Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    "Iltalenkkiä" ajellessani huomasin, että vaihdenäytöstä oli hävinnyt 2-vaihteen ja vapaan näyttö. Enpä tuosta heti älynnyt olla sen kummemmin huolissani kun vaihteet muuten pelittivät kunnolla joten pysähdyin tankkaamaan. No eihän se perskules tahtonut startata tuon jälkeen lainkaan! Pyörän "äly" kun oli sitä mieltä, että loota ei ole vapaalla, niin eihän se suostunut starttia pyörittämään!!
    Tovin laatikkoa sotkettuani sain sopivasti vapaalta (vapaa siis löytyy) vaihdepoljinta alaspäin painamalla vapaavalon syttymään jolloin sain pyörän startattua.

    Vaikuttaa joltain anturivialta. Onkos muilla tullut tälläistä vastaan ja uskaltaakohan tolla nyt lähteä viikonloppuna reissuun?
  2. #2
    Itsellä tuli sama juttu, kun pesin painepesurilla ja satuin sohottamaan sinne vaihdepolkimen yläpuolella olevaan tunnistimeen. Kyllä se sitten kuivuttuaa taas pelitti. Jos et ole lutrannut vettä sinne, niin todennäköisesti anturissa on vikaa.

    Se kyllä starttaa, kun pistät sivujalan ylös ja kytkimen pohjaan, vaikka vapaavalo ei toimisikaan.
    Dixi et animam levavi
  3. #3
    Joo, niinhän sen pitäisi startata, mutta kun ei!
    80-luvulta alkaen (sekin on oma stoorinsa) olen aina pitänyt kytkimen pohjassa startatessa ja sitä sivujalkaa tuli potkittua ylös/alas. Sen takia sitä olikin huuli pyöreänä.

    Löysin tuolta jenkkisaitilta juttua vastaavista keisseistä. Pesin kyllä oman pyöräni viime sunnuntaina, mutta sen jälkeen on pari kertaa tullut ajeltua ihan kuivalla kelillä ilman ongelmia.

    Pitää huomenissa avata se vasen kylki ja katsoa jos sinne saa vaikka suihkautettua CRC:tä ja muutenkin koittaa kuivatella sitä.

    Saavat seuraavassa huollossa sitten tutkiä sitä enemmän.
  4.  
  5. #4
    Mulla oli sama vika Ässässä. On tuttu vika ja vaihtavat tunnistimen takuuna.Vien vaikka Motomarkettiin.
    Jorez