Muutti ne jo ajat sitten standardin siten, että näyttää about samaa kuin muut, ihan viksua. Tosiaan asiakkaatkin ovat tyytyväisempiä(TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
Eli aluksi oli SAE, nyt on jo pitkään ollut STD.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Huomasin tuolla ylempänä sinun kirjoituksesi asiasta. Pisnes is pisnes!(Tylyttäjä @ Loka. 02 2008,11:57) kirjoitti
Onkohan jotain standardia jolla saisi vielä korkemammat tehot?
Täytyy käydä omakin penkittämässä kun kesällä 2007 antoi Viaberilla vaivaiset 124hv...
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Onko muuten tietoo että millasella kertoimella saa muunnettua SAE => STD tai sitten toisinpäin(Tylyttäjä @ Loka. 02 2008,11:57) kirjoitti
ZH2 2020
Noh, eipäs lähdetä heti tälle linjalle. Olen tyytyväinen jos tunnen eroa vanhaan. Ei minulle se paperilla oleva max hepot ole se tärkein. Jos olisi, niin en olisi varmaan tuossa aikaisemmin kirjoitellut, että hyvä fiilis tuli siitä, kuinka ammattimaisella otteella kaveri sitä pyörää säätää ja asentaa. No mut oli miten oli, niin näin on...vai mikä se oli.(TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
Käy ihmeessä penkittämässä, niin voidaan sitten vertailla pippelien kokoa *(TPM @ Loka. 02 2008,12:06) kirjoitti
![]()
Yli 13hv lisää......
Pakko viedä oma pyörä tuonne kanssa, niin paljon tuntuvat loihtivan tuota tehoa laitteesta kuin laitteesta.
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Tänään kävin ajelemassa kuivissa olosuhteissa ja täytyy myöntää, että pyörä tuntuu ihan eri peliltä. Tiettyä herkkyyttä tuli lisää ja voimaa tuntuu myös oikeesti olevan enemmän. Olen hiton tyytyväinen(Pahkasika @ Loka. 06 2008,21:38) kirjoitti
![]()
Vaikka tuosta menisi 5hp sen piikkiin, että peli on herkistynyt ja lämmennyt kunnolla, ja rengas on pitänyt, niin silti aito tehonnousu on melko selkeä.(JarmoV @ Loka. 06 2008,22:13) kirjoitti
Vie sinne Pahkis oma pyörä, ja kerro sitten huijaako kaveri kertoimilla tms. Minä tiedän jo vastauksen; ei.
Sama juttu oman pyörän kanssa, se on niin mainioissa säädöissä, että oikein naurattaa *Itse katsoin koko säätöoperaation ajan vieressä.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
röyskyttävä tyhjäkäynti on rikas. aika yleinen tuolla parkeissa kun kuuntelee putkiviritteisiä pyöriä. suora pönttö vetää rikkaaksi tyhjäkäyntialueen.kirjoitti
osta kommanderi.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Täytyy kyllä laittaa vakavasti harkintaan. Nyt kun tuo rykkönen säädettiin katittoman Y-haaran ja avarampien vaimentajien kanssa ei huipputehoa saatu edes 5hv lisää.(Tylyttäjä @ Loka. 07 2008,08:38) kirjoitti
A/F oli ennen säätöä siinä 11 pinnassa ja säädön jalkeen 13 korvilla. Tehoa pelkkä säätö toi peräti n.2hv.
Tässä alkaa oikeasti ihmetyttää että miten perseellään joissain yksilöissä nuo seokset ovat kun tollasia muutoksia saadaan tosiaan säätämällä......![]()
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä