Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Hei ! Kulutus pienentynyt koko ajan vaihdettuani kaikki laakerit ja ketjut ja rattaat . Koneessa normi huollot mutta nyt jouduin olosuhteiden pakosta laittamaan taakse kolme piikkiä pienemmän rattaan . Koneessa reilusti voimaa eikä normaalissa ajossa huomaa muuta kuin kierrosten pienenä laskuna . Sitten kun haluaa ajaa rajummin joutuu hakemaan pienempiä vaihteita kuin ennen . No nyt on joka tapauksessa kulutus pudonnut tuonne 5 litran pintaan . Kuulostaa kuin hakisin pienempää kulutusta mutta reipas nopea ajo on pää-asia , eikä tämä koskaan ole taloudellista MUTTA KIVAA.
  2. #32
    huollos on käyny kaasarit putsattu ja synkattu...

    Minkä hintaluokan operaatiosta oli kyse?



  3. #33
    Itellä -99 sevenfifty ollut 4 kesää. Yleensä tankillisella (20 L sis. varat.) ajaa sekalaisessa normiajossa pk-seudulla reilut 300km (ehkä 320-340 jos varatankin uskaltaa vetää tappiin). Mutta ainakin omalla pyörällä tuntuu että ajotyyli tosiaan vaikuttaa aika paljon. Rengaspaineet, ketjujen ja rattaiden kunto, putsarit ym. vaikuttaa jonkin verran, sekä yllättävän paljon sääolot (kylmällä menee soppaa runsaammin). Ehdottomasti 98 bensaa! Varsinkin nykyinen E10 on kaameeta vähänkin vanhemmille koneille ja kulutus nousee merkittävästi.

    Toinen kysymys: honda vaihtoi vuosi- pari sitten oman merkkiöljynsä mineraalista semisynteettiseen, jota siis merkkihuollossakin on laitettu nyt ainakin pariin otteeseen. Onko joku huomannut eroa käynnissä ja vaihtanut sen takia takasin täysmineraaliin (delvac tms)?
    CB 750 -99
    guzzi stornello -72
  4.  
  5. #34
    Moi.

    Viime kesän helteillä oli sisässä hondan uudet öljyt ja kummasti rupesi tärisyttää n. 4500 kierroksilla. Alku kesän oli toiminu ihan jees. Vaihoin koneeseen motulin 5000 ölpät ja ilmiö loppui.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12