasaseen - mutta ilmeisesti ei ihan näin homman kuuluisi mennä...?

    Onko muilla ilmennyt vastaavaa kun on suizan ruisku säädetty, että tyhjäkäynnille käy noin?

    Kun säätäjä meinasi että se on pakollinen oire ollut noissa gixuissa, että noin käy - ilmeisesti tyhjäkäyntikin rikastuu kun pikkukierroksia rikastetaan...?
  12. #12
    Dynovideo josta kuulee soundia kanssa kivasti.

    http://www.youtube.com/watch?v=Np8-3FKX3LU

    Perskutarallaa että toi putki+säätö lisää voimaa etenkin keskialueelle. Persdyno kertoo näin, kun ennen tämmösen alottelevan kuskin käsissä tuo pomppasi pystyyn ykkösellä täyskaasulla kiihdyttäessä siellä jossain 10k kohdilla, nyt jo 6k jälkeen irtoaa keula tiestä vaikka miten nojailisi eteen.

    Ja jopa kakkosella vielä jaksaa kaasun voimalla, kun ennen kakkosella sentään pysyi etunen maassa



  13. #13
    Lainaa (Dex1 @ Touko. 21 2008,18:03) kirjoitti
    Tänään oli säätö Salon mp-asennuksessa, 140hp antoi tuo 750 rutku takarenkaalta. Ihan ok lukema kai? En tiedä yhtään mitä vakiot on antaneet.

    Alhaalta oli kuulemma laihalla ja sieltä rikasti, ylhäältä hitusen laihenti mutta jäi vieläkin hitusen rikkaalle 11-14k kierrosalueelta jostain kohdin kai - ei riittänyt heidän palikoissaan ytyä säätää sieltä kohdalleen.

    Miinuspuolena, että tyhjäkäynti muuttui "rynkyttäväksi" eli seilaa nopeaan tahtiin ylösalas kuten vanhemmat viri-viripyörät esim., tarkoitan semmosta seilaamista. Sammui jopa kerran liikennevaloihin.

    Ratkaisuna nostin tyhjäkäynnin noin 1200 tienoille niin käy suht tasaseen - mutta ilmeisesti ei ihan näin homman kuuluisi mennä...?

    Onko muilla ilmennyt vastaavaa kun on suizan ruisku säädetty, että tyhjäkäynnille käy noin?

    Kun säätäjä meinasi että se on pakollinen oire ollut noissa gixuissa, että noin käy - ilmeisesti tyhjäkäyntikin rikastuu kun pikkukierroksia rikastetaan...?
    Taitaa olla tehokkain 750 pyörä ikinä.

    Tyhjäkäynti kuuluu olla 1200rpm/min.

    Itsellä kyllä käy pyörä aivan normaalisti tyhjäkäyntiä vaikka on pönttö vaihdettu ja omaa boksia säädetty. Säätäjä puhuu paskaa.

    Sen verran vielä, että olisit mennyt sinne Viaberille pyöräsi säädättämään niin olisi tyhjäkäynti kunnossa ja dynolapussa vähemmän hupia herättäviä lukemia.



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #14
    Suosittelen Dyno-Mightia Espoossa. Saavat pyörän varmasti säätöihin ja tekevät homman erittäin tarkasti.

    Säätävät sekä Suzukin omaa boksia se Power Commanderia.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Lainaa (TPM @ Touko. 22 2008,13:09) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa olla tehokkain 750 pyörä ikinä.

    Tyhjäkäynti kuuluu olla 1200rpm/min.

    Itsellä kyllä käy pyörä aivan normaalisti tyhjäkäyntiä vaikka on pönttö vaihdettu ja omaa boksia säädetty. Säätäjä puhuu paskaa.

    Sen verran vielä, että olisit mennyt sinne Viaberille pyöräsi säädättämään niin olisi tyhjäkäynti kunnossa ja dynolapussa vähemmän hupia herättäviä lukemia.
    Hmm, mitä nuo sitten normaalisti antaa? Kun jenkkifoorumilla oli Leovincellä joku penkitellyt 138,8hp jne niin ei kai tuo 139,8 vai mitä olikaan - niin älytön ole?

    Tyhjäkäynti oli tossa ainakin uutena 700-800 välillä ja kävi nätisti siinä mutta hyvä jos se kuuluukin olla tuo 1200.

    Täytynee käydä toisen kerran sitten vielä jossain, tulipahan tuokin testattua.
  16. #16
    Lainaa (Dex1 @ Touko. 22 2008,16:56) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Touko. 22 2008,13:09) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa olla tehokkain 750 pyörä ikinä.

    Tyhjäkäynti kuuluu olla 1200rpm/min.

    Itsellä kyllä käy pyörä aivan normaalisti tyhjäkäyntiä vaikka on pönttö vaihdettu ja omaa boksia säädetty. Säätäjä puhuu paskaa.

    Sen verran vielä, että olisit mennyt sinne Viaberille pyöräsi säädättämään niin olisi tyhjäkäynti kunnossa ja dynolapussa vähemmän hupia herättäviä lukemia.
    Hmm, mitä nuo sitten normaalisti antaa? Kun jenkkifoorumilla oli Leovincellä joku penkitellyt 138,8hp jne niin ei kai tuo 139,8 vai mitä olikaan - niin älytön ole?

    Tyhjäkäynti oli tossa ainakin uutena 700-800 välillä ja kävi nätisti siinä mutta hyvä jos se kuuluukin olla tuo 1200.

    Täytynee käydä toisen kerran sitten vielä jossain, tulipahan tuokin testattua. *
    No, 138hp on kuitenkin 750 suzukille ihan liikaa.. Vie se vaikka Dyno-Mightiin. Veikkaan että 120hp ei ylity renkaalta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Viime vuoden kirjoitustani lainatakseni (eri aiheesta):

    "750 -05, Arrow-kokoputki, 130 hp/81 Nm takaselta. Erkan penkki, omaa boxia säädetty"

    ja tyhjäkäynti seilaa hieman. Kuulostaapahan tuunatulta.



    suo siellä vetelä täällä
  18. #18
    Dyno-Mightin kanssa asiasta keskusteltuani vaikuttaa, että oire olisi yleisempikin (näin käsitin) suizan boxia säädettäessä, ja Power Commander tarjoaisi sitten viimeistään ratkaisun heiluvaan tyhjäkäyntiin.

    Ongelma taitaa olla se, että miksi nuo ylipäätään rikasti tuota 0-3000rpm aluetta mp-asennuksella kun tuolla alueella tuskin koskaan ajetaan

    Eli en ihan suinpäin lähde 170euron keikalle kuitenkaan kun mitä luultavimmin tulos on sama tyhjäkäynnin suhteen, Dyno-Might käyttää myös samaa säätölaitetta jne. kuin mp-asennus.com.


    Otappa noista dynojutuista nyt selvää..

    Kun jenkkifoorumeita selattuani sattui silmään jopa tulos _täysin_ vakiosta K7 750 gixusta oli 128hp takarenkaalta joka silmään sattui.

    Sitten säädetyistä ja/tai sliparilla ja/tai putkella varustetuista dynotulokset seilaa 128-140hp välillä takarenkaalta, eli noissa on ihan järjetöntä heittoa näköjään penkkikohtaisesti.

    Silmiin sattui eräskin jossa vakioputkella säädettynä jo tuo yli 130 takanakilla.



  19. #19
    "yoshi"poksilla pystyy kyllä säätää tyhjäkäynti seoksen kohdalleen.

    Näi ainakii kx-centerissä tekivät,eikä ollu tyhjäkäynti humppaa.

    vai miten se oli...
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  20. #20
    Täytyy laittaa viestiä mp-asennukseen että tekiskö ne "takuuna" pientä hienosäätöä, tuossa on nyt ilmenny että 5-6 vaihteilla kaasun on/off sai ihan uusia ulottuvuuksia kun meno vaihtuu moottorijarrulta vedolle ja toisinpäin semmosen niskajumpan välityksellä että hermo menee ajaessa.

    Tosin noissa meiningeissä kierrokset on yli sen 0-3000rpm pikkukierrosalueen että en tiedä voiko tuolle mitään tehdä, seosten rikastaminen vissiin sai tuon aikaan tms.
  21. #21
    Kokemuksia 750 säädättämisestä vakioputkella. Ilmeisesti vakiokarttaan jouduttu tekemään kompromissejä päästöjuttujen kanssa? Omaan makuun tuo vakioputkikin päästää jo riittävästi ääntä, joten sitä ei tarvisi saada sliparin muodossa lisää.
    "Hidas mutta kankee"
  22. #22
    Lainaa (jaksu @ Kesä. 01 2008,18:15) kirjoitti
    Kokemuksia 750 säädättämisestä vakioputkella. Ilmeisesti vakiokarttaan jouduttu tekemään kompromissejä päästöjuttujen kanssa? Omaan makuun tuo vakioputkikin päästää jo riittävästi ääntä, joten sitä ei tarvisi saada sliparin muodossa lisää.
    Mitä itse käsitin niin alakierroksilta (joista kai päästöt mitataan kuten melutkin tms.?) on hieman laihalla jo vakiona, ja kun SET venttiilin vielä lukitsee auki kuten kaikki luonnollisesti näihin tekee - niin luulisi menevän vielä laihemmalle kun virtaa sitten paremmin alakierroksilta putki?

    Vakioputkihan ei itse asiassa pidä mitään ääntä, lähinnä se kone siinä meuhkaa Tuon huomasi sitten kun sliparilla kuulee saman mopon.
  23. #23
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 23 2008,11:14) kirjoitti
    Lainaa (Dex1 @ Touko. 22 2008,16:56) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Touko. 22 2008,13:09) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Taitaa olla tehokkain 750 pyörä ikinä.

    Tyhjäkäynti kuuluu olla 1200rpm/min.

    Itsellä kyllä käy pyörä aivan normaalisti tyhjäkäyntiä vaikka on pönttö vaihdettu ja omaa boksia säädetty. Säätäjä puhuu paskaa.

    Sen verran vielä, että olisit mennyt sinne Viaberille pyöräsi säädättämään niin olisi tyhjäkäynti kunnossa ja dynolapussa vähemmän hupia herättäviä lukemia.
    Hmm, mitä nuo sitten normaalisti antaa? Kun jenkkifoorumilla oli Leovincellä joku penkitellyt 138,8hp jne niin ei kai tuo 139,8 vai mitä olikaan - niin älytön ole?

    Tyhjäkäynti oli tossa ainakin uutena 700-800 välillä ja kävi nätisti siinä mutta hyvä jos se kuuluukin olla tuo 1200.

    Täytynee käydä toisen kerran sitten vielä jossain, tulipahan tuokin testattua. *
    No, 138hp on kuitenkin 750 suzukille ihan liikaa.. Vie se vaikka Dyno-Mightiin. Veikkaan että 120hp ei ylity renkaalta.
    Dyno-Mightissa on siirrytty SAE-standardin käytöstä STD-standardiin. Näin ollen dyno näyttää nyt about saman verran kuin muutkin. Kuuleman mukaan myös Bike Doctor teki näin.

    Tämä ihan sen takia, että moni asiakas ei tykkää, kun tulee "liian pienet" numerot lapulle
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #24
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
  25. #25
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  26. #26
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
  27. #27
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
  28. #28
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29. #29
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta. Vääntöä en tähän hätään muista. Huomenna pyörä on taas nipussa, mutta todennäköisesti vasta perjantaina pääsen hakemaan pois. Odotan kyllä muutosta edelliseen. Eräkare oli soitellut Hollantiin Dynojetille ja selvitellyt jotain detaljeja liittyen AFR -hommeleihin. Se mikä vakuutti toiminassa oli kyllä se ammattitaito tossa hommassa. Ja eipä siitä ole haittaa, että on suorat kontaktit Dynojetille, jos tulee kysyttävää tms. Eräkare vakuutteli ainakin, että en tule tuntemaan pyörää ton säädön jälkeen...kahtotaan *
  30.  
  31. #30
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.

    Edit. Niin näköjään tylyttäjä tuolla kirjoittikin...



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen