Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Nonni...

    Nyt 5 tkm melkein orkkis CB1300SA:lla takana, ja parit kyssärit muille omistajille:

    1. Onko kokemuksia PC III+säädöt, kannattaako laittaa? Leo Vince Slipari on jo paikallaan.

    2. Perse meinaa puutua edelleen, parempia vaihtoehtoja orkkiksen (satula) tilalle? Vai pitääkö vaihtaa perse?

    3. Tuplakuplavirityksiä, MRA:n säädettävä ei toimi hyvin, hirvee vinku&vonku. Äijällä lyhyyttä 178 cm.

    4. Mistä harvempi välitys? Joko joku tekee heittämällä passaavan ratassatsin?

    Millon nää Hondamiehet alkaa tehä pyöriä yli 160 cm ihmisille? Tämäkin tuntuu ahtaalta parin tunnin ajon jälkeen. Pittääkö ostaa Rocket?
  2. #2
    Viisastellaan nyt sitten...
    1. Testattu on, saat suunnilleen samat takapyörälle kun nyt koneessa on mutta ei se oikeesti ihan hirveesti muutu.
    2. Mm. Topsaddlery tekee, mut ei se omakaan huono ole.
    3. Ei tietoa * luulis että hissunkissun madaltamalla sais sopivaksi.
    4. Mikä Teitä CB kuskeja vaivaa... muistini mukaan kiekat olis vitosella satasen vauhdissa vain 3 tonnia... * Vaikka vääntöä on, jotain rajaa silti *
  3. #3
    1: Kannattaa. Ei ne huipputehot, vaan osakaasut. Toki ilmankin pärjää.
    2: Ulkomaan foorumeille ehdottelevat herkkäperseille aina leveämpää ja matalampaa stongaa. Painoa siis piirun verran enemmän käsille.
    3: Tee siitä naku ;)
    4: Jaa'a, itse miettinyt aivan samaa. 125km/h ja 4700rpm. Kutosta tuo kaipaa.
  4. #4
    1. On, Isojussin kanssa sama kanta
    2. Mulla Topsaddleryn penkki, huomattavasti parempi
    3. jep, nakussa ei näitä ongelmia
    4. ChainGangista löytyy , sieltä product information ja chain & sprocket listing.
    BMW K1300S
  5. #5
    No kato perskeles!

    Chain Gangilla näyttää toisaan olevan ratassatsi CB:lle! Kiitos linkistä ja vinkistä. Värinkin saa valita, heh!

    Pakko kai se on kokeilla sitte pienempää taakse ja PC paikalleen. Sitte saa tietysti lykätä Speedohealeria jne... ihanan kallista.

    Top Sadleryn jakkarat on aika arvokkaita, pitänee vähentää kaljan juontia, jos tuo elopaino putois ja perse kestäs paremmin...
  6. #6
    Lainaa (isojussi @ Touko. 09 2008,22:22) kirjoitti
    1: Kannattaa. Ei ne huipputehot, vaan osakaasut. Toki ilmankin pärjää.
    2: Ulkomaan foorumeille ehdottelevat herkkäperseille aina leveämpää ja matalampaa stongaa. Painoa siis piirun verran enemmän käsille.
    3: Tee siitä naku ;)
    4: Jaa'a, itse miettinyt aivan samaa. 125km/h ja 4700rpm. Kutosta tuo kaipaa.
    No prkl...!

    Kyllä siitä naku pitää tehdä! Tiä sitte kumpi tulee kalliimmaks, vaihtaa pyörä vai modata tästä naku?

    Nuo tuppervaare osat näyttää olevan muutamalla pultilla kiinni, mutta mittaristo, peilit ja lamput ynnä teline menee vaihtoon... ja muuta muoveissa kiinni olevaa osaa, vilkkua jne... taitas olla halvempi kaataa vakuutusyhtiön laskuun...

    Jaa-a... samalla siihen vissiin menis joku "tarvikemaski"... onko tämmöstä temppua kukaan tehnyt aikasemmin? Vinkit on tervetulleet (ja luultavasti kalliit!).

    Niin joo, PC pitää laittaa ees kokeeksi, perse on jo turtana muutenkin (reilu 8000 km takana), joten se jakkarasta.
  7. #7
    Lainaa (Moppi_X @ Kesä. 13 2008,20:23) kirjoitti
    Lainaa (isojussi @ Touko. 09 2008,22:22) kirjoitti
    1: Kannattaa. Ei ne huipputehot, vaan osakaasut. Toki ilmankin pärjää.
    2: Ulkomaan foorumeille ehdottelevat herkkäperseille aina leveämpää ja matalampaa stongaa. Painoa siis piirun verran enemmän käsille.
    3: Tee siitä naku ;)
    4: Jaa'a, itse miettinyt aivan samaa. 125km/h ja 4700rpm. Kutosta tuo kaipaa.
    No prkl...!

    Kyllä siitä naku pitää tehdä! Tiä sitte kumpi tulee kalliimmaks, vaihtaa pyörä vai modata tästä naku?

    Nuo tuppervaare osat näyttää olevan muutamalla pultilla kiinni, mutta mittaristo, peilit *ja lamput ynnä teline menee vaihtoon... *ja muuta muoveissa kiinni olevaa osaa, vilkkua jne... taitas olla halvempi kaataa vakuutusyhtiön laskuun... *

    Jaa-a... samalla siihen vissiin menis joku "tarvikemaski"... onko tämmöstä temppua kukaan tehnyt aikasemmin? Vinkit on tervetulleet (ja luultavasti kalliit!).

    Niin joo, PC pitää laittaa ees kokeeksi, perse on jo turtana muutenkin (reilu 8000 km takana), joten se jakkarasta.
    Älä nyt hyvä mies oikeasti ala repimään pyörästäsi puolikatetta hittoon parin keskustelupalstalla kieli poskessa heitetyn kommentin pohjalta. Vaikka paljonko se toisaalta mulle kuuluu mitä pyörälles teet... maalaa vaikka pinkiksi, jos siltä tuntuu

    t. cb1300 (tehdas)naku
  8. #8
    Joo...

    Se mikä tuntuu illalla pikku pierussa hyvältä idealta, ei välttämättä aamulla olekaan niin briljanttia...

    Emmää ny sentään pinkiksi, mutta PC pitää silti laittaa.
  9. #9
    Onko kellään kokemuksia tosta paljon kehutusta ilmaboksimodista. Kovasti pitävät meteliä sen autuudesta cebbonetissä (hondacb1300.net)
    Onko tietoa saisiko Suomesta jostakin tilattua moista "palikkaa".
    PC ja slipari on jo, ja säädetty penkissä 2,5h. Paha sanoa toimivuudesta, kun ei oo ns. vakiosta kokemusta. Mahtaako joutua säädättää uusiks tolla ilmaboksijutskalla? Se mulkero johon tulee letkua ja johtoa siinä putsarin kyljessä, on jo poistettu käytöstä. Se on penkittäjän tekosia edellisen omistajan mukaan.
    Kyllähän tossa voimaa on tarpeeks, vaan mitä ei tekis miehekkäiden imusoundien eteen. Ahdintahan toi maamoottori huutaa ihan selkeesti
    KTM 690 SMC R
    Suzuki B-King
    Beta 450 RR
    KTM RC8
    Kawasaki ZX-9R
    Honda CB 1300F
  10. #10
    Lainaa (Anzzi @ Kesä. 18 2008,21:47) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia tosta paljon kehutusta ilmaboksimodista. Kovasti pitävät meteliä sen autuudesta cebbonetissä (hondacb1300.net)
    Onko tietoa saisiko Suomesta jostakin tilattua moista "palikkaa".
    PC ja slipari on jo, ja säädetty penkissä 2,5h. Paha sanoa toimivuudesta, kun ei oo ns. vakiosta kokemusta. Mahtaako joutua säädättää uusiks tolla ilmaboksijutskalla? Se mulkero johon tulee letkua ja johtoa siinä putsarin kyljessä, on jo poistettu käytöstä. Se on penkittäjän tekosia edellisen omistajan mukaan.
    Kyllähän tossa voimaa on tarpeeks, vaan mitä ei tekis miehekkäiden imusoundien eteen. Ahdintahan toi maamoottori huutaa ihan selkeesti
    Pyh ja paskat! Unohtakaa koko juttu, kävin testaamassa. Venttiilikoneiston ääni puskee liiaksi läpi, kuulostaa ihan Kawalta.
    Alkuperäisen kotelon on hyvä olla just noin, mieli tekis kyllä putsarin paikka siirtää pakosarjan lähelle
    KTM 690 SMC R
    Suzuki B-King
    Beta 450 RR
    KTM RC8
    Kawasaki ZX-9R
    Honda CB 1300F
  11. #11
    Mitäs tuo CB1300 ilmaboxi modi sisältää.
    Jos sitä voisi hyödyntää omaan susnaa edes perus idealtaan??
    Penkissä kun moponi oli säädettävänä, olivat sitä mieltä että pitäis saada lisää ilmaa koneesee...
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  12. #12
    No alkuperäiseen boksiin tietty ihan ensin joku vapaammin virtaava suodatin, K&N esimerkiksi. Tuutissa on siinä boksin kannessa kaksi "tunnelia", josta imee ilmaa ikäänkuin kulman kautta. Toisessa kanavassa on alipaineohjattu läppä, idea toimia varmaan imuäänenvaimentajana tjsp.
    Mulla on ainakin sen läpän toiminta disabloitu, joten molemmat röörit on aina auki.
    Toi modaus on seuraavanlainen. Alkuperäinen kansi poistetaan, siis se joka imee ilman 90 asteen kulmassa. Se korvataan päädyllä, jossa on reikä kohtisuorasti filsuun nähden, ainakin ilmansaannin pinta-ala hieman kasvaa ja imee suoremmin ilman mutkia.
    Kuitenkin koko hässäkän päällä on vielä muovinen sivuboksi, joten vaikutus saattaa olla aika minimaalinen. Ilman sivuposkea, jollain "siepparilla" (patopaine?) saattaa vaikutus olla parempi.
    Jää itseltä jokatapauksessa tekemättä.
    En tiiä saatko tästä mitään tolkkua?
    KTM 690 SMC R
    Suzuki B-King
    Beta 450 RR
    KTM RC8
    Kawasaki ZX-9R
    Honda CB 1300F
  13. #13
    Kiitos. Susnassa ilma tulee suoraan ilmanputsarille ilman mitään putkistoja tai läppiä. Lähinnä etsin kikkaa miten saisi isompaa putsaria koteloon tehtyä.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  14. #14
    Minkä merkkisiä kilpitelineitä ootte vaihtanut cb1300:iin? Pitäisi alkuperäinen laittaa vaihtoon..
    Honda CB1300 -04
  15. #15
    Onko teittä kokemuksia koko putken vaihdosta teho ja vääntö käyrään?
    *Entä mihin asti pyörän oma ruisku pärjää ilman komentajaa?
    BMW R1150R -04, Tunturi sport -74, Ex. Honda CBR1100xx -05 Honda CB 1300F -04
    Ei sovi. Ei mahdu. Rouva saa rahat takaisin.
  16. #16
    Lainaa THPR kirjoitti Katso viesti
    Minkä merkkisiä kilpitelineitä ootte vaihtanut cb1300:iin? Pitäisi alkuperäinen laittaa vaihtoon..
    vähän vanha topikki mut tämä kiinnostais myös meikäläistä..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  17.  
  18. #17
    Lainaa kawuri kirjoitti Katso viesti
    vähän vanha topikki mut tämä kiinnostais myös meikäläistä..
    Ei niinkään offtopic, jos jollakin on tästä tietoa niin kiinnostaa myös minua..
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone