Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.
    Muutti ne jo ajat sitten standardin siten, että näyttää about samaa kuin muut, ihan viksua. Tosiaan asiakkaatkin ovat tyytyväisempiä Eli aluksi oli SAE, nyt on jo pitkään ollut STD.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #32
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 02 2008,11:57) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.
    Muutti ne jo ajat sitten standardin siten, että näyttää about samaa kuin muut, ihan viksua. Tosiaan asiakkaatkin ovat tyytyväisempiä * Eli aluksi oli SAE, nyt on jo pitkään ollut STD.
    Huomasin tuolla ylempänä sinun kirjoituksesi asiasta. Pisnes is pisnes! Onkohan jotain standardia jolla saisi vielä korkemammat tehot? Täytyy käydä omakin penkittämässä kun kesällä 2007 antoi Viaberilla vaivaiset 124hv...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  3. #33
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 02 2008,11:57) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.
    Muutti ne jo ajat sitten standardin siten, että näyttää about samaa kuin muut, ihan viksua. Tosiaan asiakkaatkin ovat tyytyväisempiä * Eli aluksi oli SAE, nyt on jo pitkään ollut STD.
    Onko muuten tietoo että millasella kertoimella saa muunnettua SAE => STD tai sitten toisinpäin



    ZH2 2020
  4. #34
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.

    Edit. Niin näköjään tylyttäjä tuolla kirjoittikin...
    Noh, eipäs lähdetä heti tälle linjalle. Olen tyytyväinen jos tunnen eroa vanhaan. Ei minulle se paperilla oleva max hepot ole se tärkein. Jos olisi, niin en olisi varmaan tuossa aikaisemmin kirjoitellut, että hyvä fiilis tuli siitä, kuinka ammattimaisella otteella kaveri sitä pyörää säätää ja asentaa. No mut oli miten oli, niin näin on...vai mikä se oli.
  5. #35
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,12:06) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 02 2008,11:57) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Loka. 02 2008,11:55) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 01 2008,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 01 2008,19:11) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,13:05) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 30 2008,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 30 2008,12:34) kirjoitti
    Lainaa (JarmoV @ Syys. 30 2008,09:28) kirjoitti
    Oma K6 tällä hetkellä Dyno Mightilla säädettävä. Eilen vedettiin yks veto vakiona, jotta voi sitten vertailla säätöjen jälkeen. Takaselta tuli huimat 122hp, joka lienee aivan normaalia vakiolle. Katsotaan kuinka lukemat ja tärkeimpänä käyrät muuttuu voimakomentajan, akran sliparin ja K&N filsun laiton jälkeen. Voin tähän kommentoida jatkot, jos se nyt ketään kiinnostaa. Sen verran voin jo sanoa, että mahottoman hyvää palvelua tuolta puljusta saa ja erittäin mukava kaveri tää Eräkare.
    Veikkaan +5hv huipputehoon.......
    Tuon verran saattaa tulla jo pelkästään puolen tunnin ajolla jarrua vastaan. Noi ennen ja jälkeen vertailut on vähän niin ja näin.
    Tämä varmasti pitää kutinsa tms. Mutta kaiken kaikkiaan minua kiinnostaa yleisesti, kuinka pyörän käytös muuttuu säädön jälkeen. Odotan ainakin tasaisempaa kaasunvastetta jne. Ei ole tarkoitus hakea max huipputehoja, koska senhän jokainen tietää, että minun laittamilla palikoilla siihen ei edes pyritä.
    Joko pääsit kokeilemaan? Miltäs tuntui ja mitkä olivat tulokset?
    Tänään kävin mestoilla ja hyvältä vaikutti. Pyörä oli vielä penkissä ja "paras" veto tuotti 133hepoa takaselta.
    Ohhoh... Sielläkin ovat näköjään lähteneet sorvaamaan hummia ylöspäin. No näyttää paremmalta paperilla ja asiakas on tyytyväinen.
    Muutti ne jo ajat sitten standardin siten, että näyttää about samaa kuin muut, ihan viksua. Tosiaan asiakkaatkin ovat tyytyväisempiä * Eli aluksi oli SAE, nyt on jo pitkään ollut STD.
    Huomasin tuolla ylempänä sinun kirjoituksesi asiasta. Pisnes is pisnes! * Onkohan jotain standardia jolla saisi vielä korkemammat tehot? * Täytyy käydä omakin penkittämässä kun kesällä 2007 antoi Viaberilla vaivaiset 124hv... *
    Käy ihmeessä penkittämässä, niin voidaan sitten vertailla pippelien kokoa *
  6. #36
    Pistän nyt noi dynolaput näytille, niin voidaan sitten vääntää niistä vaikka kättä ajankuluksi



    Huomioitavaa, että tuossa "referenssivedossa" ei ollut afr -mittaus päällä. Siksi on kovin suora viiva siinä kohtaa.

    Ja jälkikäteen...





  7. #37
    Yli 13hv lisää......
    Pakko viedä oma pyörä tuonne kanssa, niin paljon tuntuvat loihtivan tuota tehoa laitteesta kuin laitteesta.



    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  8. #38
    Lainaa (Pahkasika @ Loka. 06 2008,21:38) kirjoitti
    Yli 13hv lisää......
    Pakko viedä oma pyörä tuonne kanssa, niin paljon tuntuvat loihtivan tuota tehoa laitteesta kuin laitteesta.
    Tänään kävin ajelemassa kuivissa olosuhteissa ja täytyy myöntää, että pyörä tuntuu ihan eri peliltä. Tiettyä herkkyyttä tuli lisää ja voimaa tuntuu myös oikeesti olevan enemmän. Olen hiton tyytyväinen
  9. #39
    Lainaa (JarmoV @ Loka. 06 2008,22:13) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Loka. 06 2008,21:38) kirjoitti
    Yli 13hv lisää......
    Pakko viedä oma pyörä tuonne kanssa, niin paljon tuntuvat loihtivan tuota tehoa laitteesta kuin laitteesta.
    Tänään kävin ajelemassa kuivissa olosuhteissa ja täytyy myöntää, että pyörä tuntuu ihan eri peliltä. Tiettyä herkkyyttä tuli lisää ja voimaa tuntuu myös oikeesti olevan enemmän. Olen hiton tyytyväinen *
    Vaikka tuosta menisi 5hp sen piikkiin, että peli on herkistynyt ja lämmennyt kunnolla, ja rengas on pitänyt, niin silti aito tehonnousu on melko selkeä.

    Vie sinne Pahkis oma pyörä, ja kerro sitten huijaako kaveri kertoimilla tms. Minä tiedän jo vastauksen; ei.

    Sama juttu oman pyörän kanssa, se on niin mainioissa säädöissä, että oikein naurattaa * Itse katsoin koko säätöoperaation ajan vieressä.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #40
    Lainaa kirjoitti
    Miinuspuolena, että tyhjäkäynti muuttui "rynkyttäväksi" eli seilaa nopeaan tahtiin ylösalas kuten vanhemmat viri-viripyörät esim., tarkoitan semmosta seilaamista. Sammui jopa kerran liikennevaloihin.

    Ratkaisuna nostin tyhjäkäynnin noin 1200 tienoille niin käy suht tasaseen - mutta ilmeisesti ei ihan näin homman kuuluisi mennä...?

    Onko muilla ilmennyt vastaavaa kun on suizan ruisku säädetty, että tyhjäkäynnille käy noin?

    Kun säätäjä meinasi että se on pakollinen oire ollut noissa gixuissa, että noin käy - ilmeisesti tyhjäkäyntikin rikastuu kun pikkukierroksia rikastetaan...?
    röyskyttävä tyhjäkäynti on rikas. aika yleinen tuolla parkeissa kun kuuntelee putkiviritteisiä pyöriä. suora pönttö vetää rikkaaksi tyhjäkäyntialueen.

    osta kommanderi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11.  
  12. #41
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 07 2008,08:38) kirjoitti
    Vaikka tuosta menisi 5hp sen piikkiin, että peli on herkistynyt ja lämmennyt kunnolla, ja rengas on pitänyt, niin silti aito tehonnousu on melko selkeä.

    Vie sinne Pahkis oma pyörä, ja kerro sitten huijaako kaveri kertoimilla tms. Minä tiedän jo vastauksen; ei.
    Täytyy kyllä laittaa vakavasti harkintaan. Nyt kun tuo rykkönen säädettiin katittoman Y-haaran ja avarampien vaimentajien kanssa ei huipputehoa saatu edes 5hv lisää.
    A/F oli ennen säätöä siinä 11 pinnassa ja säädön jalkeen 13 korvilla. Tehoa pelkkä säätö toi peräti n.2hv.

    Tässä alkaa oikeasti ihmetyttää että miten perseellään joissain yksilöissä nuo seokset ovat kun tollasia muutoksia saadaan tosiaan säätämällä......
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12