Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 100:een 100:sta
  1. #91
    Lainaa (Saikku @ Syys. 08 2008,21:45) kirjoitti
    No tais BMW olla kuitenkin ensimmäinen jolla sarjavalmisteinen turboauto. Linkki
    Siis ihan aasinsiltana asiasta potkukelkkaan.

    Tuli mieleen, että kompressori Bemarilla voitettiin Man saaren TT vuonna -39. Jep jep, ne oli aikoja, ehkä näillä uusilla RR pyörillä palataan voittokantaan.



  2. #92
    Lainaa (Juutana @ Syys. 08 2008,18:34) kirjoitti
    Eikö ole hyvä että joku uskaltaa tehdä asioita erilailla? Keksimällä ja kokeilemalla uutta nuo parhaat kehityshyppäykset tekniikassa otetaan. Btw. Saab on tainnut kehittää mm. lämmitettävät istuimet, kaksoisjarrupiirin ja oli ensimmäinen joka toi turbomoottorit sarjavalmisteisiin perheautoihin. On nekin jotain hyvää keksineet sen kaiken kuran joukossa. *
    Itse olen ollut suurimman osan aikaa Saabismin kourissa ja nyt viime vuosina siirtynyt Bemarin mottoripyöriin. GM teki Saabeista Ooppeleita, niin niistäkin tuli ihan normi vehkeitä. Saabeista sen verran, että ne jätkät keksivät semmoisen voimansiirron, että 100 hv koneesta saatiin 50 hv vetävistä pyöristä. Noh karrikoituna näin vuosien kultaamana.

    Nämä Bemarin himmeli pyörät kyllä karkoittavat ja rajoittavat ostajakuntaa. Minun Himmelini on R1200S, eikä sitä voi hyvällä tahdollakaan sanoa hyvän näköisesi moottoripyöräksi. Joku perhana siinä vaan kiehtoo, että sillä tulee ajettua ja ajettua. Ajamisen iloa, totta tosiaan.

    edit: viittaan tohon photoshopattuun kuvaan yksipuoleisella keulalla



  3. #93
    MCN:ssä oli juttua tästä Bemarin uudesta superbikesta. Joku pomo sanoi, että katumalli maksaa vähemmän kuin Ducatin ja Aprilian kilpailevat mallit eli sen perustaalla hinta olisi alle 25 000€.

    Mutta eihän näistä tiedä
  4. #94
    Lainaa (Athene @ Touko. 09 2008,08:16) kirjoitti
    Bemareista hienoin...
    Johon tosin vaaditaan helvetin vähän
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  5. #95
    Lainaa (Turder @ Loka. 19 2008,13:42) kirjoitti
    MCN:ssä oli juttua tästä Bemarin uudesta superbikesta. Joku pomo sanoi, että katumalli maksaa vähemmän kuin Ducatin ja Aprilian kilpailevat mallit eli sen perustaalla hinta olisi alle 25 000€.

    Mutta eihän näistä tiedä *
    Löydätkö vielä linkkiä tuohon hinnoittelujuttuun?
    Hieno pyörä Bemulta tulossa.
    .
  6. #96
    Lainaa (vma @ Loka. 20 2008,15:34) kirjoitti
    Löydätkö vielä linkkiä tuohon hinnoittelujuttuun?
    Hieno pyörä Bemulta tulossa.
    Lukaisin paperiversiosta. Liekö missään sähköisessä muodossa?
  7. #97
    Schumi oli ainakin mällännyt jo uuden Bemun superbiken. Hinnasta taas sen verran, että kalliimpi kuin japsit, mutta vähemmän kuin italot ja KTM RC8. Tod. näk. keväällä voi laittaa tilauksia sisään. Lisää juttuja ja kuvia tuolla.
  8. #98
  9. #99
    Lainaa (Turder @ Loka. 31 2008,14:58) kirjoitti
    Hinnasta taas sen verran, että kalliimpi kuin japsit, mutta vähemmän kuin italot ja KTM RC8. Tod. näk. keväällä voi laittaa tilauksia sisään.
    Amerikan Cycle World -lehdessä sanottiin hinnasta, että ei pitäisi olla perus japanin GSZR-XR pyöriä kuin US$1000 kalliimpi. Eli reilusti alle US$15000.. Aika kova tavoite...

    Eli Suomessa vois olla toivoa päästä 20kEUR hintaan?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  10.  
  11. #100
    Kahvanlämmittimet on näillä keleillä plussaa ! Harvassa kyykyssä niitä on vakiona ! Mageet äänet Acran tehoputkella .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234